Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Check engine ,max 2,5 tys obrotów ,tryb awaryjny ?

VI

Najlepsza odpowiedź arsenal1414 , 19:26, 12.12.2019

Problem rozwiązany.Winny okazał się sterownik silnika. Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 arsenal1414

arsenal1414
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:22, 05.10.2019

Witajcie . Jak w temacie . Spotkał się ktoś z taką sytuacją? Honda Accord 2.0 1999
  • 0

#2 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 21:53, 05.10.2019

reset kompa, ale przed resetem sprawdź, czy nie masz jakiegoś check'a w pamięci. jak nie pomoże, to sprawdź, czy wtyki dobrze siedzą w kompie.


  • 0

#3 arsenal1414

arsenal1414
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:57, 06.10.2019

Pisząc reset kompa masz pewnie na myśli odpięcie klemy akumulatora , już to robiłem nie raz ale bez większych skutków choć zdarzyło się że ponad pół godziny auto było uruchomione i wszystko było idealnie aż do następnego dnia . Na tą chwilę nie mogę sprawdzić jaki to błąd sie wyświetla (jestem za granicą i jest z tym trochę problem ) Co masz na myśli pisząc czy wtyki dobrze siedza w kompie bo nie rozumiem ?
  • 0

#4 dargo

dargo
  • Forumowicz
  • 545 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 06:35, 06.10.2019

Na tą chwilę nie mogę sprawdzić jaki to błąd sie wyświetla (jestem za granicą i jest z tym trochę problem ) 

To za granicą nie macie spinacza albo innego kawałka drutu?

pozdr


  • 0

#5 arsenal1414

arsenal1414
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:45, 06.10.2019

Napewno coś by się znalazło ale jeszcze nigdy spinaczem nie robiłem tego 😉 Mógłbyś udzielić mi kilku wskazówek odnośnie tej metody ? Również ciepło pozdrawiam z zimnych Niemiec
  • 0

#6 dargo

dargo
  • Forumowicz
  • 545 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 07:16, 06.10.2019

http://accord6gen.cb...diagnostyka ECU


  • 0

#7 arsenal1414

arsenal1414
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:26, 12.12.2019   Najlepsza odpowiedź

Problem rozwiązany.Winny okazał się sterownik silnika.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq