Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Brak ogrzewania

VIII klimatyzacja nadmuch ogrzewanie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
54 odpowiedzi w tym temacie

#16 mikex

mikex
  • Młodszy Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan CU3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:28, 25.10.2019

U mnie jak napisałem wg. mechanika przewody były ciepłe więc nagrzewnica raczej podaje. Po zakupie jeszcze wymieniłem płyn na świeży.


  • 0

#17 grinmint

grinmint
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Błonie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 12:02, 25.10.2019

VIII wąż dolny nagrzewnicy jest wężem zasilającym. Po ok 5-10min pracy robi się gorący tak że go nie da się dotknąć gołą ręką. Górny powrotny ma ok 40-45'c więc jest zawsze dość ciepły. Sprawdź pirometrem tęperature dolnego węża. Jak brdzie 70-90'C,a powrót 40-45. To nagrzewnica jest ok. Problem będzie z klapami. Przy tym teście dmuchawa musi być na off. Ogólnie z hds można to wszystko sprawdzić.

Użytkownik grinmint edytował ten post 12:03, 25.10.2019

  • 0

#18 grinmint

grinmint
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Błonie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 12:14, 25.10.2019

Dodatkow sprawdziłbym czy temperatura węża chłodnicy nie rośnie równo z dolnym wężem nagrzewnicy. Co może świadczyć o zaciętym termostacie w pozycji otwartej.
  • 0

#19 mikex

mikex
  • Młodszy Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan CU3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:18, 25.10.2019

Tylko problem z termostatem nie równałby się z długim nagrzewaniem silnika?


  • 0

#20 grinmint

grinmint
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Błonie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 14:33, 25.10.2019

Jak termostat zawiesi się otwarty to silnik nie będzie się nagrzewał dostatecznie.
  • 0

#21 mikex

mikex
  • Młodszy Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan CU3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:52, 25.10.2019

Właśnie. A temperatura na wskaźniku na desce jest ok niezależnie od temperatury zewnętrznej.


  • 0

#22 grinmint

grinmint
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Błonie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 16:46, 25.10.2019

Ten wskaźnik traktuj poglądowo. Jak silnik ma 70'C pokazuje już optymalną temperaturę jak ma 100'C jest w tym samym miejscu. On jest dość nie precyzyjny. Dla tego lepiej to sprawdzać pirometrem albo podłączyć kompa i obejżeć żeczywiste parametry.
  • 0

#23 mobil77

mobil77
  • Forumowicz
  • 65 postów
  • Skąd:Warszawa ,wola
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:25, 25.10.2019

u mnie było coś takiego https://www.youtube....h?v=bBGl2NKmsHM


  • 0

#24 mikex

mikex
  • Młodszy Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan CU3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:37, 25.10.2019

Kurdę aż chyba teraz pójdę zobaczyć ten zawór. A możesz konkretnie sprecyzować co tam trzeba zrobić? Bo u mnie mechanik stwierdził że on jest ok bo się rusza ale może faktycznie nie do końca bo tak naprawdę ciepło mam faktycznie z prawej skrajnej kratki, kolejna już ledwo a pozostałe dwie im bliżej lewej strony samochodu tym gorzej.

Wracając jeszcze do wskazań po podpięciu komputera faktycznie wskazywało po nagrzaniu samochodu, tudzież silnika że temperatura była w granicach 78 stopni.


Użytkownik mikex edytował ten post 21:38, 25.10.2019

  • 0

#25 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 21:54, 25.10.2019

Koledzy nim wymienicie połowę rzeczy bez sensu, czy to N22  i-cdti czy i-dtec to temperatura otwarcia termostatu to 78 stopni..... Tak już mają te silniki.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#26 mikex

mikex
  • Młodszy Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan CU3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:07, 25.10.2019

Doskonale wiem że właśnie tak się termostat otwiera. Dlatego mocno zainteresował mnie ten film, który wrzucił kolega mobil77. Dlatego dociekam konkretów, które udało mu się ustalić. A wydaje mi się że poprzedni właściciel sam szukał problemu z grzaniem ponieważ jak twierdził przy sprzedaży wymieniał  termostat w tym roku. Nie mówił tego w kontekście braku grzania w kabinie tylko po prostu, jak to sprzedający, wymieniał co robił żeby kupujący był zadowolony i bardziej przekonany do zakupu. Mi samemu nie przyszło do głowy sprawdzać w lipcu gdzie były upały czy działa ogrzewanie. Na przyszłość polecam to każdemu mimo upałów :)


  • 0

#27 Swieżak96

Swieżak96
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Dębno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ies
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:57, 15.11.2019

Siemka jestem świeży w temacie hondy kupiłem honde accord VI coupe 2.0 1999r i strasznie słabo działa mi nawiew na szybę zmieniłem filtry i nic
  • 0

#28 Gnyk

Gnyk
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • Skąd:mazowieckie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:40, 17.05.2020

W benzynie też będzie taki zawór bo nie mogłem go znaleźć, ostatnio gdy wymieniałem płyn chłodnicy zwróciłem uwagę że nagrzewanie działa tylko od strony pasażera a od strony kierowcy chłodno nie daje ciepła. Sprawdzałem silniczek od strony kierowcy wygląda tak jak by chodził w jedną i drugą stronę, co jeszcze mogę sprawdzić? klapy przy nasłuchu wydaje mi się że chodzą. Ile jest silniczków sterujących dwa? jeden od strony pasażera drugi kierowcy? mam klimę dwu strefową. 


  • 0

#29 grinmint

grinmint
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Błonie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 17:59, 17.05.2020

W bezynie nie ma zaworu. Sprawdź czujnik temperatury przy fotelu kierowcy.
  • 0

#30 Gnyk

Gnyk
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • Skąd:mazowieckie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:17, 24.05.2020

szukałem szukałem i znalazłem, tylko nie pod fotelem kierowcy a po prawej stronie od kierownicy pod srebrną listwą więc nie wiem jakim u ciebie jest on pod fotelem.... 9cef9e3fe333c471med.jpg 

fab2ce5b9d982c09med.jpg


Użytkownik Gnyk edytował ten post 00:18, 24.05.2020

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, klimatyzacja, nadmuch, ogrzewanie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq