Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Wpadający pedał hamulca w podłogę

VIII Hamulec pedał viii wpadający usterka hamulca

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 mikex

mikex
  • Młodszy Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan CU3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:07, 08.12.2019

Mój problem wystąpił pierwszy raz podczas ostrego hamowania na nierównościach, musiałem nagle wyhamować i hamulec wpadł w podłogę. Nie wyhamowałem ale obyło się bez wypadku, po podpompowaniu hamulec wrocil, było to we wrześniu. Natomiast wczoraj napotkałem problem ponownie, tym razem gdy pompowalem to hamulec wracał ale na chwile, sytuacja powtarzała się na prostej drodze jedyne co to wcześniej reagował abs ponieważ była gołoledź. Czy ktoś miał taki problem? Wycieku płynu nigdzie nie ma, koła kręcą się bez oporu. Płyn wymieniałem w sierpniu i mechanik odpowietrzali dynamicznie, przeciągając płyn przyrządem.
  • 0

#2 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 21:39, 08.12.2019

Odpowietrzanie grawitacyjne, potem krótka jazda z częstym i mocnym hamowaniem włącznie z recznym i ponownie grawitacyjne odpowietrzanie. W twoim przypadku wystarczy teraz odkręcić odpowietrznik i obserwować odpowietrznik. Ma ciurkiem lecieć czysty płyn hamulcowy. Dodatkowo trzeba sprawdzić czy prowadnice zacisku nie stoją, tak samo jak tloczki w zaciskach.

Użytkownik mlodyolek edytował ten post 09:15, 09.12.2019

  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#3 czop9541

czop9541
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Mszana Dolna
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:43, 10.12.2019

Walczę z podobnym problemem w VII, zmieniałem pompę ABS i wszystko było dobrze do kiedy nie włączyła się kontrola trakcji.Od tego czasu pedał wpada w podłogę przy hamowaniu, jest miękki. Wymieniałem pompke hamulcową ale to nic nie dało. Teraz jestem umówiony na odpowietrzanie pompy od ABSu.
Acha dodatkowo ABS stał się bardzo nerwowy.
Jak ogarnę problem to dam znać.
  • 0

#4 mikex

mikex
  • Młodszy Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan CU3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:18, 12.12.2019

Właśnie wydaje mi się że u mnie problem wystąpił w podobnej sytuacji.. jest jakaś procedura odpowietrzania układu ABS/hamulcowego w VIII generacji? Bo prawdopodobnie dzisiaj będę to robił.

Użytkownik mikex edytował ten post 08:37, 12.12.2019

  • 0

#5 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 10:39, 12.12.2019

Poluzowac wszystkie przewody wychodzace z pompy abs. Ma lecieć czysty płyn. Potem porządnie umyć pompę i dobrze zabezpieczyć lakier na fartuchu pod pompa aby płyn nie zmyl lakieru
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#6 grinmint

grinmint
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Błonie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 13:42, 12.12.2019

Zimowy płyn do spryskiwaczy dobrze zmywa płyn hamulcowy.
  • 0

#7 mikex

mikex
  • Młodszy Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan CU3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:47, 12.12.2019

Najpierw odpowietrze hamulce, jaką kolejność zachować? Czy po prostu od najdalszych?

A ewentualnie po odpowietrzaniu pompy abs trzeba jakieś procedury robić czy po prostu zrobić jak powyżej?

Użytkownik mikex edytował ten post 14:49, 12.12.2019

  • 0

#8 czop9541

czop9541
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Mszana Dolna
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:44, 14.12.2019

Próbowałem odpowietrzać układ na wszystkie domowe sposoby. Z tego co mi wiadomo to gdy ABS nie działa to wszystkie elektrozawory są otwarte i nic nie trzeba więcej kombinować. Z kolei gdy podpopiołem interfejs OBD u elektronika to jest tam funkcja odpowietrzanie pompy która inicjuje poślizg kół i załącza wszystkie zawory o ile dobrze rozkminiam. Oddam chłopakom fure we wtorek i mają spróbować odpowietrzać układ poprzez obd.
Dam znać jakie będą wyniki.
  • 0

#9 mikex

mikex
  • Młodszy Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan CU3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:18, 15.12.2019

U mnie abs działał. Póki co przelałem układ hamulcowy płynem, ściągnąłem cały płyn ze zbiorniczka i później zalałem plus odpowietrzyłem układ hamulcowy zacisk po zacisku. Hamulec jest inny niż przez tym całym procesem, jakby płynniejszy, lżejszy i na większym zakresie pedała hamulca pracuje. Póki co jest dobrze.
  • 0

#10 uvs

uvs
  • Klubowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CW1 Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:26, 29.12.2019

Dla VIII generacji instrukcja podaje kolejność odpowietrzania zacisków:

1. lewy przód

2. prawy przód

3. prawy tył

4. lewy tył


  • 0

#11 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:12, 30.12.2019

Uvs to jest standardowa procedura odpowietrzania układu hamulcowego z ABS-em.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#12 Gregory-ps

Gregory-ps
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Chełm
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CL1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:38, 12.02.2020

Tak to standardowa procedura z ABS.
  • 0

#13 czop9541

czop9541
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Mszana Dolna
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:37, 24.04.2020

Walczę z podobnym problemem w VII, zmieniałem pompę ABS i wszystko było dobrze do kiedy nie włączyła się kontrola trakcji.Od tego czasu pedał wpada w podłogę przy hamowaniu, jest miękki. Wymieniałem pompke hamulcową ale to nic nie dało. Teraz jestem umówiony na odpowietrzanie pompy od ABSu.
Acha dodatkowo ABS stał się bardzo nerwowy.
Jak ogarnę problem to dam znać.

 

Napiszę tutaj dla potomnych,problem z którym nikt nie mógł mi pomóc, była jak się okazało awaria pompy ABS tzn. najwidoczniej przepuszczał któryś zaworek i pedał wpadał przez to w podłogę,w międzyczasie zakupiłem inną pompą od kombi która  kolei po przekroczeniu 40km/h wyhamowywała mnie, gdyż w sedanie są inne piasty i była różnica w prędkościach między przodem a tyłem...ufff w końcu ok.Pozdrawiam


  • 1

#14 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 21:29, 24.04.2020

Niestety wiele razy było pisane że pompa z kombi nie będzie prawidłowo działać w sedanie. 

 

http://www.accordklu...sować/?p=902494

http://www.accordklu...sege5/?p=794796

 

Reasumując:

 

SEF- sedan

SEG- kombi

 

Dobrze że problem rozwiązany i że po rozwiązaniu problemu napisałeś dla potomnych co było dokładnie problem.

Pozdrawiam. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#15 czop9541

czop9541
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Mszana Dolna
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:05, 26.04.2020

Niestety w natłoku informacji nie wszystko idzie odnaleźć.

W moim przypadku Accord VII r.2003 EXECUTIVE  2.4 Automat Sedan ;

Numer pompy jedyny kompatybilny; SEAE0 i musi się zgadzać również końcówka tego dłuższego oznaczenia - EAVVV


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, Hamulec, pedał, viii, wpadający, usterka, hamulca

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq