Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Nierówna praca po zmianie słupka f20b6

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 rhidian

rhidian
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:1.8
  • Wersja:MOTEGI
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:45, 04.11.2019

Jestem po zmianie słupka 1.8 => 2.0 (przedlift), osprzęt z 1.8
Silnik na wolnych obrotach nierówno pracuje, jak y czasem cylinder któryś nie odpalał, podczas jazdy tego nie czuć.
To może być wina starego osprzętu, trzeba przełożyć kompa z 2.0?
Sprawdzałem aparat, świece i kable i są okej
  • 0

#2 rhidian

rhidian
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:1.8
  • Wersja:MOTEGI
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:31, 04.11.2019

Mode prosiłbym o usunięcie duplikatu, dzięki
  • 0

#3 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 11:49, 04.11.2019

Zmierz ciśnienie na cylindrach

Zawory regulowane?

Tak samo pracuje na Pb i na LPG?

To tak na początek co możesz zrobić szybko


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 11:52, 04.11.2019

  • 0

#4 rhidian

rhidian
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:1.8
  • Wersja:MOTEGI
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:20, 04.11.2019

Na każdym jest okolo 12 bar
Na benzynie i gazie to samo
Sytuacja jest dziwna bo od mechanika poprzedniego właściciela silnika dowiedziałem się że podobno wałek rozrządu miał być przytarty, ale koleś co mi przekładał silnik wyciągnął, pomierzył że jest okej, poskładał, wyregulował luz tak jaki powinien być i jest jak jest.
Dzisiaj byłem w owym warsztacie, dowiedziałem się że po remoncie żeby to równo chodziło gość podobno ustawił kiedyś luzy zaworowe trzykrotnie większe bo facet nie chciał kupować nowego wałka

Jak ktoś robił podobny zabieg czyt. 1.8->2.0 ze starym osprzętem to mam pytanie. Silnik nie psuje się od pracy na niewłaściwym komputerze, albo inaczej czy działa wam normalnie? Bo się już powoli zastanawiam nad kompletowaniem elektroniki bo to kombinowane do tej pory, słabo się sprawdza, ledwo coś się naprawi to dwie nowe usterki się znajdzie :D

Użytkownik rhidian edytował ten post 23:32, 04.11.2019

  • 0

#5 rhidian

rhidian
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:1.8
  • Wersja:MOTEGI
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:06, 14.11.2019

Wleciał wałek z 1.8, jest cacy, wrzucę zdjęcia wałka potem, ku przestrodze by regulować luzy zaworowe
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq