Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

zacisk hamulcowy tył - jaki zamiennik najlepszy ?

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
35 odpowiedzi w tym temacie

#31 Spu22

Spu22
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:35, 16.06.2021

Musze się przeprosić z zaciskami KAMOKA okazały się sprawne a przyczyna była inna.
Całe zamieszanie to zle klocki - miały tzw. wystający "klin". W lewym kole powodował nie cofanie się tłoczka a w prawym kole ułożyło się tak że nic nie przeszkadzało.

Mam ten sam problem po wymianie zacisku na kamoka. Jakiej firmy były te złe klocki? Moje to TRW GDB3438 i o jakim klinie mówisz?

Użytkownik Spu22 edytował ten post 08:55, 16.06.2021

  • 0

#32 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 5008 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R18
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:153
  • Paliwo:PB
  • Rok:2015
  • Nadwozie:FK2 Tourer
Reputacja: 292
Wzorowa

Napisano 16:13, 16.06.2021

Mam ten sam problem po wymianie zacisku na kamoka. Jakiej firmy były te złe klocki? Moje to TRW GDB3438 i o jakim klinie mówisz?

 

Tu masz wszystko:

 

http://www.accordklu...ii/#entry992565

 

Jak dobrać prawidłowe części masz z kolei u mnie w podpisie.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4

 

:arrow:

Ślepy "Białas" FK2:

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

:arrow:

Katalog doboru OEM części :

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#33 Spu22

Spu22
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:38, 16.06.2021

Tu masz wszystko:

http://www.accordklu...ii/#entry992565

Jak dobrać prawidłowe części masz z kolei u mnie w podpisie.

Klocki są dobrane po VIN, tarcza OEM 305mm (tarczo-bęben).

Załączone pliki


Użytkownik Spu22 edytował ten post 18:44, 16.06.2021

  • 0

#34 ETER

ETER
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Katowice/Kwidzyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:55, 22.06.2021

ok. To jak z tymi zaciskami czy te zamienniki za 100 pln n.p. NTY są kompletne? Bo mam pewne wątpliwości. 

 

https://allegro.pl/o...-cu-10458212634


  • 0

#35 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 603 postów
  • Skąd:Prabuty
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 14:22, 22.06.2021

Ja kiedyś kupiłem NTY z ręcznym zintegrowanym. Wystarczyło raz mocniej zaciągnąć ręczny, by frezy w dźwigni zacisku się wyrobiły, więc tego producenta odradzam.
  • 0

#36 rafisz

rafisz
  • Forumowicz
  • 1202 postów
  • Skąd:RZE, WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 38
Super

Napisano 14:51, 22.06.2021

NTY to chiński chińczyk, jakość tego jest losowa, jeden egzemplarz może sie trafić ok a inny na dzień dobry do wyrzucenia, szkoda na to kasy...

jak dla mnie najlepsza opcja to regeneracja oryginału


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq