XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 21:06, 30.09.2019
Z tego co widziałem w podobnych tematach to najczęściej przewija się motyw:
/ Przepustnicy, EGR , EGR Plate, silniczka krokowego /
Rok temu miałem problem z gaśnięciem silnika ale wtedy powodem były rozregulowane zawory po regulacji wszystko było dobrze do tej pory.
Na tą chwilę nie nic nie słychać żeby był jakiś problem z zaworami więc raczej odrzucam ich regulację na nowo. Nie jestem pewny ale podczas regulacji czyszona była też przepustnica i EGR.
Możliwe, że przez rok czasu znowu nazbierało się tam syfu??
Mechanik wspomniał mi, że to może być coś związanego z krokowcem a bardziej jakaś czujka przy nim kojarzy może ktoś coś oco może chodzić. Za każdą pomóc dziękuję 🙂
Niżej zamieszczam filmik jeśli będzie potrzeba przesłać film za pomocą innej strony, bo ten nie będzie działał czy coś to dajcie znać
https://www.szybkipl...a54d8d708b.html
#2
Napisano 21:53, 30.09.2019
lepiej wrzuć foto z okolicy przepustnicy i kolektora dolotowego warto też sprawdzić sondę lambda, jak się zachowuje (miernik cyfrowy). nie napisałeś też na jakim paliwie jest ten objaw i czy w baku nie jest za mało, lub starej benzyny. czyszczenie przepustnicy i IACV (krokowy), to jest podstawowa czynność po kupnie auta, a później tylko doglądać sprawdź przy okazji, czy komp nie trzyma w pamięci żadnych błędów (spinacz w dwupinową kostkę pod schowkiem, pod nogami pasażera) - gorzej, jak nie masz żarówki od kontrolki Check Engine czasami pęknie sobie wężyk na kolektorze dolotowym i takie są objawy, czasami zasyfiony IACV i przepustnica, a czasami 'droższe' rzeczy
#3
Napisano 22:13, 30.09.2019
Po zapaleniu na zimnym silniku obroty sięgają około 1,5 tyś. A po przejechaniu około 1km za czymś się ten problem przy podjeżdżaniu do skrzyżowań itp.
Mogę dodać tylko, że podczas rozpędzania tak jakby coś trzymało ten samochód i nie daje się rozpędzić.
Z 2 m-c temu zmianialem filtr powietrza na Simota. Ale do tej pory wszystko jeździło sprawnie.
#4
Napisano 23:23, 30.09.2019
sprawdź to wszystko, co Ci napisałem u góry ... w szczególności kontrolkę check engine, czy w ogóle działa, podrzuć foto z pod maski i jak wygląda przepustnica w środku. z objawów, to prawdopodobnie będzie IACV zasyfiony mułem jak na lpg nie przełącza na benzynę przy przygasaniu i nie zdusza silnika, to jestem ciekaw jak te zawory są u Ciebie ustawione jak przeczyścić IACV i przepustnicę jest na forum tutorial (tylko nie myj ich WD40, czy też benzyną ) szpraj do gaźników dostaniesz za 7-8 zł i ładnie przeczyścisz oba elementy, bez dotykania (oczywiście na stole, nie w aucie, żeby ładnie odparowała ta chemia przed montażem ) + uszczelka pod przepustnicę nowa, bo ze starej nic prawdopodobnie nie zostanie jest papierowa i trzeba po demontażu przepustnicy usunąć ją z kolektora, jak i z przepustnicy przed montażem nowej.
#5
Napisano 06:46, 01.10.2019
Jeśli wsadziłem wkładkę simoty to znacznik od założenia starego filtra.
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
#6
Napisano 08:26, 01.10.2019
Skąd wiesz że zawory nie są do regulacji? Ile przejechałeś od poprzedniej regulacji?
Jeśli wsadziłem wkładkę simoty to znacznik od założenia starego filtra.
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Od ostatniej regulacji przejechałem około 6000km.
Kojarzycie coś takiego jak "Czujnik wolnych obrotów", bo "Zawór wolnych obrotów" to Krokowy tak?
Jak mechanik odpiął jakiś czujnik z krokowego (Denso 14) to obroty wskakiwały na 1,5tyś. Jak przygazowalem poszły w górę i znowu opadły do 1,5. Po założeniu czujnika po przygazowaniu poszły w górę, spadły na sam dół i samochód zgasł. (Oczywiście wszystko na biegu jałowym).
#7
Napisano 15:36, 01.10.2019
Bez zrobienia tego porządnie dalsza dyskusja nie ma sensu bo to najczęstsza przyczyna zaraz obok zaworów.
#8
Napisano 05:12, 07.07.2021
Zrobione:
- Wymieniony TPS
- Nowe uszczelki ssaka i przepustnicy
- nowe kable świec i nowe świece irydowe
- nowa kopułka z palcem
- rozrusznik zregenerowany
- zawory regulowane 4k km temu
Do mechanika wylądował bo TPS umarł, ssak się rozszczelnił, miał problemy z równym paleniem nagarach i rozrusznik zdechł.
Ogólnie wszytko jest rozwiązane, silnik równo działa itd. Ale sporadycznie jak się zatrzymam na czerwonym, to po chwili płynnie wskazówka obrotów spada do 500 i sunie niżej...
Najgorsze jest to, ze to nie zawsze ma miejsce.
Jeden dzień jest ok. A następnego dnia co stanie na światłach to obroty suną w dół.
Wystarczy trzymać gaz i jest Ok, ale tak nie powinno być.
Silnik F20B6
Mam LPG ale zakręcone bo musi gazownik obejrzeć instalacje po strzale w tyłek przez e36.
I pytanie, czy ktoś się z czymś takim spotkał?
To Korkowiec i przewody podciśnień, czy może być coś innego?
Od świąt auto było u mechanika i blacharza...
Powoli zaczynam się już z autem poddawać, bo co dam do mechanika to kończy się na daniu do kolejnego innego... masakra...
#9
Napisano 11:10, 08.07.2021
Wiec tak, dałem auto do naprawy a po naprawie mam problemy.
Zrobione:
- Wymieniony TPS
- Nowe uszczelki ssaka i przepustnicy
- nowe kable świec i nowe świece irydowe
- nowa kopułka z palcem
- rozrusznik zregenerowany
- zawory regulowane 4k km temu
Do mechanika wylądował bo TPS umarł, ssak się rozszczelnił, miał problemy z równym paleniem nagarach i rozrusznik zdechł.
Ogólnie wszytko jest rozwiązane, silnik równo działa itd. Ale sporadycznie jak się zatrzymam na czerwonym, to po chwili płynnie wskazówka obrotów spada do 500 i sunie niżej...
Najgorsze jest to, ze to nie zawsze ma miejsce.
Jeden dzień jest ok. A następnego dnia co stanie na światłach to obroty suną w dół.
Wystarczy trzymać gaz i jest Ok, ale tak nie powinno być.
Silnik F20B6
Mam LPG ale zakręcone bo musi gazownik obejrzeć instalacje po strzale w tyłek przez e36.
I pytanie, czy ktoś się z czymś takim spotkał?
To Korkowiec i przewody podciśnień, czy może być coś innego?
Od świąt auto było u mechanika i blacharza...
Powoli zaczynam się już z autem poddawać, bo co dam do mechanika to kończy się na daniu do kolejnego innego... masakra...
Po 1 - najpierw wyszukiwarka, dopiero później jeśli nie znajdziesz tematu podobnego zakładamy nowy.
Przeniosłem do istniejacego.
2.Próbowałeś najprostszej rzeczy czyli odłaczyć aku (lub bezpiecznik backup bodajże 7,5A) żeby zrobić reset kompa.
Odpalić i zostawić na wolnych obrotach aż wentylator się właczy 2 razy, zgasić?
Jeśii to nie pomaga to krok nr 3 - w pi.....ę mu do odcinki kilka razy (niektórym dopiero to pomagało :P )
#10
Napisano 09:21, 22.02.2022
Wiec tak, dałem auto do naprawy a po naprawie mam problemy.
Zrobione:
- Wymieniony TPS
- Nowe uszczelki ssaka i przepustnicy
- nowe kable świec i nowe świece irydowe
- nowa kopułka z palcem
- rozrusznik zregenerowany
- zawory regulowane 4k km temu
Do mechanika wylądował bo TPS umarł, ssak się rozszczelnił, miał problemy z równym paleniem nagarach i rozrusznik zdechł.
Ogólnie wszytko jest rozwiązane, silnik równo działa itd. Ale sporadycznie jak się zatrzymam na czerwonym, to po chwili płynnie wskazówka obrotów spada do 500 i sunie niżej...
Najgorsze jest to, ze to nie zawsze ma miejsce.
Jeden dzień jest ok. A następnego dnia co stanie na światłach to obroty suną w dół.
Wystarczy trzymać gaz i jest Ok, ale tak nie powinno być.
Silnik F20B6
Mam LPG ale zakręcone bo musi gazownik obejrzeć instalacje po strzale w tyłek przez e36.
I pytanie, czy ktoś się z czymś takim spotkał?
To Korkowiec i przewody podciśnień, czy może być coś innego?
Od świąt auto było u mechanika i blacharza...
Powoli zaczynam się już z autem poddawać, bo co dam do mechanika to kończy się na daniu do kolejnego innego... masakra...
cześć, udało ci się rozwiązać problem? Mam dokładnie to samo od dłuższego czasu.
#11
Napisano 23:03, 20.07.2022
Miałem kiedyś tak samo, obroty mi głupiały a później zaczęło się przerywanie podczas przyśpieszania. Na komputerze od czasu do czasu pojawiał się błąd sondy lambda (tej pierwszej odpowiedzialnej za mieszankę), po skasowaniu potrafił wrócić dopiero po miesiącu, a auto nadal szarpało i na postoju sprowadzało obroty do momentu że aż buda drżała, nie czekając wymieniłem sondę (szarpnąłem się i kupiłem NGK, szła w dodatku z Japonii bo akurat był zerowe stany magazynowe). Po wymianie szarpanie, oraz spadające obroty już nie dokuczały. Po dwóch latach od czasu do czasu zauważyłem że oboroty mi uciekały w dół jak stałem na światłach, i zawsze to się działo kiedy była rezerwa w baku, od momentu kiedy tankuję tylko do pełna i przed rezerwą znów do pełna, problem opadających obrotów zniknął. Dodam że mam zaślepiony (ale sprawny) EGR, silnik z tego powodu też może czasami sobie próbować zrobić adaptację, a ta właśnie się tak objawia że obroty dziczeją.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
WnÄ™trze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Pobór oleju - Accord VINapisany przez SajmonHonda , 08 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Zawieszenie →
Głuche dudnienie z tyłuNapisany przez kislu56 , 07 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych