Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

brak zapłonu. iskra jest.

VI immobiliser pompa paliwa zasztorcowana

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 majkelC

majkelC
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:szczecin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:cg8
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:53, 30.11.2019

witam. problem mam już nie mam sił do CG8.mianowicie: jedziesz i gaśnie. troche strach przy większych prędkościach. zdarzało się, rzadko. teraz nie można nawet odpalić. było tak: wyłączał się silnik podczas jazdy. i kluczyk zielony mrugal. pierw cos myslalem ze immobiliser. wydmuchało mi wcześniej katalizator, latały resztki po wydechu. dodatkowo stacyjka- nie zawsze na 2 trybie powinna pokazac kontrolki. nie zawsze teraz tak sie dzieje, trzeba ją jeszcze 1-2 milimetry dać w stronę rozruchu aby się zapalily. i jakos cos tam odpalala. teraz juz nic. nastepnie myslalem ze automat - klepsydra vis a vis stacyjki po lewej stronie. moze te styki wychechłane. wyczyścilem preparatem do mycia stykow to sie pogorszylo. może myslę jeszcze pompa paliwa ?? nic jeszcze nie robilem. może syf zaciagneła z dna zbiornika ? moze filtr paliwa.. jesli chodzi o ta stacyjke i automat to zdjalem go, i na srubokret normalnie zapalila lecz nie za pierwszym razem. dwie piersze swiece od strony kopulki sprawdzilem- daja iskre. co do katalizatora to napewno mam spalanie trzykrotne ponad norme. moze tez mieszanka zła. te dwie pierwsze swiece nie byly zaolejone, tylko troche sadzy na nich. przetarłem. swiece ngk 2 lata temu wymieniane, kopulka z palcem w zeszłe lato. przewody rok temu. filtra paliwa napewno nie wymieniałem. 

proszę o pomoc. 


  • 0

#2 Blachonix

Blachonix
  • Klubowicz
  • 146 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7 (cmfort+++)
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:56, 30.11.2019

Stawiam na kostkę stacyjki. Ale poczekajmy na kolegów

Wysłane z mojego Nokia 7 plus przy użyciu Tapatalka
  • 0

#3 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7504 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 53
Super

Napisano 23:31, 30.11.2019

kostka na 101 procent.

Najpierw kostka a później moduł zapłonowy


  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#4 Miroslaw111

Miroslaw111
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Rybnik
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:42, 01.12.2019

Witam maiłem taki sam objaw do wymiany kostka stacyjki


  • 0

#5 Thunder

Thunder
  • Forumowicz
  • 274 postów
  • Skąd:Opolskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:02, 05.12.2019

Nie zamawiaj w ciemno kostki, bo masz 50% procent na trafienie właściwej ;)  rozróżnia się kostki w kształcie batmana lub grzybka 


  • 0

#6 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 627 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 21:28, 05.12.2019

Grzybek to margines, żadne 50 %.
Zresztą da się przełożyć.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#7 Hidemi

Hidemi
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Sandomierz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:fsfasdfgdga
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:33, 09.12.2019

Witam 

Mam ten sam problem jednak nie wiem jak się za to zabrać. Posiada ktoś instrukcje demontażu kostki stacyjki ewentualnie jakieś drobne rady, sugestie? 


  • 0

#8 roolf

roolf
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Gorzów Wlkp.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:59, 09.12.2019

Hidemi
Rozbierasz kolumnę kierownicy, odkręcasz dwie śruby od góry mocujące stacyjkę, odpinasz wiązkę i odkręcasz moduł stacyjki (biały okrągły od strony drzwi kierowcy) niedawno przerabiałem temat :D u mnie nie wiem czemu ale ledwo się trzymało na śrubkach :| wcześniej ktoś swe łapcie tam wtykał...

  • 1

#9 Hidemi

Hidemi
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Sandomierz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:fsfasdfgdga
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:23, 10.12.2019

Dzięki za poradę, zmyliło mnie trochę bo jakieś inne 2 przewody były zmotane izolacja z przewodem od kostki. Najciężej chyba było ją wypiąć bo slaby dostęp.

Moja ma grzybek i oznaczenia: SA 211 850 EI LHD, Valeo 6278. Każda z grzybkiem powinna się nadać?


  • 0

#10 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 627 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 11:18, 10.12.2019

Kostkę da się rozebrać. Nic nie wyskoczy nie wybuchnie. Ponieważ jestem po drugiej wymianie kostki jedną eksperymentalnie rozebralem, ale bez należytej staranności i bez odpowiednich narzędzi, na kuchennym stole i obudowa trochę popękala. Kostkę z grzybkiem raczej trudno kupić, używanej nie warto.

Wysłane z mojego SM-T580 przy użyciu Tapatalka
  • 1

#11 majkelC

majkelC
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:szczecin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:cg8
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:43, 11.12.2019

Nie zamawiaj w ciemno kostki, bo masz 50% procent na trafienie właściwej ;)  rozróżnia się kostki w kształcie batmana lub grzybka 

no ja mam taką...

https://www.olx.pl/o...chyba batman...


  • 0

#12 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 627 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 15:01, 11.12.2019

No ale są tańsze na alledrogo. OEM kostki nie są dużo lepsze. Fakt że u mnie dużo pracują.

Wysłane z mojego SM-T580 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#13 majkelC

majkelC
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:szczecin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:cg8
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:14, 12.12.2019

No ale są tańsze na alledrogo. OEM kostki nie są dużo lepsze. Fakt że u mnie dużo pracują.
Wysłane z mojego SM-T580 przy użyciu Tapatalka

. Więc gdzie jej szukać ?? Na aledrogo?? Są jakie dwie używki ale czy warto?? Jak mi. W dojczach padnie znowu?? Czekam na info. Pozdrawiam.

 

Więc szukać na alegro? Używki pewnie nie warto... ??? Pozdrawiam


  • 0

#14 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7504 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 53
Super

Napisano 12:47, 12.12.2019

Nowa na allegro / Intercars / Motostacja lub inne sklepy


  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#15 majkelC

majkelC
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:szczecin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:cg8
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:02, 12.12.2019

zamowilem uzywke z demontazu. zobaczymy jak przyjdzie. w jednym sklepie z czesciami w szczecinie nowe mają wycofane z powodu dwukrotnej reklamacji. pozdrawiam.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, immobiliser, pompa paliwa zasztorcowana

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq