Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Jarzmo zacisku accord vii tył jak odróźnić lewy prawy?

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nickson

Nickson
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Cl7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:12, 09.12.2019

Witam.
Montuję jarzma z zaciskami na tył w vii gen. Jarzma na pierwszy rzut oka symetryczne, więc strony obojętne? Tylko podtoczenia pod otwory na śruby mocujące inne (jedno głębsze). Panowie czemu ma słuźyć roźnica w otworach skoro płaszczyzna przylegania ta sama? Niestety przy demontowaniu nie podpatrzyłem.
Dodatkowo podpytam co to za blaszki które są przy punktach mocowania jarzma?
Pozdrawiam.
  • 0

#2 Nickson

Nickson
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Cl7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:39, 11.12.2019

Nikt nie zna odpowiedzi jaki sens mają te róźnice przy otworach jarzma?
  • 0

#3 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 23:20, 11.12.2019

https://japancars.ru...&nplblk=B__1910

 

Może to ci trochę więcej wyjaśni. Pozdrawiam.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#4 Nickson

Nickson
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Cl7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 02:39, 12.12.2019

https://japancars.ru...&nplblk=B__1910

Może to ci trochę więcej wyjaśni. Pozdrawiam.

Dzięki za zainteresowanie. No niby pozycje 5,6 to mocowanie L i R

Hamulce juz zamontowałem ale czy z dobrej strony tego juź nie wiem :D
Może wkleję zdjecie z sieci o co mi chodzi https://a.allegroimg...922a8fe1b822091
Otwór po prawej ma wieksze podtoczenie.
Przy moim losowym wyborze ten otwór trafił na górę. Nie wiem może są jeszcze jakieś nianse w konstrukcji (nie wiem ale chyba odstajacy bolczyk przy lewej gumce nie występuje po prawej?) i ważne jest dobre dopasowanie stron. W razie czego nie jest zabetonowane to mogę podmienić.

Użytkownik Nickson edytował ten post 02:41, 12.12.2019

  • 0

#5 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 17:29, 15.12.2019

nie ma znaczenie lewe prawe wierz mi
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#6 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 22:13, 15.12.2019

Hmm, kiedyś mierzyłem u siebie i jeden z otworów na prowadnice zacisków był większy a drugi mniejszy - nie wiem czy jest to symetryczne czy nie i czy jest to zamierzone czy efekt zużycia. Miałem w sumie 4 jarzma i w każdym była taka różnica. 


  • 0

#7 Mario8606

Mario8606
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:21, 14.06.2020

Witam, malowałem sobie zaciski wczoraj po rozebraniu tyłu i wyczyszczeniu pomalowałem, składam a tam luz klocka w jarzmie. Musiało być już prędzej coś bo przy cofaniu i lekkim przyhamowaniu było puknięcie. Pytanie brzmi czy to jarzma tak wytarte czy powinny być blaszki między jarzmem a klockiem? klocki wyglądają na nowe ale chyba jakieś noname szit


  • 0

#8 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 17:36, 14.06.2020

https://japancars.ru...&nplblk=B__1910

 

Nic tu nie ma, jak na moje wina klocków, każdy z producentów różnie "jakościowo" produkuję klocki, przez co jedne są luźne, drugie na sztywno pasują. Z resztą sam określiłeś markę klocków  :diabelgrin:


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#9 Mario8606

Mario8606
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:04, 14.06.2020

https://japancars.ru...&nplblk=B__1910

 

Nic tu nie ma, jak na moje wina klocków, każdy z producentów różnie "jakościowo" produkuję klocki, przez co jedne są luźne, drugie na sztywno pasują. Z resztą sam określiłeś markę klocków  :diabelgrin:

Ogólnie to zaciski i jarzma były dość mocno skorodowane więc pomyślałem że może i tam trochę materiału odpadło ale kloce mi piszczały czasami przy hamowaniu  więc od nich zacznę. Zdziwiło mnie również to że z przodu są zaciski Ate a tył Lucas . Dzięki za odpowiedz 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq