Pora na aktualizację tematu
A więc do rzeczy
Turbo wróciło z 3 reklamacji szybka przekładka i kolejny raz DUPA..., zagotowałem się niczym upierd...ne auto, dwukrotna wymiana ślimaka niemal w 4h
Zapakowałem, opisałem i kolejna reklamacja z żądaniem zwrotu gotówki. Otrzymuje wiadomość, że sprawdzą ponownie, tylko potrzebują auto do weryfikacji. Myślę sobie normalni czy debila szukają. Twierdzą że podpieli pod inne auto i dociąga do ogranicznika, próba podciśnienia i również ok, pytam a jak z boostem czy wstanie normalnie szczegółowy opis? yyy nie mamy jeszcze auta... ale robiliśmy identyczną turbine dla klienta w Austrii i zadowolony. Po długich dyskusjach została zwrócona mi gotówka, turbo zostało we Wrocku ale co się nerwów najadłam to moje.
Jeżeli chodzi o mnie nie polecam, nie twierdze, że są źli ale nie przekonali mnie do siebie podejściem do klienta oraz zpartoloną robotą
Chwila przemyśleń, rozmowy i uderzyłem do firmy EMPIRE Racing Engineering, widziałem projekty Civiców z N22. Rozmowa z Łukaszem konsultacje i decyduję się na kolejną hybrydę tym razem zrobioną przez PERUN TURBO. Niestety ale nie mam żadnych zdjęć jedynie wydruki z przeprowadzonych pomiarów. Koło kompresji ma większą średnicę, posiada 6 łopatek, całe bebechy są nowe.
Założyłem i eureka, turbo wstaje jak seria
KocHanka jest już po programie przez Artura z ECU Majster dodam, że turbo ma potencjał ale to już zapraszam do mojego wątku.