Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

zacisk hamulcowy tył - jaki zamiennik najlepszy ?

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
38 odpowiedzi w tym temacie

#31 Spu22

Spu22
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:35, 16.06.2021

Musze się przeprosić z zaciskami KAMOKA okazały się sprawne a przyczyna była inna.
Całe zamieszanie to zle klocki - miały tzw. wystający "klin". W lewym kole powodował nie cofanie się tłoczka a w prawym kole ułożyło się tak że nic nie przeszkadzało.

Mam ten sam problem po wymianie zacisku na kamoka. Jakiej firmy były te złe klocki? Moje to TRW GDB3438 i o jakim klinie mówisz?

Użytkownik Spu22 edytował ten post 08:55, 16.06.2021

  • 0

#32 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 16:13, 16.06.2021

Mam ten sam problem po wymianie zacisku na kamoka. Jakiej firmy były te złe klocki? Moje to TRW GDB3438 i o jakim klinie mówisz?

 

Tu masz wszystko:

 

http://www.accordklu...ii/#entry992565

 

Jak dobrać prawidłowe części masz z kolei u mnie w podpisie.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#33 Spu22

Spu22
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:38, 16.06.2021

Tu masz wszystko:

http://www.accordklu...ii/#entry992565

Jak dobrać prawidłowe części masz z kolei u mnie w podpisie.

Klocki są dobrane po VIN, tarcza OEM 305mm (tarczo-bęben).

Załączone pliki


Użytkownik Spu22 edytował ten post 18:44, 16.06.2021

  • 0

#34 ETER

ETER
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Katowice/Kwidzyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:55, 22.06.2021

ok. To jak z tymi zaciskami czy te zamienniki za 100 pln n.p. NTY są kompletne? Bo mam pewne wątpliwości. 

 

https://allegro.pl/o...-cu-10458212634


  • 0

#35 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 14:22, 22.06.2021

Ja kiedyś kupiłem NTY z ręcznym zintegrowanym. Wystarczyło raz mocniej zaciągnąć ręczny, by frezy w dźwigni zacisku się wyrobiły, więc tego producenta odradzam.
  • 0

#36 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1575 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 14:51, 22.06.2021

NTY to chiński chińczyk, jakość tego jest losowa, jeden egzemplarz może sie trafić ok a inny na dzień dobry do wyrzucenia, szkoda na to kasy...

jak dla mnie najlepsza opcja to regeneracja oryginału


  • 0

#37 Clavo

Clavo
  • Klubowicz
  • 5 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:27, 01.03.2022

Hej. Interesuje mnie Wasza opinia na temat naprawy jaką dokonał mój mechanik.
Problem:
Prawy tył zacisk nie odbił. Koło gorące, zapach rozgrzanej gumy, trasa około 15km.
Mechanik wymienił:
zacisk tetrax prawy tył - 549zl
Klocki tetrax oba koła - 143zl
Plyn hamulcowy - 20zl
Zestaw naprawczy zacisku lewy tył - 110zl
Zmywacz układow hamulcowych - 15zl
Robocizna - 350zl
Do wymiany jeszcze tarcze bo wyczuwalne jest "bicie" przy hamowaniu.
Co myślicie?

Użytkownik Clavo edytował ten post 17:29, 01.03.2022

  • 0

#38 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 20:54, 01.03.2022

Hej. Interesuje mnie Wasza opinia na temat naprawy jaką dokonał mój mechanik.
Problem:
Prawy tył zacisk nie odbił. Koło gorące, zapach rozgrzanej gumy, trasa około 15km.
Mechanik wymienił:
zacisk tetrax prawy tył - 549zl
Klocki tetrax oba koła - 143zl
Plyn hamulcowy - 20zl
Zestaw naprawczy zacisku lewy tył - 110zl
Zmywacz układow hamulcowych - 15zl
Robocizna - 350zl
Do wymiany jeszcze tarcze bo wyczuwalne jest "bicie" przy hamowaniu.
Co myślicie?

 a  co tu pisać...

 

ja regeneruje te zaciski...szkoda kasy klienta na zamiennik

 

robocizna ok - jak zregenerował jeden zacisk, rozumiem, że kwota netto;)

 

co mnie dziwi - jeden zregenerowany a drugi wrzucony w zamienniku...

 

jak masz tarcze też do zmiany, to bez sensu było wrzucać nowe klocki ...


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#39 Clavo

Clavo
  • Klubowicz
  • 5 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:47, 02.03.2022

Po wrzuceniu nowych klocków i sprawdzeniu działania stwierdził że jest bicie i tarcze by też trzeba zmienić. Ale chyba sam je ogarnę.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq