XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Klimatyzacja ilość czynnika/oleju BP-DIESEL/ Test klimatyzacji- słabo chłodzi.
#31
Napisano 18:22, 27.03.2020
#32
Napisano 19:23, 27.03.2020
2.2 diesel : typ: olej pao 68 ilość: 160ml
2.0/2.4 benzyna : typ olej pao 68 ilość 130ml
Oczywiście to są dane do całkowicie pustych układów, olej daję na samym końcu w zależności ile czynnika dobiję, jako wzór wziąłem 160ml jako 100% dla 500 gram.
Może być nawet to:
dostępne na allegroszu.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#33
Napisano 23:31, 27.03.2020
PAO 68 to chyba taki "uniwersalny" ?
Wg ESM
- P/N 38897-P13-003: 120 mL (4 fl·oz, 4.2 lmp·oz)
- P/N 38898-P13-003: 250 mL (8 1/3 fl·oz, 8.8 lmp·oz)
- P/N 38899-P13-A01: 40 mL (1 1/3 fl·oz, 1.4 lmp·oz)
http://www.accordklu...ka-chłodzącego/
KEIHIN SP-10 = PAG 46 (najprawdopodobniej) .
Oleje podobno się nie mieszają. https://warsztatowie...em-1024x768.jpg
#34
Napisano 07:15, 28.03.2020
#35
Napisano 12:00, 28.03.2020
Stary olej pewnie i tak sam "uciekł" wraz z czynnikiem którego brakuję
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#36
Napisano 19:17, 28.03.2020
Niestety nie da się pozbyć starego oleju w całości, gdyż olej jest rozprowadzony po całym układzie.Dlatego warto dbać aby ktoś nie "dolał" tam jakiegoś niekompatybilnego dziadostwa. W ostatnim poście z linku mojego poprzedniego postu jest wykaz ile gdzie go mniej więcej się znajduje. To co nabijacze klimatyzacji nazywają "wymiana oleju maszyną" to zwykła ściema.
Jeśli miałeś nieszczelność, to tak jak powyżej kolega napisał - część oleju wyciekło wraz z gazem. Ile ? nie wiadomo.
#37
Napisano 05:21, 29.03.2020
Rozumiem, że olej wprowadzamy tak samo do układu jak czynnik?
#38
Napisano 00:37, 30.07.2020
Użytkownik garf78 edytował ten post 00:38, 30.07.2020
#39
Napisano 09:17, 30.07.2020
http://www.accordklu...-słabo-chłodzi/
Przeczytaj jeszcze to.
Musisz wiedzieć czy to 625g jest to ilość wraz z olejem, czy samego czynnika.
Wtedy będzie wszystko jasne.
Pozdrawiam.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#40
Napisano 12:31, 30.07.2020
Również polecam link wklejony powyżej.
Oleju nie da się odessać maszyną (to tylko taka ściema powtarzana przez nabijaczy że da się go w ten sposób wymienić). Maszyna odsysa tylko małą jego część. W praktyce oleju trzeba trochę dodać, a ile to zależy od tego czy był wyciek czy nie. Im więcej grzebania przy klimie tym mniej wiadomo ile jest rzeczywiście oleju w układzie. ESM podaje szacunkowe wartości oleju który należy dodać przy np. wymianie skraplacza lub innych elementów układu.
Natknąłem się kiedyś u nabijacza, że jego dokumentacja do maszyny wskazywała że do mojego auta ma wejść 650g czynnika, podczas gdy miało go być 500-550g.
#41
Napisano 12:33, 30.07.2020
KEIHIN SP-10 = PAG 46
#42
Napisano 12:51, 30.07.2020
Też mnie czaka serwis klimy. Może kto podpowie jakiej maszyny najlepiej użyć do naszych Acco, a jakich unikać?
Użytkownik adimistrator edytował ten post 12:53, 30.07.2020
#43
Napisano 11:17, 10.08.2020
#44
Napisano 18:28, 10.08.2020
#45
Napisano 18:46, 10.08.2020
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, klimatyzacja, LO
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych