Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Intercooler

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Matthew100

Matthew100
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:267 KM 551NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:52, 07.11.2019

Wymiana IC na większy pod zwiększenie mocy rodzi pytania- szyć na miarę w firmie produkującej IC, czy przypasować większy od innego auta.
Czy do VIII generacji coś wejdzie z innego autka ?
Ktoś może przerabiał temat i ma jakiś patent?
  • 0

#2 dominikdominik

dominikdominik
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:53, 26.04.2020

http://clubhondaspir...de-intercooler/
Tu jest fajnie pokazane jak można to rozwiązać i sam nad tym myślę, ale mishimoto drogie więc założył bym fimic lub turboworks chyba? Orientujecie się jakiej średnicy wewnętrznej są oryginalne rury intercoolera?
  • 0

#3 accordmaniac

accordmaniac
  • Klubowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:160
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 07:42, 25.05.2020

Podpinam się pod temat. Planuję założyć intercooler FMIC.eu 550x180x65mm. Parę osób znajomych taki ma, do montażu potrzebowali tylko dwóch kolanek redukcyjnych 57/48mm. Ale ja chciałbym jeszcze wymienić resztę orurowania. I teraz pytanie - wymieniał ktoś fabryczne orurowanie icka? jakie dokładnie elementy potrzebuję kupić, żeby to fajnie ogarnąć? Widziałem temat dotyczący icdti, ale nic o idtecu. Myślałem nad kupnem takiego zestawu uniwersalnego 2" - czy to dobra średnica i czy starczy to co jest w zestawie, czy potrzebuję coś jeszcze?

 

https://www.ebay.co....9hoC1voQAvD_BwE


  • 0

1987 Honda Accord CA5 - Lusty Liz / 1992 Honda Accord CB3 - Feisty Frankie
1997 Honda Accord CD7 - Slutty Sandy / 1999 Honda Accord CG2 - Booty Betty
2005 Honda Accord CL9 - Kinky Katie / Honda Accord CU3 - Dirty Diana

Honda S2000 AP1 - Naughty Nikki


#4 dominikdominik

dominikdominik
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:30, 01.08.2020

Zamontowałem uniwersalnego icka. Ale użyłem redukcji 57/51 bo nikt wcześniej nie podpowiedział. Pasowały choć ta strona 51 mm weszła lekko, dociaglem opaskami tclamp i siadły dobrze w wyżłobienia na tych oryginalnych króćcach. Powinno być ok.wrzucil bym foto ale zdjęcie może mieć tylko 500kb ( kto to uwra wymyślił przy obecnych rozdzielczościach), teraz trzeba się dowiedzieć czy mam DPF i wyłączony EGR. Zna ktoś najprostsza metodę poza ASO?
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq