Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Turbo - nowe / hybryda / regenerowane / używka do samodzielnej regeneracji

VII turbo

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
109 odpowiedzi w tym temacie

#91 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 20:35, 12.06.2021

To ile wg was ma kosztować regeneracja? Sam stoję przed wyborem i chciałbym wiedzieć czego szukać.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#92 zizu_91

zizu_91
  • Klubowicz
  • 180 postów
  • SkÄ…d:LZA/RZ
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Type S
  • KM:215KM 480Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:37, 12.06.2021

Ja polecam kupić uzywke w możliwie jak najlepszym stanie, z ta regeneracja jest jak z hybryda albo się uda albo nie...

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p>jest -><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...ko-22-i-ctdi/'>Dołączona grafika</a><-</p>
<p>był: Accord VI 1.8 LS

#93 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 08:36, 13.06.2021

Ja polecam kupić uzywke w możliwie jak najlepszym stanie, z ta regeneracja jest jak z hybryda albo się uda albo nie...

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka

A co się stało z twoim turbo od Peruna? Też coś nie tak było?

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#94 zizu_91

zizu_91
  • Klubowicz
  • 180 postów
  • SkÄ…d:LZA/RZ
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Type S
  • KM:215KM 480Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 12:59, 13.06.2021

Hmm, ciężko powiedzieć ale cos sie podzialo bo znowu późno wstaje wiec robie reklamacje. Zamieszczam wykres z pragoramu oem turbo vs. hybryda perunaced8cfe746fe25c8961a7539ce3baf5.jpg

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p>jest -><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...ko-22-i-ctdi/'>Dołączona grafika</a><-</p>
<p>był: Accord VI 1.8 LS

#95 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 22:23, 13.06.2021

Kurcze to masz pecha. Podlez jeździ na turbo z wrocka i jest ok. A ty nawet z turbo od Peruna masz problem.

Ja mam turbinę do sprawdzenia i będę się w tym tyg ogarbiał żeby ktoś ją sprawdził i jak za 3 tyg będę u teściów to sobie wrzucę sam bo i dostęp do kanału, palnika i innych zabawek mam.
Zmieniałem w kia carnival to w sumie jakieś 6h roboty i jedna przeciągnięta śruba do przewodu olejowego ale był zapas więc nie problem.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#96 Åšlepak

Åšlepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • SkÄ…d:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 17:30, 18.06.2021


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#97 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • SkÄ…d:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 19:46, 18.06.2021

W 100% z tym Panem siÄ™ nie zgodzÄ™.
Accord dobrze jak nie dmucha od 1500 na maxa. Moje turbo działa poprawnie. Boost wg HDS jest jak fsbryczny. To nie jest Czarna magia, ale wiem że jest wielu partaczy.
  • 0

#98 Åšlepak

Åšlepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • SkÄ…d:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 20:21, 18.06.2021

A byle gotowcem i sprawne OEM turbo może nie pracować poprawnie. Widziałem już takie programy gdzie coś się działo między 2500 a 3800 i to wszystko. Wrażenia jak na stojącej geometrii turbo, a kierownik i tak zadowolony bo coś tam szybciej jedzie...
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#99 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 21:43, 18.06.2021

Szukacie dziury w całym.

Czy przypadkiem robiąc loga z doładowania przed i po regeneracji nie można znaleźć.

Po to oddaje się do kogoś kto nie tylko robi ale też montuje. Tak jak Robert wrzucał.
Dajesz turbo do roboty, z drugą turbiną w aucie przyjeżdżasz na montaż.
Przed i po ma być ok.


Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#100 zizu_91

zizu_91
  • Klubowicz
  • 180 postów
  • SkÄ…d:LZA/RZ
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Type S
  • KM:215KM 480Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 10:50, 19.06.2021

No, wiadomo jak robisz regeneracje z ich wymiana to nie mogą juz nic z*cenzura* bo jak by to wyglądało, a wymiana u nas jest dość prosta obecnie jestem w 2-3h wymienić je sam ostatnie 2 lata praktyki

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p>jest -><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...ko-22-i-ctdi/'>Dołączona grafika</a><-</p>
<p>był: Accord VI 1.8 LS

#101 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • SkÄ…d:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 09:06, 22.06.2021

3h,wow.To ładny wynik. Jak widać nasze turbiny nie są dostępne jako nowe po
"remanofakturingu". To na pewno było by coś. Moje turbo zrobiło dobiero 30tys. Pierwsze turbo było regenerowane przy 200tys i dojechało do 400tys. Więc czy to źle wykonana robota?
  • 0

#102 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 09:29, 22.06.2021

to juz 30k stuknÄ…Å‚eÅ›?
ja swoją muszę w tygodniu podrzucić chłopakom niech przygotują i w końcu też wymienić.

Będę drugi który robił w tym samym miejscu to będziemy mieli porównanie roboty.


  • 0

#103 zizu_91

zizu_91
  • Klubowicz
  • 180 postów
  • SkÄ…d:LZA/RZ
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Type S
  • KM:215KM 480Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 09:34, 22.06.2021

Ja nie twierdze, że Twoja czy innej osoby jest źle wykonana ale na swojej osobie przekonałem się dwa razy ze z hybrydą jest różnie. Są na forum osoby takie jak Paweł czy Mateusz którzy są zadowoleni ze swoich hybryd.

Pracuje w firmie gdzie też jest oddział remanufacturingu jak i produkcja nowym ślimaków z tym ze BorgWarner, więc widzę jak się to odbywa.


  • 0
<p>jest -><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...ko-22-i-ctdi/'>Dołączona grafika</a><-</p>
<p>był: Accord VI 1.8 LS

#104 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • SkÄ…d:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 21:51, 29.06.2021

Ja nie mam hybrydy. Standardowa regeneracja. Ja też pracuje w firmie gdzie jest sporo z tzw remana, i nie zawsze jest to samo co pierwszy montaż, mam na myśli jakość

Użytkownik podlez edytował ten post 21:51, 29.06.2021

  • 0

#105 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • SkÄ…d:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 09:23, 04.07.2022

Cześć Ekipa dieslowska.

Nie dawno moje turbo zaczeło głośno świszczeć jak w 1000konnej suprze :)

Ponieważ mam custom dolot, zacząłem przeglądać wszystkie złączki elastyczne. Wg mnie są ok. Zacząłem pojedyńczo wymieniać ale nie wymieniłem jeszcze wszystkich, syczenie nadal jest

Czy coÅ› poza Å‚Ä…cznikami elastycznymi, które nie sÄ… standardowe może odpowiadać, za gÅ‚oÅ›nÄ… pracÄ™ turbo? GÅ‚oÅ›na znaczy, że syczy, sÅ‚ychać, ze jest nieszczelność gdzieÅ›. 

Nie kopci, mocy nie straciło, check się nie świeci. Syczenie tylko pod obciążeniem, na luzie nic nie idzie usłyszeć.

 

Może ktoś miał podobny problemik i wie gdzie szukać?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, turbo

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq