Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Turbo - nowe / hybryda / regenerowane / używka do samodzielnej regeneracji

VII turbo

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
109 odpowiedzi w tym temacie

#16 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 22:08, 19.11.2019

Zadzwoń bo może na jakiegoś janusza trafiłeś przy kompie.
  • 0

#17 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 223 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i pÅ‚askie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:12, 19.11.2019

A regenerację bez żadnych udziwnień zrobią? Bo 2.2 to nie jest jakiś mały silnik patrząc że robią mody dla 1.8t


Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka

Ale turbo małe ;) a regeneracja to robota taśmowa jak u wszystkich, bo z tego głównie żyją... Renome zrobili na dużych hybrydach o których sie mówi. A na małe turbo mały margines błędu...

 

Trzeba gadać z Bartkiem może da się namówić na zrobienie ale to trzeba dzwonić. Mi by sie nie chciało bo Honda to nie VAG...


  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#18 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8876 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 22:16, 19.11.2019

Renoma renomÄ… a interes interesem.
Skoro tak się bawią to nie chce mi się kombinować.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#19 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 223 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i pÅ‚askie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:21, 19.11.2019

Renoma renomÄ… a interes interesem.
Skoro tak się bawią to nie chce mi się kombinować.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka

Kup na podmiankÄ™ i spróbuj sie z nimi dogadać. Maja nowa maszyne do zmiennej geometrii to cos ciekawego może wyjść. BÄ™dzie kolejny ciekawy temat ;) 

pojedziesz na dobra hamownie to i moze 300 koni bedzie ;P


  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#20 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8876 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 22:23, 19.11.2019

Mam nawet 2 w bagażniku.
Kontaktować się przez stronę normalnie?

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#21 mefiu

mefiu
  • Forumowicz
  • 101 postów
  • SkÄ…d:PL,NO
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:25, 19.11.2019

dziÄ™ki za informacje, nie oczekiwaÅ‚bym jak u ciebie żeby pÄ™kÅ‚o 250KM, jakby pÄ™kÅ‚o 200KM to byÅ‚bym zadowolony, w sumie to powinno siÄ™ dać tyle ogarnąć bez problemu na seryjnym turbo. No nic muszÄ™ siÄ™ z tym przespać i podjąć jakÄ…Å› decyzjÄ™. Ponowny remap bÄ™dzie nawet jak zaÅ‚ożę nowe turbo bez przeróbek  Tak czy siak dziÄ™ki za jakieÅ› konkretne info. Pozdro


  • 0

#22 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 223 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i pÅ‚askie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:32, 19.11.2019

Mam nawet 2 w bagażniku.
Kontaktować się przez stronę normalnie?

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka

dzwoń poproś z Bartkiem i sprobuj sie dogadać to inżynier po SIMR. Jest spoko, ale trzeba technicznie gadać. Ja robiłem 2 lata temu i osobiscie im zawoziłem turbo i mowilem co chce i jak. Jak sie nie da namowić to trudno.

 

dziÄ™ki za informacje, nie oczekiwaÅ‚bym jak u ciebie żeby pÄ™kÅ‚o 250KM, jakby pÄ™kÅ‚o 200KM to byÅ‚bym zadowolony, w sumie to powinno siÄ™ dać tyle ogarnąć bez problemu na seryjnym turbo. No nic muszÄ™ siÄ™ z tym przespać i podjąć jakÄ…Å› decyzjÄ™. Ponowny remap bÄ™dzie nawet jak zaÅ‚ożę nowe turbo bez przeróbek  Tak czy siak dziÄ™ki za jakieÅ› konkretne info. Pozdro

 

Jeden chlopak na forum zrobił na drogowej hamowni 22x KM oraz 52X NM i podobno auto dymiło czyli paliwo było a coś ta brytyjska hybryda walnięta według mnie. Kolejna osoba na FB na waszym silniku na seryjnym turbo robi 249 koni bo ma downpipe ;) wiec wiesz dobra hamownia i jazda. Szkoda że STW zmienili sprzet bo tam to +25% :)

U mnie będzie update bo mam magiczne urządzonko co jeszcze troche paliwa mi pozwoli uzyskać ale zobaczymy co będzie. Jutro hamownia


Użytkownik Bartlomiej edytował ten post 22:33, 19.11.2019

  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#23 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8876 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 22:36, 19.11.2019

dzwoń poproś z Bartkiem i sprobuj sie dogadać to inżynier po SIMR. Jest spoko, ale trzeba technicznie gadać. Ja robiłem 2 lata temu i osobiscie im zawoziłem turbo i mowilem co chce i jak. Jak sie nie da namowić to trudno.


Jeden chlopak na forum zrobił na drogowej hamowni 22x KM oraz 52X NM i podobno auto dymiło czyli paliwo było a coś ta brytyjska hybryda walnięta według mnie. Kolejna osoba na FB na waszym silniku na seryjnym turbo robi 249 koni bo ma downpipe ;) wiec wiesz dobra hamownia i jazda. Szkoda że STW zmienili sprzet bo tam to +25% :)
U mnie będzie update bo mam magiczne urządzonko co jeszcze troche paliwa mi pozwoli uzyskać ale zobaczymy co będzie. Jutro hamownia

No i o coś takiego chodziło.
Ja nie chcę hybryd. Chcę turbo które pożyje 200kkm.
IC to tylko żeby lepiej się oddychało. To czy będzie program to się okaże w ciągu powiedzmy 2 lat.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#24 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 223 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i pÅ‚askie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:41, 19.11.2019

No i o coś takiego chodziło.
Ja nie chcę hybryd. Chcę turbo które pożyje 200kkm.
IC to tylko żeby lepiej się oddychało. To czy będzie program to się okaże w ciągu powiedzmy 2 lat.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka

Jak masz IC zrobiony to dobrze bo powyżej pewnego boostu by obcinał moc.

No i wlasnie hybryda vs zwykla regeneracja ;) = te same Å‚ożyska i tak dalej. Hybryda ma wiÄ™kszy wirnik opcjonalnie frezuja kanaÅ‚ wlotowy. Hybryda wolniej sie kreci przy tym samym booscie, a EGT u nas i tak niskie wiec blokowanie spalin to nie problem. Realnie mogÄ… pojeździć tyle samo ;) Ja namawiam bo egosita ze mnie i lubie sobie poczytać tematy o modyfikacji aut... ;) kumpla z pracy na strokera namówiÅ‚em do Jeepa ;) wiec lepiej mnie nie sÅ‚uchaj.


Użytkownik Bartlomiej edytował ten post 22:42, 19.11.2019

  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#25 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8876 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 22:43, 19.11.2019

Jak masz IC zrobiony to dobrze bo powyżej pewnego boostu by obcinał moc.
No i wlasnie hybryda vs zwykla regeneracja ;) = te same łożyska i tak dalej. Hybryda ma większy wirnik opcjonalnie frezuja kanał wlotowy. Hybryda wolniej sie kreci przy tym samym booscie, a EGT u nas i tak niskie wiec blokowanie spalin to nie problem. Realnie mogą pojeździć tyle samo ;) Ja namawiam bo egosita ze mnie i lubie sobie poczytać tematy o modyfikacji aut... ;) kumpla z pracy na strokera namówiłem do Jeepa ;) wiec lepiej mnie nie słuchaj.

IC nie mam.
Najpierw turbo, później IC a na koniec program co by ładnie w całość poskładać.
Chociaż u mnie już ktoś palce maczał w programie.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#26 Åšlepak

Åšlepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • SkÄ…d:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 23:39, 19.11.2019

nie robią do małych silników bo ryzyko niepowodzenia jest bardzo duże. Małe turbinki jak u nas ciężko się przerabia. Bartkowi raz hybryda do benzyny dopiero za 10 razem wyszła... wiec wiesz... sorry to jest biznes

Możesz się z nimi dogadać by zrobili odpowiednik GTB1756(ty masz GT1752), ale to więcej dla nich zachodu niż zarobku i problemów. Spokojnie możesz jeździć na hybrydzie ja nawet zrobiłem pomiar hybryda vs stock i wykresy się na ziemie nałożyły. Bez remapu nic nie zyskasz, chociaż zależy jak program był zrobiony. Ale też cudów nie oczekuj z tego silnika.

To chyba żart czy pomiar telefonem ;) ?

Nie żart tylko hamowania drogowa. Silnik zrobił już 10 tysięcy po modyfikacjach, dalej upalany po autobanach i jeździ jak głupi. To nie temat o spalaniu żeby bajeczki opowiadać... Jednak robią i do 2.2 dtec, kwestia kasy a nie pitolenie o małych turbo. Problemem był ktoś sensowny do zrobienia programu, z przesunięta odcinką itd. Ale to w Holandii się zrobiło.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#27 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 223 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i pÅ‚askie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 00:10, 20.11.2019

Nie żart tylko hamowania drogowa. Silnik zrobił już 10 tysięcy po modyfikacjach, dalej upalany po autobanach i jeździ jak głupi. To nie temat o spalaniu żeby bajeczki opowiadać... Jednak robią i do 2.2 dtec, kwestia kasy a nie pitolenie o małych turbo. Problemem był ktoś sensowny do zrobienia programu, z przesunięta odcinką itd. Ale to w Holandii się zrobiło.


A jest to gdzieÅ› opublikowane? Bo to bardzo interesujÄ…ce
  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#28 Åšlepak

Åšlepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • SkÄ…d:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 01:31, 20.11.2019

Nie jest opublikowane nigdzie bo nie ma się czym chwalić. Do tego auto jeździ po Niemczech i nie jest moje tylko mojego kumpla, mechanika który ogarnia mojego n22 jak rozrząd itd itd. Sam robię za duże przebiegi żeby się aż tak bawić silnikiem i nie mój budżet :) bo zmian poza turbo jest więcej jak wydech, pół osie itd.

Wrażenie z jazdy naprawdę super i to przyspieszenie od 180 w górę. Prędkościomierz zamyka gdy przesunięto odcięcie.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#29 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 223 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i pÅ‚askie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 06:38, 20.11.2019

Czyżby to taki biały accord kolegi Roberta?
  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#30 Åšlepak

Åšlepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • SkÄ…d:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 09:27, 20.11.2019

Dokładnie tak. Z tego co wiem nigdzie tematu nie zakładał.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, turbo

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq