XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 21:17, 24.11.2019
Miałem niedawno problem z DPF, oddałem jednak auto do jak się okazało rzeźbiarza, który zamiast wyciągnąć DPF i wysłać do regeneracji do firmy która wskazałem. Postanowił sam zregenerować, wycinając środek ze starego i montując środek z innego czystego DPF. (Zrobił to bez mojej wiedzy) od wyjazdu z warsztatu zrobiłem może 50 kilometrów i wyskoczył check engine, sprawdziłem błędy na komputerze i pokazało P2002. Czy można go jakoś skasować żebym mógł nim przejechać na parking 40 km? Obecnie nie da się jechać, samochód ledwie się toczy. Macie jakieś rady co z tym teraz robić ?
#2
Napisano 21:59, 24.11.2019
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#3
Napisano 09:01, 25.11.2019
#4
Napisano 11:20, 25.11.2019
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#5
Napisano 12:08, 25.11.2019
#6
Napisano 13:45, 25.11.2019
Użytkownik mlodyolek edytował ten post 13:46, 25.11.2019
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#7
Napisano 21:44, 12.12.2019
ELM327 nie wykasujesz błędu z tego co wiem,temat był wałkowany od podszewki kolego.Wypalanie daje efekt na chwilę
#8
Napisano 22:54, 12.12.2019
Kolego McLovin kombinujesz, a rozwiązanie jest proste. Nie wiem przy jakim przebiegu pojawiły się problemy, u mnie przy 140 tys km. Nie wiem czy jesteś zadowolony z tego auta, bo ja - tak. Dlatego rozwiązałem problem - jak to mówi Urbański w Milionerach - ostatecznie. Mój silnik nie dymi.
#9
Napisano 14:55, 24.09.2022
Kolego McLovin kombinujesz, a rozwiązanie jest proste. Nie wiem przy jakim przebiegu pojawiły się problemy, u mnie przy 140 tys km. Nie wiem czy jesteś zadowolony z tego auta, bo ja - tak. Dlatego rozwiązałem problem - jak to mówi Urbański w Milionerach - ostatecznie. Mój silnik nie dymi.
Mam właśnie ten sam problem i się mocno zastanawiam czy nie pójść tą drogą ?
Użytkownik ostryb edytował ten post 14:56, 24.09.2022
#10
Napisano 15:09, 24.09.2022
Kwestia tylko kiedy włożą analizator w wydech i zabiorą kwity od auta plus mandacik,wtedy okaże się że wyszło by taniej dpf naprawić/ wymienić.
Do tego śmierdzi tak że pięciu minut nie wystoisz na zewnątrz obok odpalonego swojego auta... Przerabiał to znajomy w swoim n22, którego radość z wyciętego dpf trwała krótko.
W Polsce masa jeździ kopcących diesli, czy to stare trupy z opornikiem na pompie czy nowsze auta.
Pamiętaj że są też życzliwi ludzie z kamerkami którzy potrafią takie auta zgłaszać inspekcji / policji.
Mnie nic tak nie wkurza jak smrodzący diesel, nawet super filtry kabinowe nie pomogą, a jeszcze bardziej mnie to "denerwuję" odkąd jeżdżę z dzieckiem w samochodzie.
Chciałeś diesla i oszczędności w spalaniu?
to miałeś, teraz czas na większe wydatki i naprawę porządną, a nie sztuka dla sztuki i trucie ludzi, bo diesel przestał być tani w eksploatacji.
W Niemczech to montują dpf do starych TDI (1z) żeby płacić niższe podatki, a w Polsce jeżdżą pięcio letnie mondeo z wyciętymi filtrami. Gratulacje
Z resztą sam w DE miałem diesla który był po programie i priorytetem była nie moc, a to żeby następny TUV zaliczyć, czyli spaliny były prawidłowe z normą Euro 4.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, P2002
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych