Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Auto gaśnie po załączeniu się vsa

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Art8

Art8
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-R
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:16, 19.11.2019

Witam. Jakiś czas temu czyscilem klimatyzację pianka co doprowadziło do zalania ecu. Pan spec wyczyscil komputer wykasowal błędy i powiedział że jest okej. Na początku wydawało się że auto jeździ jak wcześniej lecz pojawił się problem. Przy mocniejszym dodaniu gazu w zakręcie na 2 biegu prawdopodobnie zalaczyl się wtedy vsa i auto zgaslo. Przy próbie odpalenia świeci się kontrolka od immobilajzera i nie słychać pompy paliwa. Kilkukrotne włożenie i wyjęcie kluczyka nic nie daje trzeba chwilę odczekać żeby odpalić. Z tego co zauważyłem nie dzieje się tak za każdym razem gdy daje w pedal i załącza się vsa. Samodiagnoza na zegarach pokazała error 3. Czy ktoś ma jakiś pomysł co mogło pójść nie tak?

Użytkownik Art8 edytował ten post 14:43, 19.11.2019

  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 17:34, 19.11.2019

Komp umarł??

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#3 Art8

Art8
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-R
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:32, 19.11.2019

Czy umarł nie sądzę. Jak go zalalem ta pianka działy się dziwne rzeczy, wywalilo masę różnych błędów w ogóle ze sobą nie związanych jak błąd przekaźnika przepustnicy później błędy czujników wałków a i B później niskie napięcie na lambda i jeszcze kilka takich. Auto wcale nie chciało odpalić pomogło odpiecie aku na godzinę ale było czuć że nie ma mocy i nie trzyma obrotów. Mechanik wyczyscil komp kasowal błędy i miało być okej. Wróciła moc której brakowało i wydawało się że wszystko wróciło do normy ale jednak nie. Jak pisałem wyżej lubi zgasnac przy włączeniu się kontroli trakcji co dziwne głównie przy skrecie w prawo nie wiem czy ma to sens. Ale po takim zgasnieciu wywala immobilajzer i nie chce odpalić przez dłuższy czas
  • 0

#4 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 21:35, 19.11.2019

Nie jesteś pierwszy któremu jakiś czas po piance wywala kompa.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#5 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 21:50, 19.11.2019

Odpal auto i postukaj w komputer ECU. Jak auto zgaśnie to będziesz miał pewność że coś "nie styka" w środku. 


  • 0

#6 Art8

Art8
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-R
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:36, 20.11.2019

Stukać młotkiem czy raczej ręcznie? :)
  • 0

#7 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 09:52, 20.11.2019

takim 5kg    :diabelfaja:

 

gumowy albo ręcznie. Bez przesady 


  • 0

#8 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 10:10, 20.11.2019

Kolejne naprawy ecu, które po tygodniu, pół roku przynoszą taki efekt... krótkotrwały... potem auto nie odpala i nie reaguje na imo.

Nie ma co gdybać, tylko pisz do Wolka to Ci wyślę komplet ecu i będzie po sprawie.

Bałbym się jechać autem w trasę po takim "przeczyszczeniu/poprawieniu lutów" w ECU, a kasę wydaną na elektryka wolałbym wydać na zakup sprawnej, niezalanej części i święty spokój.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#9 logeen

logeen
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Przemyśl
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:47, 09.01.2020

Koledzy, czy wszystkie 7 gen mają VSA? Moja nie ma żadnego włącznika z takim podpisem, nie wyświetla tez tego napisu na zegarach. Czyżbym miał wersję bez..?


  • 0

#10 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 14:53, 09.01.2020

Koledzy, czy wszystkie 7 gen mają VSA? Moja nie ma żadnego włącznika z takim podpisem, nie wyświetla tez tego napisu na zegarach. Czyżbym miał wersję bez..?

 

 

Każdemu z osobna trzeba pisać o użyciu wyszukiwarki ???????

Kolejny raz przypominać nie będę. 

 

 

 

https://www.google.c...iw=1366&bih=625

 

http://www.accordklu...39-jaka-wersja/

http://www.accordklu...-sport-róznice/

 

oraz:

 

http://www.accordklu...i-gen-poradnik/

 

 

I równie dobrze po vin sam sobie możesz sprawdzić co masz za wersje.... : 

 

https://japancars.ru...e=catalog/honda

 

 

Dziękuje. Pozdrawiam. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq