Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Klimatyzacja ilość czynnika/oleju BP-DIESEL/ Test klimatyzacji- słabo chłodzi.

VII klimatyzacja LO

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
53 odpowiedzi w tym temacie

#46 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • SkÄ…d:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 13:44, 11.08.2020

Skąd miałaby się tam wziąć woda, wnętrze układu klimatyzacji to najsuchsze miejsce w aucie.
  • 0

#47 danielo333

danielo333
  • Forumowicz
  • 209 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Executive
  • KM:240
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM6
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:51, 13.08.2020

Dlaczego wszyscy zaczynaja mieć problemy z klima w okresie letnim?
Bo przez cała zimę nie używali kompresora klimatyzacji. Ja mam cały czas klimatyzacje włączona od roku produkcji samochodu czyli 2004 rok i nie mam problemu z klima. W zimie w jesieni w lecie i na wiosnę zawsze!!!
  • 1

#48 niemcu

niemcu
  • Moderator
  • 484 postów
  • SkÄ…d:MyÅ›lenice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 07:15, 21.06.2021

Pytanie czy klima musi być ustawiona na low, aby zrobić test auto + dual i sprawdzić pozycje 5? Czy nie ma to większego znaczenia?
  • 0

#49 Åšlepak

Åšlepak
  • Administrator
  • 6019 postów
  • SkÄ…d:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 15:07, 21.06.2021

Na LO. Im dasz wyższa temperaturę tym analogicznie temperatura na pozycji numer pięć też rośnie.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#50 niemcu

niemcu
  • Moderator
  • 484 postów
  • SkÄ…d:MyÅ›lenice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 12:06, 25.12.2023

Zawsze taruję pojemnik i dobijam po 50/80 gram, następnie auto+dual// pozycja 5 i patrzę jakie są wartości. Nigdy tym sposobem żadnych problemów nie było, ani nic nie uszkodziłem.


Na stronie producenta jest informacja, że w pojemniku jest 170 g netto, co odpowiada 473 g gazu R134a. Jak w takim razie oceniasz dokładną ilość gazu, którą podajesz? Rozumiem zasadę z tarowaniem, ale wtedy jedynie wiesz ile gram netto zostało załadowane. U mnie w serwisie dobili 450 g, czyli tyle ile dla diesla. Sprawdzałem auto+dual i wartości na wylocie temperatury są jak najbardziej ok, ale według manuala jest za mało czynnika o 50-85 g.
  • 0

#51 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8863 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 13:06, 25.12.2023

PrzypomnÄ™ tylko dla VII gena dane z ESM :

Diesel: 450 do 500 g
Benzyna:500 do 550 g


Manual mówi tak. Dobili minimum i to jest wartość prawidłowa. Rozmawiałem z gościem kiedyś i mówi że lepiej minimum bo przy upałach które bywają czynnik się za mocno rozpręża i rośnie ciśnienie w układzie. Bezpieczniej jest dać mniej.
Czy to prawda, nie wiem, w moim przypadku nie ma to wpływu na cenę usługi więc się nie zagłębiałem.
  • 0

#52 niemcu

niemcu
  • Moderator
  • 484 postów
  • SkÄ…d:MyÅ›lenice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 21:59, 26.12.2023

Manual mówi tak. Dobili minimum i to jest wartość prawidłowa. Rozmawiałem z gościem kiedyś i mówi że lepiej minimum bo przy upałach które bywają czynnik się za mocno rozpręża i rośnie ciśnienie w układzie. Bezpieczniej jest dać mniej.
Czy to prawda, nie wiem, w moim przypadku nie ma to wpływu na cenę usługi więc się nie zagłębiałem.

dla benzyny, którą posiadam minimum z ESM to 500 g, a mi nabili 450 twierdząc, że tyle im maszyna wskazała. I nie wiem czy mam do nich dzwonić i poinformować, że wartość jest błędna czy olać sprawę i dobić samemu te 50 g. Tyle tylko, że nie oszacuję na podstawie samej tylko wagi ilości gazu, którą podam do układu - według sugestii Ślepaka.


  • 0

#53 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8863 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 22:55, 26.12.2023

Nabili ci wg diesla. Można jechać i reklamować.
  • 0

#54 niemcu

niemcu
  • Moderator
  • 484 postów
  • SkÄ…d:MyÅ›lenice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 15:28, 28.12.2023

Dokładnie tak, nabili pod diesla. Czekam na kontakt z ich strony - ja tam gównoburzy nie robie z takich rzeczy - natomiast zastanowię się, czy z innymi problemami uderzać do nich. Dostałem zapewnienia, że czynnika miało być tyle, ile nabili. Ciekawe czy będą kazać dopłacać za tą różnicę w gazie czy zrobią to w ramach ewentualnej reklamacji.
Inna sprawa, dostałem jakiś świstek do podpisania w związku z faktem, że musiałem dobić gazu więcej jak 100 g, ponoć jest taki zapis w derektywie.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, klimatyzacja, LO

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq