Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Check engine - błąd P2002 - DPF

VIII P2002

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 McLovin

McLovin
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:17, 24.11.2019

Witam,
Miałem niedawno problem z DPF, oddałem jednak auto do jak się okazało rzeźbiarza, który zamiast wyciągnąć DPF i wysłać do regeneracji do firmy która wskazałem. Postanowił sam zregenerować, wycinając środek ze starego i montując środek z innego czystego DPF. (Zrobił to bez mojej wiedzy) od wyjazdu z warsztatu zrobiłem może 50 kilometrów i wyskoczył check engine, sprawdziłem błędy na komputerze i pokazało P2002. Czy można go jakoś skasować żebym mógł nim przejechać na parking 40 km? Obecnie nie da się jechać, samochód ledwie się toczy. Macie jakieś rady co z tym teraz robić ?
  • 0

#2 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 21:59, 24.11.2019

Tak. Wypalić dpf za pomocą hds i zresetować wartosci
  • 1

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#3 McLovin

McLovin
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:01, 25.11.2019

Dzieki za odpowiedz, jestem to w stanie zrobić sam przez elm327 ?
  • 0

#4 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 11:20, 25.11.2019

Nie. HDS'em lub czymś podobnie mądrym.
  • 1

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#5 McLovin

McLovin
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:08, 25.11.2019

A czy jestem wstanie wyłączyć błąd żeby podjechać pod dom?
  • 0

#6 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 13:45, 25.11.2019

Elm327 błąd skasujesz tylko na jak długo wystarczy tego nie wiem.

Użytkownik mlodyolek edytował ten post 13:46, 25.11.2019

  • 1

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#7 jendrek.pzl

jendrek.pzl
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Chełm Piaski
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:44, 12.12.2019

ELM327 nie wykasujesz błędu z tego co wiem,temat był wałkowany od podszewki kolego.Wypalanie daje efekt na chwilę


  • 0

#8 JanB

JanB
  • Forumowicz
  • 66 postów
  • Skąd:Wielkopolska
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Comfort
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:54, 12.12.2019

Kolego McLovin kombinujesz, a rozwiązanie jest proste. Nie wiem przy jakim przebiegu pojawiły się problemy, u mnie przy 140 tys km. Nie wiem czy jesteś zadowolony z tego auta, bo ja - tak. Dlatego rozwiązałem problem - jak to mówi Urbański w Milionerach - ostatecznie. Mój silnik nie dymi.


  • 0

#9 ostryb

ostryb
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2,2
  • Wersja:ES
  • KM:180
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:55, 24.09.2022

Kolego McLovin kombinujesz, a rozwiązanie jest proste. Nie wiem przy jakim przebiegu pojawiły się problemy, u mnie przy 140 tys km. Nie wiem czy jesteś zadowolony z tego auta, bo ja - tak. Dlatego rozwiązałem problem - jak to mówi Urbański w Milionerach - ostatecznie. Mój silnik nie dymi.


Mam właśnie ten sam problem i się mocno zastanawiam czy nie pójść tą drogą ?

Użytkownik ostryb edytował ten post 14:56, 24.09.2022

  • 0

#10 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 15:09, 24.09.2022

Jak lubisz ryzyko to wycinaj.
Kwestia tylko kiedy włożą analizator w wydech i zabiorą kwity od auta plus mandacik,wtedy okaże się że wyszło by taniej dpf naprawić/ wymienić.

Do tego śmierdzi tak że pięciu minut nie wystoisz na zewnątrz obok odpalonego swojego auta... Przerabiał to znajomy w swoim n22, którego radość z wyciętego dpf trwała krótko.

W Polsce masa jeździ kopcących diesli, czy to stare trupy z opornikiem na pompie czy nowsze auta.

Pamiętaj że są też życzliwi ludzie z kamerkami którzy potrafią takie auta zgłaszać inspekcji / policji.

Mnie nic tak nie wkurza jak smrodzący diesel, nawet super filtry kabinowe nie pomogą, a jeszcze bardziej mnie to "denerwuję" odkąd jeżdżę z dzieckiem w samochodzie.

Chciałeś diesla i oszczędności w spalaniu?
to miałeś, teraz czas na większe wydatki i naprawę porządną, a nie sztuka dla sztuki i trucie ludzi, bo diesel przestał być tani w eksploatacji.

W Niemczech to montują dpf do starych TDI (1z) żeby płacić niższe podatki, a w Polsce jeżdżą pięcio letnie mondeo z wyciętymi filtrami. Gratulacje :)

Z resztą sam w DE miałem diesla który był po programie i priorytetem była nie moc, a to żeby następny TUV zaliczyć, czyli spaliny były prawidłowe z normą Euro 4.
  • 1

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, P2002

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq