Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Turbo - nowe / hybryda / regenerowane / używka do samodzielnej regeneracji

VII turbo

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
109 odpowiedzi w tym temacie

#61 zizu_91

zizu_91
  • Klubowicz
  • 180 postów
  • SkÄ…d:LZA/RZ
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Type S
  • KM:215KM 480Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:00, 28.06.2020

Wszystko dobrze skrÄ™cono, zÅ‚ożone na nowych uszczelkach. SprawdzÄ™ jeszcze jutro te wszystkie czujniki, przepÅ‚ywki nawet nie ruszaÅ‚em, niczym tez nie uderzyÅ‚em. 

Przed chwilÄ… zrobiÅ‚em test zaworu IMRC i wyszedÅ‚ negatywny no chyba ze zawór *cenzura*czy, mam na zamianÄ™ jeszcze dwa podmieniÄ™ jutro. 

Jak nie znajdÄ™ nic to reklamacja.


  • 0
<p>jest -><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...ko-22-i-ctdi/'>Dołączona grafika</a><-</p>
<p>był: Accord VI 1.8 LS

#62 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 22:06, 28.06.2020

Gdzie robione? Profi Turbo?

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#63 zizu_91

zizu_91
  • Klubowicz
  • 180 postów
  • SkÄ…d:LZA/RZ
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Type S
  • KM:215KM 480Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 05:57, 29.06.2020

tak


  • 0
<p>jest -><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...ko-22-i-ctdi/'>Dołączona grafika</a><-</p>
<p>był: Accord VI 1.8 LS

#64 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • SkÄ…d:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 19:51, 30.06.2020

Dziwna sprawa z tą turbiną. Daleko masz do Wrocławia?
  • 0

#65 zizu_91

zizu_91
  • Klubowicz
  • 180 postów
  • SkÄ…d:LZA/RZ
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Type S
  • KM:215KM 480Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:57, 30.06.2020

Ponad 400km

Sprawdziłem dzisiaj podciśnienie w gruszce jak zaciąga sztange oraz w całym układzie doładowania i nie zauważyłem spadków/nieszczelbosci wykres z wakuometru.
Podpinajac gruszke bezpośrednio pod pompę vacum pomijając czujnik imrc dociaga do końca. Część weżykow od podciśnienia wymieniłem na nowe.
Zatykajac palcem filterek na zaworku imrc ten ktory idzie do gruszki zaciąga sztange do końca, robiłem test na 3 czujnikach i za każdym razem tak samo.
Zrobiłem również test szczelności układu dolotowego, nie ma żadnych nieszczelności.
Został mi jeszcze do podmiany map sensor oraz wgranie oem mapy.

Chyba ze mam tak zabitego kata który trzyma wszystko....

 

ad63b7d92034265b4f543c48fc6386c3.jpg

 

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka


Użytkownik zizu_91 edytował ten post 21:00, 30.06.2020

  • 0
<p>jest -><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...ko-22-i-ctdi/'>Dołączona grafika</a><-</p>
<p>był: Accord VI 1.8 LS

#66 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • SkÄ…d:WoÅ‚omin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 22:29, 30.06.2020

Heh, panie. Jesli wydech nie drozny to by wszystko tlumaczylo. Odpal silnik i przyluz reke pod tlumik koncowy
Ma byc dosc silne uderzenie w dlon.
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#67 zizu_91

zizu_91
  • Klubowicz
  • 180 postów
  • SkÄ…d:LZA/RZ
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Type S
  • KM:215KM 480Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 08:06, 01.07.2020

No ale nie chce mi się wierzyć że tak trzyma kiedy oem turbo ppmppwalo 1.45 i było ok A ta ledwie 1.2 daje radę

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p>jest -><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...ko-22-i-ctdi/'>Dołączona grafika</a><-</p>
<p>był: Accord VI 1.8 LS

#68 Åšlepak

Åšlepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • SkÄ…d:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 15:57, 01.07.2020

No to wychodzi na to że winne jest same turbo tak jak pisałem wcześniej.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#69 zizu_91

zizu_91
  • Klubowicz
  • 180 postów
  • SkÄ…d:LZA/RZ
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Type S
  • KM:215KM 480Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:01, 01.07.2020

Tylko na jakiej podstawie tak sadzisz ? 


  • 0
<p>jest -><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...ko-22-i-ctdi/'>Dołączona grafika</a><-</p>
<p>był: Accord VI 1.8 LS

#70 Åšlepak

Åšlepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • SkÄ…d:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 17:35, 01.07.2020

Skoro na "starej" turbinie dziaÅ‚aÅ‚o wszystko na tip top, teraz jest nowa suszarka + nowy program to nie obstawiam nic innego jako przyczynÄ™ problemów niż to co zostaÅ‚o "roszone" czyli: turbo lub program, bo bÅ‚Ä™dny montaż już wykluczyliÅ›my. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#71 zizu_91

zizu_91
  • Klubowicz
  • 180 postów
  • SkÄ…d:LZA/RZ
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Type S
  • KM:215KM 480Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:44, 01.07.2020

Program jest nadal stary... jutro bedzie dopiero coś grzebane ale dziwi mnie to ze u Mateusza nic takiego nie pojawiło się mimo że ma program zrobiony pod stara turbinke

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p>jest -><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...ko-22-i-ctdi/'>Dołączona grafika</a><-</p>
<p>był: Accord VI 1.8 LS

#72 mefiu

mefiu
  • Forumowicz
  • 101 postów
  • SkÄ…d:PL,NO
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:21, 01.07.2020

Zizu zapomniał dodać że na dzień przed wymianą spadł mu wąż z ic i auto przez to kopciło jak lokomotywa i nie jechało, czyli waliło szadzią co teoretycznie mogło zasztopać kata, czy mogę się mylić?
  • 0

#73 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 223 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i pÅ‚askie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:58, 04.07.2020

Ciekawe u mnie po wymianie na hybrydę bez zmiany programu wykresy sie na siebie nałożyły ten przed i po.

Dopiero zmiana programu pozwoliła wykrzesać więcej z turbiny

Użytkownik Bartlomiej edytował ten post 14:59, 04.07.2020

  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#74 zizu_91

zizu_91
  • Klubowicz
  • 180 postów
  • SkÄ…d:LZA/RZ
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Type S
  • KM:215KM 480Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 15:09, 04.07.2020

Wczoraj wygrałem oem mapę i coś takiego wyszło 3 pomiary (praktycznie kreski się pokryly) prosta droga cały czas z jednej kreski. Jak poczytałem kolega dixon88 miał podobny problem po hybrydzie dopiero downpipe pomógł, że odzył z dołu :)

6e7fb5b5f8a9d42c28272f52790b9ab1.jpg

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka


  • 0
<p>jest -><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...ko-22-i-ctdi/'>Dołączona grafika</a><-</p>
<p>był: Accord VI 1.8 LS

#75 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 12:04, 06.08.2020

I jak tam sytuacja się rozwinęła? Wysłałeś turbo do sprawdzenia z powrotem?

 


Wczoraj wygrałem oem mapę i coś takiego wyszło 3 pomiary (praktycznie kreski się pokryly) prosta droga cały czas z jednej kreski. Jak poczytałem kolega dixon88 miał podobny problem po hybrydzie dopiero downpipe pomógł, że odzył z dołu :)


Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, turbo

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq