XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Turbo - nowe / hybryda / regenerowane / używka do samodzielnej regeneracji
#16
Napisano 22:08, 19.11.2019
#17
Napisano 22:12, 19.11.2019
A regenerację bez żadnych udziwnień zrobią? Bo 2.2 to nie jest jakiś mały silnik patrząc że robią mody dla 1.8t
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Ale turbo małe a regeneracja to robota taśmowa jak u wszystkich, bo z tego głównie żyją... Renome zrobili na dużych hybrydach o których sie mówi. A na małe turbo mały margines błędu...
Trzeba gadać z Bartkiem może da się namówić na zrobienie ale to trzeba dzwonić. Mi by sie nie chciało bo Honda to nie VAG...
W poszukiwaniu mocy...
#18
Napisano 22:16, 19.11.2019
Skoro tak się bawią to nie chce mi się kombinować.
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
#19
Napisano 22:21, 19.11.2019
Renoma renomÄ… a interes interesem.
Skoro tak się bawią to nie chce mi się kombinować.
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Kup na podmiankę i spróbuj sie z nimi dogadać. Maja nowa maszyne do zmiennej geometrii to cos ciekawego może wyjść. Będzie kolejny ciekawy temat
pojedziesz na dobra hamownie to i moze 300 koni bedzie ;P
W poszukiwaniu mocy...
#20
Napisano 22:23, 19.11.2019
Kontaktować się przez stronę normalnie?
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
#21
Napisano 22:25, 19.11.2019
dzięki za informacje, nie oczekiwałbym jak u ciebie żeby pękło 250KM, jakby pękło 200KM to byłbym zadowolony, w sumie to powinno się dać tyle ogarnąć bez problemu na seryjnym turbo. No nic muszę się z tym przespać i podjąć jakąś decyzję. Ponowny remap będzie nawet jak założę nowe turbo bez przeróbek Tak czy siak dzięki za jakieś konkretne info. Pozdro
#22
Napisano 22:32, 19.11.2019
Mam nawet 2 w bagażniku.
Kontaktować się przez stronę normalnie?
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
dzwoń poproś z Bartkiem i sprobuj sie dogadać to inżynier po SIMR. Jest spoko, ale trzeba technicznie gadać. Ja robiłem 2 lata temu i osobiscie im zawoziłem turbo i mowilem co chce i jak. Jak sie nie da namowić to trudno.
dzięki za informacje, nie oczekiwałbym jak u ciebie żeby pękło 250KM, jakby pękło 200KM to byłbym zadowolony, w sumie to powinno się dać tyle ogarnąć bez problemu na seryjnym turbo. No nic muszę się z tym przespać i podjąć jakąś decyzję. Ponowny remap będzie nawet jak założę nowe turbo bez przeróbek Tak czy siak dzięki za jakieś konkretne info. Pozdro
Jeden chlopak na forum zrobił na drogowej hamowni 22x KM oraz 52X NM i podobno auto dymiło czyli paliwo było a coś ta brytyjska hybryda walnięta według mnie. Kolejna osoba na FB na waszym silniku na seryjnym turbo robi 249 koni bo ma downpipe wiec wiesz dobra hamownia i jazda. Szkoda że STW zmienili sprzet bo tam to +25%
U mnie będzie update bo mam magiczne urządzonko co jeszcze troche paliwa mi pozwoli uzyskać ale zobaczymy co będzie. Jutro hamownia
Użytkownik Bartlomiej edytował ten post 22:33, 19.11.2019
W poszukiwaniu mocy...
#23
Napisano 22:36, 19.11.2019
No i o coś takiego chodziło.dzwoń poproś z Bartkiem i sprobuj sie dogadać to inżynier po SIMR. Jest spoko, ale trzeba technicznie gadać. Ja robiłem 2 lata temu i osobiscie im zawoziłem turbo i mowilem co chce i jak. Jak sie nie da namowić to trudno.
Jeden chlopak na forum zrobił na drogowej hamowni 22x KM oraz 52X NM i podobno auto dymiło czyli paliwo było a coś ta brytyjska hybryda walnięta według mnie. Kolejna osoba na FB na waszym silniku na seryjnym turbo robi 249 koni bo ma downpipe wiec wiesz dobra hamownia i jazda. Szkoda że STW zmienili sprzet bo tam to +25%
U mnie będzie update bo mam magiczne urządzonko co jeszcze troche paliwa mi pozwoli uzyskać ale zobaczymy co będzie. Jutro hamownia
Ja nie chcę hybryd. Chcę turbo które pożyje 200kkm.
IC to tylko żeby lepiej się oddychało. To czy będzie program to się okaże w ciągu powiedzmy 2 lat.
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
#24
Napisano 22:41, 19.11.2019
No i o coś takiego chodziło.
Ja nie chcę hybryd. Chcę turbo które pożyje 200kkm.
IC to tylko żeby lepiej się oddychało. To czy będzie program to się okaże w ciągu powiedzmy 2 lat.
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Jak masz IC zrobiony to dobrze bo powyżej pewnego boostu by obcinał moc.
No i wlasnie hybryda vs zwykla regeneracja = te same łożyska i tak dalej. Hybryda ma większy wirnik opcjonalnie frezuja kanał wlotowy. Hybryda wolniej sie kreci przy tym samym booscie, a EGT u nas i tak niskie wiec blokowanie spalin to nie problem. Realnie mogą pojeździć tyle samo Ja namawiam bo egosita ze mnie i lubie sobie poczytać tematy o modyfikacji aut... kumpla z pracy na strokera namówiłem do Jeepa wiec lepiej mnie nie słuchaj.
Użytkownik Bartlomiej edytował ten post 22:42, 19.11.2019
W poszukiwaniu mocy...
#25
Napisano 22:43, 19.11.2019
IC nie mam.Jak masz IC zrobiony to dobrze bo powyżej pewnego boostu by obcinał moc.
No i wlasnie hybryda vs zwykla regeneracja = te same łożyska i tak dalej. Hybryda ma większy wirnik opcjonalnie frezuja kanał wlotowy. Hybryda wolniej sie kreci przy tym samym booscie, a EGT u nas i tak niskie wiec blokowanie spalin to nie problem. Realnie mogą pojeździć tyle samo Ja namawiam bo egosita ze mnie i lubie sobie poczytać tematy o modyfikacji aut... kumpla z pracy na strokera namówiłem do Jeepa wiec lepiej mnie nie słuchaj.
Najpierw turbo, później IC a na koniec program co by ładnie w całość poskładać.
Chociaż u mnie już ktoś palce maczał w programie.
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
#26
Napisano 23:39, 19.11.2019
Nie żart tylko hamowania drogowa. Silnik zrobił już 10 tysięcy po modyfikacjach, dalej upalany po autobanach i jeździ jak głupi. To nie temat o spalaniu żeby bajeczki opowiadać... Jednak robią i do 2.2 dtec, kwestia kasy a nie pitolenie o małych turbo. Problemem był ktoś sensowny do zrobienia programu, z przesunięta odcinką itd. Ale to w Holandii się zrobiło.nie robią do małych silników bo ryzyko niepowodzenia jest bardzo duże. Małe turbinki jak u nas ciężko się przerabia. Bartkowi raz hybryda do benzyny dopiero za 10 razem wyszła... wiec wiesz... sorry to jest biznes
Możesz się z nimi dogadać by zrobili odpowiednik GTB1756(ty masz GT1752), ale to więcej dla nich zachodu niż zarobku i problemów. Spokojnie możesz jeździć na hybrydzie ja nawet zrobiłem pomiar hybryda vs stock i wykresy się na ziemie nałożyły. Bez remapu nic nie zyskasz, chociaż zależy jak program był zrobiony. Ale też cudów nie oczekuj z tego silnika.
To chyba żart czy pomiar telefonem ?
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#27
Napisano 00:10, 20.11.2019
Nie żart tylko hamowania drogowa. Silnik zrobił już 10 tysięcy po modyfikacjach, dalej upalany po autobanach i jeździ jak głupi. To nie temat o spalaniu żeby bajeczki opowiadać... Jednak robią i do 2.2 dtec, kwestia kasy a nie pitolenie o małych turbo. Problemem był ktoś sensowny do zrobienia programu, z przesunięta odcinką itd. Ale to w Holandii się zrobiło.
A jest to gdzieÅ› opublikowane? Bo to bardzo interesujÄ…ce
W poszukiwaniu mocy...
#28
Napisano 01:31, 20.11.2019
Wrażenie z jazdy naprawdę super i to przyspieszenie od 180 w górę. Prędkościomierz zamyka gdy przesunięto odcięcie.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#29
Napisano 06:38, 20.11.2019
W poszukiwaniu mocy...
#30
Napisano 09:27, 20.11.2019
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, turbo
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZÄ„D HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych