Najlepsza odpowiedź 0mati012 , 08:57, 09.10.2019
Przyczyną był uszkodzony przepływomierz powietrza. Korekty po wymianie Max 7% różnicy między zadaną przez ECU. Temat do zamknięcia. Przejdź do postu
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Najlepsza odpowiedź 0mati012 , 08:57, 09.10.2019
Przyczyną był uszkodzony przepływomierz powietrza. Korekty po wymianie Max 7% różnicy między zadaną przez ECU. Temat do zamknięcia. Przejdź do postu
Napisano 12:03, 06.10.2019
Witam.
Mam problem z moją Honda Accord 8gen. z silnikiem K24Z3, skrzynia A/T. Od pewnego czasu borykam się z błędem bogatej mieszanki paliwowej (P0172). Po uruchomieniu silnika korekta krótko terminowa spada stopniowo w dół aż do uzyskania wartości 0.69-0.77 (-31%, -23%). Po dłuższej pracy silnika około 5 min korekta długo terminowa osiąga wartość korekty krótko terminowej i pojawia się błąd DTC, co prawda tymczasowy ale wystarczyło by tylko ruszyć i zostanie zapisany jako trwały. Najciekawsze jest to że podczas przyśpieszania korekta krótko terminowa pokrywa się z korektą zadaną przez komputer.Druga sytuacja gdy przyśpieszę i utrzymam stałą prędkość obrotową np. 3.5 tyś obr. to różnica korekt między zadaną a zmierzoną będzie się różnić min 20%. czyli mniej więcej to samo się dzieje co na wolnych obrotach. Czynności jakie wykonałem aby rozwiązać problem. Przede wszystkim na pierwszy odstrzał poszła pierwsza sonda lambda, została założona DENSO DOX 1460. Samochód posiada instalacje gazową, lecz podczas szukania problemu gaz został zakręcony na zaworze w butli oraz zostały opróżnione przewody. Filtr powietrza drożny, czujnik map (24kpa na wolnych), wtryski benzynowe sprawdzałem na kartonie podczas rozruchu (jednakowo rozpylają), kolektor nie posiada nieszczelności (sprawdzałem zmywaczem podczas pracy silnika), sprawdzany zawór evap par paliwa został zaślepiony brak poprawy. resetowany był komputer ECM/PCM, wyczyszczona została przepustnica oraz przyuczanie biegu jałowego wraz z współczynnikiem zabrudzenia, regulacja zaworów.Na tych rzeczach moje pomysły się kończą. Głównym objawem jest wspomniany błąd oraz podczas ruszania silnik się 'dusi' i dopiero jedzie dalej.
Proszę o pomoc co jeszcze mogę sprawdzić...
Pozdrawiam
Użytkownik 0mati012 edytował ten post 13:02, 06.10.2019
Napisano 16:38, 06.10.2019
Napisano 16:55, 06.10.2019
A jaka powinna być ?. Taka mi dobrali w sklepie motoryzacyjnym. Była dobierana po numerze oryginału (Denso DU5D 211200-2500)
Użytkownik 0mati012 edytował ten post 17:08, 06.10.2019
Napisano 19:29, 06.10.2019
Napisano 13:36, 07.10.2019
Tak będzie pokazywać bo oryginalna umarła a ta denso nie współpracuje z ecu. Znajdź sprawną używkę i zamkniesz temat.
Tomek
zawsze czarna perła Hania CG9>CL7>CU2 2.4 i-VTEC
Napisano 08:57, 09.10.2019 Najlepsza odpowiedź
Napisano 12:14, 09.10.2019
Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek
Moja "Czarnula"
"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych