Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

zacisk hamulcowy tył - jaki zamiennik najlepszy ?

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
38 odpowiedzi w tym temacie

#16 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:21, 20.03.2021

Jak ktoś planuje zakup zacisków Kamoka to lepiej może wybrać jakoś inną firmę. W zaciskach Kamoka po 1.5 roku tłoczek nie odbija po założeniu nowych klocków.


  • 0

#17 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 23:58, 20.03.2021

Są forumowi partnerzy od takich regeneracji zacisków, pisałem wielokrotnie że zamiennik zacisku działa średnio rok niestety.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#18 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 00:19, 21.03.2021

Są forumowi partnerzy od takich regeneracji zacisków, pisałem wielokrotnie że zamiennik zacisku działa średnio rok niestety.

Regenerowany zacisk oryginał wytrzymał mi tyle samo co nowy zamiennik :) W 8 gen tylne zaciski to jakieś jaja. Co 1-1.5 roku wymagają regeneracji, wymiany.


Użytkownik flashmaniac edytował ten post 00:39, 21.03.2021

  • 0

#19 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 05:36, 21.03.2021

Masz pecha, wymieniałem w poprzednim Accordzie rodziców jakieś 4-5 lat temu śmigają do dziś bez problemu. U siebie jakoś 2-3 lata temu i nadal jak nowe. Zaciski kupuje u Seth-a i wiem że problem rozwiązany. Mamy drugiego partnera Wołek, który też konkretnie ogarnia temat. Zamienniki tak jak pisze ślepak max 2 lata...
  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#20 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:26, 21.03.2021

Najlepszy zamiennik zacisków oczywiście pod tarczobębny to zacisk z hondy crv III.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#21 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 16:42, 21.03.2021

Masz pecha, wymieniałem w poprzednim Accordzie rodziców jakieś 4-5 lat temu śmigają do dziś bez problemu. U siebie jakoś 2-3 lata temu i nadal jak nowe. Zaciski kupuje u Seth-a i wiem że problem rozwiązany. Mamy drugiego partnera Wołek, który też konkretnie ogarnia temat. Zamienniki tak jak pisze ślepak max 2 lata...


Jeszcze jest trzeci partner, który również ogarnia od ręki w warsztacie😉
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#22 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 17:27, 21.03.2021

W sumie racja, ale Ciebie polecam do grubszych prac ;)
  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#23 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:05, 21.03.2021

Najlepszy zamiennik zacisków oczywiście pod tarczobębny to zacisk z hondy crv III.


Ok dzięki zawsze to jakaś alternatywa. Jest pozbawiony tej wady co jest w Acco 8 gen ?

Użytkownik flashmaniac edytował ten post 18:17, 21.03.2021

  • 0

#24 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 18:09, 21.03.2021

Inaczej montowana jest osłona przeciwpyłowa...
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#25 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:46, 21.03.2021

Inaczej montowana jest osłona przeciwpyłowa...


Czy jarzmo też muszę założyć z CRV ?
  • 0

#26 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:01, 21.03.2021

Zacisk pasuje plug&play na jarzmo z acco no i oprócz poprawionej osłony przeciwpyłowej  tłoczki są zrobione z lepszego materiału nie rdzewieją. Oczywiście mowa o zaciskach BOSCH.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#27 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 19:24, 21.03.2021

Ake zaskoczę Cię, w crv 3gen również regeneruje ostatnio zaciski...faktycznie, tłoczki z tego co pamiętam byky ok
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#28 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 19:42, 21.03.2021

muloj problemem wcale nie są tloczki a konstrukcja i uszczelnienie zacisku
to nie tloczek pierwszy koroduje, tylko zacisk
rozpycha gumową oslone ktora zaczyna blokować tloczek i zaczyna korodować tłoczek

btw nie ma zacisków ktore nie wymagaja regeneracji - tyle że jedne poźniej inne wcześniej

duży wpływ ma na to też wymiana płynu hamulcowego w układzie
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#29 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 19:55, 21.03.2021

No oczywuscie, płyn to podstawa, zawartość h2o w układzie... Do tego chociażby przy każdej zmianie klocków czyszczenie i smarowanie tłoczków etc... Ogólnie temat rzeka - średnio w tygodniu mam 2-3 hondy na same regenerację zacisków, więc się też na oglądałem
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#30 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:06, 23.05.2021

Musze się przeprosić z zaciskami KAMOKA okazały się sprawne a przyczyna była inna.

Całe zamieszanie to zle klocki - miały tzw. wystający "klin". W lewym kole powodował nie cofanie się tłoczka a w prawym kole ułożyło się tak że nic nie przeszkadzało. 


Użytkownik flashmaniac edytował ten post 10:06, 23.05.2021

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq