Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Błąd wtryskiwacza nr 2 i nr 3

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 Leszek_ACCORD

Leszek_ACCORD
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Irlandia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:05, 18.10.2019

Honda Accord 2.2 I-CTDi rok 2006

Witam problem z samochodem zaczoł sie wczoraj rano silnik pracując na wolnych obrotach sam zgasł i pojawiła się kontrolka chek engine następnie auto udało się odpalić za 3 razem po pracu podpieliśmy pod komputer i pokazały się dwa błędy

-Nieprawidłowe działanie obwodu wtryskiwacza Nr 2,Nr 3  P2149

-Nieprawidłowe położenie elektrozaworu regulacji długości kolektora dolotowego IMRC  P2004

dziś wieczorem zgasł w trakcie jazdy i też odpalił za 4 razem. dodam że błąd nr 2 IMRC wydaje mi się stary gdż ten czujnik zmieniłem w zeszłym roku na nowy zakupiony w salonie hondy i problem z szarpaniem silnika znikł. Macie jakieś pomysły?


  • 0

#2 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 20:10, 18.10.2019

Sprawdziłeś połączenia el przy wtryskach? Kostki, kable?

Użytkownik skubiszek edytował ten post 20:11, 18.10.2019

  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#3 Leszek_ACCORD

Leszek_ACCORD
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Irlandia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:16, 18.10.2019

tak zrobiłem to dzisiaj nic nie zauważyłem ale dla pewności dociskałem kostki. aktualnie kontrolka sama zgasła pod domem ale nie wiem na jak długo.


  • 0

#4 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1283 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 19:07, 19.10.2019

Sprawdź wiazke czy jakiś szkodnik jej nie przegryzl
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#5 Leszek_ACCORD

Leszek_ACCORD
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Irlandia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:14, 23.10.2019

Powiedzcie mi czy takie cuda są możliwe od jakości paliwa??bo miałem ćwierć zbiornika więc stwierdziłem że zatankuje bo nie lubie jak rezerwa po oczach razi i odkąd wlałem do pełna wszystkie objawy znikneły auto nie gaśnie... wieć kupiłem  też nowy filtr paliwa bo może jakiś syf pociągnoł i będe zmieniał w weekend.

Niby ta sama stacja co zawsze nigdy nie było problemu a tu masz..


  • 0

#6 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 19:38, 23.10.2019

Czy kupiłeś filtr oryginalny ?
  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#7 Leszek_ACCORD

Leszek_ACCORD
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Irlandia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:41, 23.10.2019

nie lecz dedykowany... a czemu??


  • 0

#8 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 21:13, 23.10.2019

No duży błąd w ictdi. Oddaj i kup oryginalny. Przez zamiennik dzieją się cuda w tym silniku
  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#9 iwan

iwan
  • Forumowicz
  • 640 postów
  • Skąd:BBłota
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Latajacy Dywan
  • KM:155 reszta pasie sie w przydrożnym rowie
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 22
Super

Napisano 21:20, 23.10.2019

,,bo może jakiś syf pociągnoł,,
Odkrec dekiel od zbiornika paliwa i obadaj organoleptycznie :-)

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
  • 0

#10 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1283 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 22:27, 23.10.2019

Filtr może być Boscha
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#11 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 09:09, 24.10.2019

no tak bo to bosch robił zdaje się filtry 


  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#12 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1283 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 13:44, 24.10.2019

Dla nie których oryginalny to znaczy, że ma być w pudełku Hondy i kupiony w ASO. Nie wszyscy wiedzą, jakie firmy idą na pierwszy montaż, tak dla jasności
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#13 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 19:51, 24.10.2019

Filtr paliwa OEM w środku zapakowany jest Bosch a w polifcie Denso , filtr oleju w środku jest  Knecht (Austria) 

N22 jest bardzo wrażliwe na odpowiednie ciśnienie w CR, dlatego nawet przy super ogólnie firmie filtrów jak Mann itp pojawiają się problemy po założeniu innego filtr niż bosch. Wiadomo nie jest to regułą... bo widziałem i n22 na JC i jeździło  :diabelgrin:  Tylko po co potem temat zakładać że szarpie silnik czy że ciężko odpala  :diabelgrin:

 

 

Tutaj wbijesz swój vin i znajdziesz wszystkie części do swojego auta po nr oryginału. 

https://japancars.ru...e=catalog/honda


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#14 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1283 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 20:17, 24.10.2019

Każdy diesel na CR jest wrażliwy na ciśnienie w listwe. Filtry Mann teraz można o kant tylka podrzec. Nie trzymają wymiarów, np. Wkłady filtrow oleju i miałem dwa przypadki nieszczelności filtrów paliwa. Do każdego auta zaopatruje się w Boscha
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#15 Leszek_ACCORD

Leszek_ACCORD
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Irlandia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:31, 27.10.2019

dzięki za porade filtr zamówiony bo w naszych brytyjskich sklepach mieli tylko zamienniki ale niestety problem gaśnięcia silnika wrócił i mechanik stwierdził że to wina elektryki wtrysków i do takiego fachowca też mnie skierował :( jutro będę sie starał dostać i dam znać co i jak wyszło. 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq