Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

zacisk hamulcowy tył - jaki zamiennik najlepszy ?

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
35 odpowiedzi w tym temacie

#1 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 964 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:07, 12.10.2019

Witam

 

Chcę wyrzucić swoje patologiczne oryginalne zaciski hamulcowe z tyłu i kupić nowy zamiennik.Regeneracja pomaga tylko na chwilę ( 1 rok i 9 miesięcy ) i tłoczek ponownie stoi przez rozwijającą się korozję w zacisku. Zaciski oryginalne tył w 8 gen to podobno pięta achillesowa i bardzo częsty problem.

 

Czy ktoś może zakładał zamiennik zacisku hamulcowego jeśli tak to jakiej firmy i jak długo wytrzymał ?

 

Znalazłem:

1. Kamoka

https://allegro.pl/o...2-4i-8571583741

2. NTY

https://allegro.pl/o...i-cu-7734995510


Użytkownik flashmaniac edytował ten post 17:51, 12.10.2019

  • 0

#2 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2855 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 46
Super

Napisano 18:00, 12.10.2019

Jeden grzyb co kupisz. Jakość przypadkowa, trzymaj paragon najwyżej zareklamujesz jak padnie przed dwoma laty.
  • 0

#3 przemkowal

przemkowal
  • Moderator
  • 8261 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 88
Wzorowa

Napisano 09:18, 15.10.2019

Regenerację robiłeś sam, czy w jakimś sprawdzonym miejscu?

Często zacisk składany jest na płyn hamulcowy a wystarczy dobrze posmarować tłoczek i pod gumkę dać smaru i korozja się nie rozwija.


  • 0

#4 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5945 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 76
Wzorowa

Napisano 09:36, 15.10.2019

niestety korozja się rozwija, tu konstrukcja zacisku i gumki osłaniającej jest skopana, albo sam materiał zacisku jakis dziwny, wg mnie gumka osłaniająca tłoczek jest za blisko tłoczka i ew rdza bardzo szybko wypycha gumke do tłoczka i zaczyna go po prostu blokować

 

w zaciskach 6,7 sedan tylnych rozwój korozji nie wystepuje, ale tam miejsce na osłone tłoczka jest głębsze i bardziej oddalone od tłoczka


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#5 SIR

SIR
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:WWA
  • Silnik:2,0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:45, 15.10.2019

czy stukanie przy zmianie kierunku jazdy z tylnych kół to z zacisków?


  • 0

pozdrawiam

-Grzegorz-

 


#6 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 964 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:04, 15.10.2019

Kupiłem zacisk Kamoka. Zacisk wygląda dobrze ale nie ma blaszki która dociska klocki hamulcowe do jarzma tak jak to ma miejsce w oryginalnym zacisku - https://prnt.sc/pjq72n.

Rozumiem że bez tej blaszki klocki będą stukać ? Niestety pierwszy zakupiony z brzegu zestaw montażowy "QUICK BRAKE 109-1863" nie pasuje do tego zacisku - za duży otwór w zacisku :)


Użytkownik flashmaniac edytował ten post 20:18, 15.10.2019

  • 0

#7 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5945 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 76
Wzorowa

Napisano 08:00, 16.10.2019

ze starego zacisku blaszka nie pasuje? 


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#8 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 964 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:39, 16.10.2019

ze starego zacisku blaszka nie pasuje? 

 

To okaże się jutro przy wymianie. Mam nadzieje że będzie.


  • 0

#9 egon12

egon12
  • Forumowicz
  • 454 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:41, 17.10.2019

Ja w temacie tylnych zacisków VIII - Panowie które szczypce do pierścieni segera się tam sprawdzą ???

Jakiś czas temu chciałem to sobie rozebrać / przesmarować i poległem na segerze ...

 

Proszę o linka do sprawdzonego toola - muszą być długie i wytrzymałe.

/e12


Użytkownik egon12 edytował ten post 13:08, 17.10.2019

  • 0

#10 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5945 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 76
Wzorowa

Napisano 13:28, 17.10.2019

egon12

 

twoich zacisków nie rozbierzesz szczypcami ,bo one nie ma ją pierścienia seagera - jeśli mówisz o acco 8 gen 2.0 tył 


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#11 egon12

egon12
  • Forumowicz
  • 454 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:24, 17.10.2019

hmmm, TAK 8gen, 2.0 tył

 

Robiłem im "dogłębne" czyszczenie tak ze 4 lata temu ... i poległem na rozebraniu mechanizmu ręcznego - coś mi było potrzebne, głowę bym dał że długie szczypce.

/e12


  • 0

#12 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4454 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:300+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 132
Wzorowa

Napisano 22:00, 17.10.2019

Nie mają seagera.. Potwierdzam
  • 0

wyszukanie aut typowo pod zamówienie - specjalizacja japończyki tu kliknij http://www.accordklu...-na-zamówienie/ https://www.yamamoto...zedazsamochodow

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji, wulkanizacja - etc Warszawa ul. Jeleniogórska 8 - 4Performance, tel.: 690 886 882.


#13 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 284 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:01, 19.10.2019

Przecież  8 gena 2.0  z tyłu nie ma tarczo bębna i zacisk jest z ręcznym.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#14 grinmint

grinmint
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Błonie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 18:53, 19.10.2019

Tak ale w tym zacisku nie ma seagera. Jest inne rozwiązanie utrzymjące ten koszyk z gratami od ręcznego.
  • 0

#15 egon12

egon12
  • Forumowicz
  • 454 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:36, 11.12.2019

Tak ale w tym zacisku nie ma seagera. Jest inne rozwiązanie utrzymjące ten koszyk z gratami od ręcznego.

 

ale trzeba mieć jakiegoś "toola" żeby to rozłożyć na części pierwsze ?

/e12


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq