Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Accord 7 USA SWAP j30a4 na j32a3

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Fuwa

Fuwa
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Lx
  • KM:244
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:46, 29.11.2019

Witam,stałem się posiadaczem Accord VII 3.0v6 2004 w automacie i zastanawiam się nad możliwością wsadzenia tam 3.2 j32a3 z Acury ,na forach amerykańskich mówią,że wchodzi bez żadnych modyfikacji i komplikacji, ale wolę się upewnić niż zamówić silnik niepasujący do budy.W Oryginalny j30a4 z panewki nie zostało za wiele.Na innym forum czytałem,że jeden z użytkowników jest właścicielem Accorda 7 z j32, ale w manualu i może ktoś kojarzy jak mu to poszło.Za pomoc dziękuję.

Użytkownik Fuwa edytował ten post 14:30, 02.12.2019

  • 0

#2 LukasN

LukasN
  • Klubowicz
  • 223 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:h22
  • Wersja:ferio
  • KM:~200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1993
  • Nadwozie:eh9
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 23:10, 30.11.2019

Myślę, że nikt nie da Ci 100% pewności bo te silniki w Polsce są rzadko spotykane.

 

Od kiedy Honda przeszła na głowice z jednym zbiorczym kanałem wydechowym w tzw downpipe to te bolki raczej są miedzy sobą wymienne, aczkolwiek mogą różnić się niuansami jak położenie czujników itp. 

 

Dopóki nie spróbujesz to się nie przekonasz, ale ja bym szedł odrazu w j35 :) Jeżeli będą jakieś detale inne niż w j30a4 to zawsze możesz je podmienić ze starego pieca.  


  • 0

#3 magol

magol
  • Forumowicz
  • 95 postów
  • Skąd:siemianowice śląskie
  • Silnik:2,4
  • Wersja:type-s
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:38, 01.12.2019

Witam,stałem się posiadaczem Accord VII 3.0v6 2004 w automacie i zastanawiam się nad możliwością wsadzenia tam 3.2 j33a3 z Acury ,na forach amerykańskich mówią,że wchodzi bez żadnych modyfikacji i komplikacji, ale wolę się upewnić niż zamówić silnik niepasujący do budy.W Oryginalny j30a4 z panewki nie zostało za wiele.Na innym forum czytałem,że jeden z użytkowników jest właścicielem Accorda 7 z j32, ale w manualu i może ktoś kojarzy jak mu to poszło.Za pomoc dziękuję.

witam. miałem dokładnie taki sam model i rocznik prze 10 lat.nigdy mnie nie zawiodło,wiec dziwie sie że masz jakieś problemy z tym motorem.mocy jest dosć 240 KM,3.2 miały 270 i chyba 295 jesli dobrze pamietam.V6 to jest to!!!


  • 0

#4 Fuwa

Fuwa
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Lx
  • KM:244
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:33, 01.12.2019

Kupiłem samochód w takim stanie i szukam tańszej i lepszej opcji na przywrócenie go do jazdy.
bbdbe1dad64dbdfamed.jpg
  • 0

#5 magol

magol
  • Forumowicz
  • 95 postów
  • Skąd:siemianowice śląskie
  • Silnik:2,4
  • Wersja:type-s
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:15, 01.12.2019

auto kupiłes w kraju ,czy sciagałes z aukcji zza wielkiej wody?wał mocno zmasakrowany?co do mocniejszego silnika,musisz byc świadom tego że hamulce w tym aucie to porażka.silnik V6 240 KM a zaciski z przodu jednotłoczkowe.zwiekszając jeszcze bardziej moc koniecznie zamontuj zaciski z Legenda.ori szybko sie przegrzewaja i tarcze ulegaja zwichrowaniu.własne doświadczenia a nie że slyszalem bo ktos tak mówił.przy dynamicznej jezdzie nie raz sie mozesz zdziwic.


  • 0

#6 Fuwa

Fuwa
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Lx
  • KM:244
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:31, 01.12.2019

Samochód kupiony w kraju, wał wedle mechanika lepiej wymienić na nowy niż szlifować i korbowody zrobiły się elipsą w miejscu panewek.Moge prosić o powiedzenie z jakiej generacji legenda wstawić zaciski i czy wymaga to również wymiany pompki płynu?
  • 0

#7 magol

magol
  • Forumowicz
  • 95 postów
  • Skąd:siemianowice śląskie
  • Silnik:2,4
  • Wersja:type-s
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:46, 01.12.2019

co takiego strasznego sie przytrafiło V6 że aż takie straty w silniku?duży przelot masz?co do zacisków,wymieniałem pompe,zaciski tarcze i cos ta jeszce ,ale robił mi to zaprzyjazniony warsztat 8 lat temu.wiec już nie pamietam co i jak było.na ebay.com sa całe silniki ,cos około 1000$ plus koszt transportu.tylko uwaga!!!twój motor to J30A4, a J30A1 i chyba jeszcze był J30A5 moga sie róznic.w PL dostac taki motor,graniczy chyba z cudem.


  • 0

#8 Fuwa

Fuwa
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Lx
  • KM:244
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:00, 01.12.2019

co takiego strasznego sie przytrafiło V6 że aż takie straty w silniku?duży przelot masz?co do zacisków,wymieniałem pompe,zaciski tarcze i cos ta jeszce ,ale robił mi to zaprzyjazniony warsztat 8 lat temu.wiec już nie pamietam co i jak było.na ebay.com sa całe silniki ,cos około 1000$ plus koszt transportu.tylko uwaga!!!twój motor to J30A4, a J30A1 i chyba jeszcze był J30A5 moga sie róznic.w PL dostac taki motor,graniczy chyba z cudem.

Szczerze jesteśmy zdziwienia razem z ojcem i mechanikiem jak można doprowadzić silnik do tego stanu,ale przyczyną tego może być to,że po spuszczeniu oleju wyleciało coś czarnego,bo to już olejem nie było wedle licznika 180 tys mil,zamówiłem już j32a3(dałem za niego 1200$ razem z przesyłką),bo cena takiego silnika z kompletem oprzyrządowania i ECU jest tańsza lub równa j30a4 z gratami na nim.Teraz czekam na przybycie i będziemy patrzeć jak to wyjdzie,a nad wymianą zacisków faktycznie będę musiał się zastanowić.

 

W Polsce nie ma szansy na dostanie nowszego silnika niż j30a2,a jak już to jest w podobnej cenie co importowany,dla ciekawych wkleję link do forum v6perfomance.

https://www.v6perfor...n-*sticky*.html


  • 0

#9 magol

magol
  • Forumowicz
  • 95 postów
  • Skąd:siemianowice śląskie
  • Silnik:2,4
  • Wersja:type-s
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:43, 01.12.2019

panowie z haparts wiele razy ogarniali temat tego silnika,tylko ze wszystko ori z japan lub zza wielkiej wody.olej dedykowany do tej hanki to 5w20 mobil1 opcjonalnie 5w30.i nic wiecej.interwały co 8-10 tys km.zapomniałem zapytac,wiec edytuje posta.a co z łapami silnika? skrzynia biegów podejdzie?jestes pewien?


Użytkownik magol edytował ten post 13:45, 01.12.2019

  • 0

#10 Fuwa

Fuwa
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Lx
  • KM:244
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:06, 01.12.2019

Patrzyłem na kilku wątkach po różnych forach,filmikach i mówili,że jak jest automat to jest plug&play i sprzedający silnik zapewniał,że pasuje zarówno do acury jak i accorda,więc na ten moment niczego więcej się nie dowiem i zostaje czekać.SIlnik ma przyjść pomiędzy grudniem,a styczniem i wtedy się okażę.


  • 0

#11 magol

magol
  • Forumowicz
  • 95 postów
  • Skąd:siemianowice śląskie
  • Silnik:2,4
  • Wersja:type-s
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:47, 01.12.2019

jakbys miał jakies pytanie to pisz na priva.nie ma co robić z forum komunikatora.


  • 0

#12 bartek

bartek
  • Klubowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:13, 01.12.2019

Piszcie na forum, to ciekawe jest ;)


  • 0

#13 magol

magol
  • Forumowicz
  • 95 postów
  • Skąd:siemianowice śląskie
  • Silnik:2,4
  • Wersja:type-s
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:36, 02.12.2019

Jeśli moderatorzy nie będą mieli nic przeciwko, to czemu nie. Zawsze może się przydać jakąś informacja.
  • 0

#14 magol

magol
  • Forumowicz
  • 95 postów
  • Skąd:siemianowice śląskie
  • Silnik:2,4
  • Wersja:type-s
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:40, 02.12.2019

Fuwa,mając skrzynię biegów na zewnątrz wymień olej. Bo jeśli ktoś nie dbał o silnik to tym bardziej nie dbał o automat.filter masz jeden na skrzyni a drugi jest w środku.jest jeszcze śruba magnetyczna do spuszczania oleju.na niej zbierają się drobne opiłki.olej tylko hondowski ATF DW 1.żaden zamiennik.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq