Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Turbo - nowe / hybryda / regenerowane / używka do samodzielnej regeneracji

VII turbo

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
109 odpowiedzi w tym temacie

#76 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 12:12, 06.08.2020

A ja nadal uważam że to nie downpipe jest winny całej sytuacji, tylko oprogramowanie lub to co pisałem wcześniej źle ustawiona geometria/źle złożone turbo/problemy z podciśnieniami. 

Ile to jeździ N22 z mocami lekko ponad 200ps i wydech zostaje seryjny.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#77 zizu_91

zizu_91
  • Klubowicz
  • 180 postów
  • Skąd:LZA/RZ
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Type S
  • KM:215KM 480Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 09:37, 12.08.2020

No więc tak,
Po rozmowie telefonicznej usłyszałem, że została rozebrana sprawdzona jedynie przyznali że złe wyregulowali gruszkę (miała 48 kg/h powinna mieć 42 kg/h)
Turbo wrobiło z reklamacji, nie zauważyłem żadnych śladów rozbiórki, ustawienia gruszki od geometrii plomby jak były założone pierwszym razem tak zostały....
Przetrzymali dwa tygodnie aby okres gwarancyjny się skończył.

Ale mimo to założyłem i dalej te same objawy co poprzednio, o protokoły tez musiałem się wielokrotnie upominać, po czym dostałem i wynik ustawienie flow bencha 52kg/h...
i jak tu teraz wierzyć... kasa utopiona turbo śmietnik...

Użytkownik zizu_91 edytował ten post 12:04, 12.08.2020

  • 0
<p>jest -><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...ko-22-i-ctdi/'>Dołączona grafika</a><-</p>
<p>był: Accord VI 1.8 LS

#78 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 22:00, 12.08.2020

Qrwa. Co za ujowa sytuacja.
Nie wiem jak to inaczej określić.
  • 0

#79 mefiu

mefiu
  • Forumowicz
  • 101 postów
  • Skąd:PL,NO
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:57, 13.08.2020

No nie fajnie. Aż mi głupio że polecałem, ale kto to może wiedzieć co za kwiatki wyjdą.
  • 0

#80 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 10:36, 14.08.2020

No ja również sądziłem że firma jest ok. Ale może nasz forumowy prawnik coś poradzi ;)

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#81 zizu_91

zizu_91
  • Klubowicz
  • 180 postów
  • Skąd:LZA/RZ
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Type S
  • KM:215KM 480Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 14:49, 20.09.2020

Pora na aktualizację tematu 

A więc do rzeczy   :czytaj:

 

Turbo wróciło z 3 reklamacji szybka przekładka i kolejny raz DUPA..., zagotowałem się niczym upierd...ne auto, dwukrotna wymiana ślimaka niemal w 4h   :-P

Zapakowałem, opisałem i kolejna reklamacja z żądaniem zwrotu gotówki. Otrzymuje wiadomość, że sprawdzą ponownie, tylko potrzebują auto do weryfikacji. Myślę sobie normalni czy debila szukają. Twierdzą że podpieli pod inne auto i dociąga do ogranicznika, próba podciśnienia i również ok, pytam a jak z boostem czy wstanie normalnie szczegółowy opis? ?? yyy nie mamy jeszcze auta... ale robiliśmy identyczną turbine dla klienta w Austrii i zadowolony. Po długich dyskusjach została zwrócona mi gotówka, turbo zostało we Wrocku ale co się nerwów najadłam to moje.

Jeżeli chodzi o mnie nie polecam, nie twierdze, że są źli ale nie przekonali mnie do siebie podejściem do klienta oraz zpartoloną robotą   ;-)

 

Chwila przemyśleń, rozmowy i uderzyłem do firmy EMPIRE Racing Engineering, widziałem projekty Civiców z N22. Rozmowa z Łukaszem konsultacje i decyduję się na kolejną hybrydę tym razem zrobioną przez PERUN TURBO. Niestety ale nie mam żadnych zdjęć jedynie wydruki z przeprowadzonych pomiarów. Koło kompresji ma większą średnicę, posiada 6 łopatek, całe bebechy są nowe. 

Założyłem i eureka, turbo wstaje jak seria   :banan:

KocHanka jest już po programie przez Artura z ECU Majster dodam, że turbo ma potencjał ale to już zapraszam do mojego wątku.


  • 0
<p>jest -><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...ko-22-i-ctdi/'>Dołączona grafika</a><-</p>
<p>był: Accord VI 1.8 LS

#82 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 16:04, 20.09.2020

Czyli pewien kolega z Wrocławia się wmieszał ?
Co do Profi Turbo to wychodzi że najlepiej zostawić auto u nich na montaż i wtedy z nami bo będą szukać potencjalnych problemów. Ja zbieram się żeby zrobić turbo ale z montażem i nich bo nie mam warunków na demontaż.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#83 accordmaniac

accordmaniac
  • Klubowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:160
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 14:37, 30.11.2020

Podepnę się pod temat. Mam 8gena 2.2 150 koni. Czy turbo 150 vs 180hp różni się czymś realnie? Opinie są podzielone, sprawdzałem po numerach itp, nie widzę większych różnic. Ale może rozbierał ktoś obie obok siebie i może dac info z pierwszej ręki?

Druga sprawa - czy ma to znaczenie które turbo brać jako bazę pod modyfikację? Jakie firmy polecacie i jaki to +/- koszt (chodzi o hybrydę). No i jaki będzie "limit" takiej turbiny? Oraz jaki jest mniej więcej koszt takiej modyfikacji?
  • 0

1987 Honda Accord CA5 - Lusty Liz / 1992 Honda Accord CB3 - Feisty Frankie
1997 Honda Accord CD7 - Slutty Sandy / 1999 Honda Accord CG2 - Booty Betty
2005 Honda Accord CL9 - Kinky Katie / Honda Accord CU3 - Dirty Diana

Honda S2000 AP1 - Naughty Nikki


#84 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 18:41, 30.11.2020

Różnica między 150km a 180km to inne:
Turbo, głowica, intercoler, sprzęgło.
  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#85 accordmaniac

accordmaniac
  • Klubowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:160
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 19:20, 30.11.2020

Tak, tak, ale jakieś konkrety, różnice realnie i istotnie wpływające na potencjał silników? Wiem że obie dmuchawki to ten sam korpus Garetta, i że różnią się kompresorem wewnątrz, stąd właśnie wynika moje pytanie:

 

"czy ma to znaczenie które turbo brać jako bazę pod modyfikację?"

 

Skoro i tak będzie robiona hybryda, to teoretycznie nie powinno mieć znaczenia, którą turbinę wezmę na bazę? W końcu bebechy i tak będą wymienione/zmodyfikowane przez warsztat przygotowujący hybrydę? Więc nie powinno być problemem, jeśli kupię turbinę od 150-ki i wyślę ją do przeróbki, bo rdzeń i tak będzie zmieniony?

 

Intercooler wiem że jest inny, ale to jest najmniejszy pikuś, już i tak zmieniłem na większy. Sprzęgło podobnie, wiem że Type-S ma inny docisk, ale i tak będę prawdopodobnie robił tam coś mocniejszego. A co do głowicy - masz jakieś konkretne informacje, czym dokładnie się różnią te głowice? Kiedyś gdzieś doszedłem, że sprężyny zaworowe od wydechu są inne, ale teraz nie mogę dojść co i jak...


  • 0

1987 Honda Accord CA5 - Lusty Liz / 1992 Honda Accord CB3 - Feisty Frankie
1997 Honda Accord CD7 - Slutty Sandy / 1999 Honda Accord CG2 - Booty Betty
2005 Honda Accord CL9 - Kinky Katie / Honda Accord CU3 - Dirty Diana

Honda S2000 AP1 - Naughty Nikki


#86 zizu_91

zizu_91
  • Klubowicz
  • 180 postów
  • Skąd:LZA/RZ
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Type S
  • KM:215KM 480Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:26, 30.11.2020

kolego prześledź wątek Bartka z tego co pamiętam miał seryjne 150km a zrobił 255km 525Nm

 

http://www.accordklu.../?hl=bartlomiej


  • 1
<p>jest -><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...ko-22-i-ctdi/'>Dołączona grafika</a><-</p>
<p>był: Accord VI 1.8 LS

#87 accordmaniac

accordmaniac
  • Klubowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:160
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 19:52, 30.11.2020

Dziękuję bardzo za link, prześledzone, już mniej więcej wiem czego oczekiwać i na co zwrócić uwagę. Czyli generalnie turbinę 150hp mogę spokojnie wysyłać na przeróbkę i uda się uzyskać znośne efekty :) 


  • 0

1987 Honda Accord CA5 - Lusty Liz / 1992 Honda Accord CB3 - Feisty Frankie
1997 Honda Accord CD7 - Slutty Sandy / 1999 Honda Accord CG2 - Booty Betty
2005 Honda Accord CL9 - Kinky Katie / Honda Accord CU3 - Dirty Diana

Honda S2000 AP1 - Naughty Nikki


#88 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 18:37, 12.06.2021

Jak by się ktoś jeszcze kiedyś zastanawiał nad regenerowanym turbo za 1000/1500 PLN to warto obejrzeć. 

Bo już kilka lat to powtarzam że szkoda $$$$ 

 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#89 zizu_91

zizu_91
  • Klubowicz
  • 180 postów
  • Skąd:LZA/RZ
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Type S
  • KM:215KM 480Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 18:39, 12.06.2021

Jak by się ktoś jeszcze kiedyś zastanawiał nad regenerowanym turbo za 1000/1500 PLN to warto obejrzeć.
Bo już kilka lat to powtarzam że szkoda $$$$

https://www.youtube....nnel=JagodowyTV

Podpisuje się pod tym wszystkimi kończynami

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p>jest -><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...ko-22-i-ctdi/'>Dołączona grafika</a><-</p>
<p>był: Accord VI 1.8 LS

#90 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 19:49, 12.06.2021

Kivi fachowiec ;)
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, turbo

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq