Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Pomoc w dobraniu instalacji gazowej

VIII gaz

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#1 Karniak

Karniak
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:33, 19.11.2019

Witam,

 

Potrzebuję opinii na temat propozycji gazownika odnośnie instalacji gazowej. Auto - accrod VIII, 2.0 benzyna. Mianowicie gazownik chce założyć:

 

1. Wtryski Barracuda (instalowanne pojedynczo , zasilane od góry, waż 12)

 

2. Przewody pcv faro

 

3. Reduktor Magic 2 (nowej generacji - nie ten sprzed 5 lat)

 

4. Elektronika KME

 

5. Lubryfikacja benzyną (wtryskiwanie mgiełki paliwa cetralnie ok. 0.2l/100 km)

 

6. Emulator jakiś żeby po zgaszeniu i odpaleniu pokazywało poprawną ilość paliwa)

 

7. Wskaznik gazu RGB z podpięciem do obd ( nie wiem na jakiej zasadzie dokladnie)

 

Mogłem niektóre nazwy przekrecić za co przepraszam. Cena to 2700-2900 zaleznie od wyboru z wdubwanym emulatorem (obd) czy nie. Gwarancja 2 lata. Serwis raz na 10 tys km za 100 zł. Przed instalacją regulacja zaworów.


Użytkownik Karniak edytował ten post 11:36, 19.11.2019

  • 0

#2 gkill

gkill
  • Klubowicz
  • 328 postów
  • Skąd:Prabuty
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:08, 19.11.2019

Zmień gazownika.


  • 0

#3 JerzykTor

JerzykTor
  • Forumowicz
  • 117 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:E
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:37, 19.11.2019

5 pozycja dyskwalifikuje.

Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#4 Karniak

Karniak
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:32, 19.11.2019

Obdzwoniłem pare warsztatów, duże z Warszawy i polecane na forum. Bardzo czesto słyszę o lubryfikacji i podpobno lubryfikacja lubryfikacji nie równa. Proszę o wyjaśnienie czemu jej unikać?


  • 0

#5 rafisz

rafisz
  • Forumowicz
  • 911 postów
  • Skąd:RZE, WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exeS MT
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 13:56, 19.11.2019

bo jest niepotrzebna o ile majster dobrze wystroi instalację, często jest tak że jak się nie chce wystroić/ ma się braki w wiedzy to załącza się lubrę tak na wszelki wypadek żeby głowicy nic się nie stało, a więc majstra który upiera się przy lubryfikacji raczej omijaj


Użytkownik rafisz edytował ten post 13:58, 19.11.2019

  • 0

#6 muloj

muloj
  • Forumowicz
  • 186 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:20, 19.11.2019

Pozycja  nr 3 to cykająca bomba jak magic puści bąka to będzie duuży problem.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#7 piotrficek

piotrficek
  • Partner HAKP
  • 61 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:6
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 17:35, 19.11.2019

5. Lubryfikacja benzyną (wtryskiwanie mgiełki paliwa cetralnie ok. 0.2l/100 km)

Z dotryskiem daj sobie spokój.

 

Pozycja  nr 3 to cykająca bomba jak magic puści bąka to będzie duuży problem.

Kiedyś tak było, teraz się nie zdarza.


  • 1

#8 muloj

muloj
  • Forumowicz
  • 186 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:00, 19.11.2019

Czy to znaczy, że  Czesi odrobili lekcję?


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#9 piotrficek

piotrficek
  • Partner HAKP
  • 61 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:6
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 19:03, 19.11.2019

Czy to znaczy, że  Czesi odrobili lekcję?

Na to wygląda :)


  • 1

#10 muloj

muloj
  • Forumowicz
  • 186 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:52, 19.11.2019

Miałem w VII genie magica i byłem z niego mega zadowolony chodzi o termikę nie do podrobienia ale spękałem i wymieniłem na ac.


  • 1

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#11 Karniak

Karniak
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:52, 20.11.2019

Wracając do lubryfikacji to wiekszość dobrych gazowników jasno mówi że są przeciw ALE mowa tu o oleju podawanym do silnika bez nadzoru ilościowego który osadza się na świecach, sondzie oraz katalizatorze. Proponują dotrysk benzyny żeby zmniejszyć temperaturę spalania. Opinie taka potwierdził gazownik polecany na tym forum o dobrej opnii nie tylko tu. Dziękuję za opinie autonagaz.net. Żeby nie było nie upieram się przy tym bo widzę sprzeczne podjeścia, próbuję tylko znaleźć najlepsze rozwiązanie :)

 

Co do reduktora to podobno zupełnie co innego niż 5 lat temu. Są przypadki przejechania ponad 300 tys km bez problemu na gazie i reduktorze magic. 

 

Jakie są wady dotrysku benzyny w instalacji gazowej ??


Użytkownik Karniak edytował ten post 07:01, 20.11.2019

  • 0

#12 slasz129

slasz129
  • Klubowicz
  • 1192 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 07:14, 20.11.2019

spalanie bezyny ? ;)

co do temp spalania to tez takie troche bajki.

kolega z forum fairfax, ma czujnik EGT i roznica u niego gaz a benzyna to 750st a lpg 800st, myslicie ze te 50 stopni roznicy robi robote?


  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#13 piotrficek

piotrficek
  • Partner HAKP
  • 61 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:6
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 07:17, 20.11.2019

Jakie są wady dotrysku benzyny w instalacji gazowej ??

 

Jedyna wada jaka jest to niepotrzebne spalanie benzyny.

Moim zdaniem lepiej dobrze wyregulować na samym gazie (AFR) a w tym przypadku AFR mamy fabrycznie wbudowany. Jak ktoś nie jest pewny swojej regulacji to po co dolewać benzyną skoro niepewność (gaz) i tak procentowo zostaje, w tym przypadku lepiej niech przełączy całkowicie na pb.

Niejednokrotnie poprawiałem dolewki benzyny przykładowo 10% przy czasach 4-8 ms co daje 0,4-0,8ms czego wtryskiwacz benzynowy nie zrealizuje! czyli zamiast dolać benzynę to 10% gazu zostaje odjęte.


  • 1

#14 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7382 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 69
Super

Napisano 07:21, 20.11.2019

 

Jakie są wady dotrysku benzyny w instalacji gazowej ??

 

Maskowanie przez gazownika braków w strojeniu plus zużycie paliwa


  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#15 JerzykTor

JerzykTor
  • Forumowicz
  • 117 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:E
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:56, 20.11.2019

spalanie bezyny ? ;)
co do temp spalania to tez takie troche bajki.
kolega z forum fairfax, ma czujnik EGT i roznica u niego gaz a benzyna to 750st a lpg 800st, myslicie ze te 50 stopni roznicy robi robote?

Ciekawe o ile taki dotrysk 0.2l/100km obniży temp. ? Bo efekt smarowania gniazd to bajka.

Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka

Użytkownik JerzykTor edytował ten post 08:56, 20.11.2019

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, gaz

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq