XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Turbo - nowe / hybryda / regenerowane / używka do samodzielnej regeneracji
#106
Napisano 10:14, 04.07.2022
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#107
Napisano 13:26, 09.07.2022
Cześć Ekipa dieslowska.
Nie dawno moje turbo zaczeło głośno świszczeć jak w 1000konnej suprze
Ponieważ mam custom dolot, zacząłem przeglądać wszystkie złączki elastyczne. Wg mnie są ok. Zacząłem pojedyńczo wymieniać ale nie wymieniłem jeszcze wszystkich, syczenie nadal jest
Czy coś poza łącznikami elastycznymi, które nie są standardowe może odpowiadać, za głośną pracę turbo? Głośna znaczy, że syczy, słychać, ze jest nieszczelność gdzieś.
Nie kopci, mocy nie straciło, check się nie świeci. Syczenie tylko pod obciążeniem, na luzie nic nie idzie usłyszeć.
Może ktoś miał podobny problemik i wie gdzie szukać?
sprawdź szczelność do puszki z filtrem, zwłaszcza przy turbo
#108
Napisano 16:09, 14.08.2022
Ale tam chyba jest podciśnienie?
Ostarnio zrobiłem wakycyjnie ok 3tys km z tym syczeniem i zauważyłem że przy pełnym bucie furka dymi.
Łączniki elastyczne wymienione, Fmic sprawdzone domowym sposobem. Wg mnie jest szczelny. Przeglądnąłem różne wężyki silikonowe które które w jakiś sposób są połączone z pracą turbo i też nic nie znalazłem.
Tego odinka między filtrem a turbo jesCze nie robiłem, zobaczę co tam może być.
Moje szybsze wozidło: EG9+ http://www.accordklu...sc-urban-green/
jest CN2 http://www.accordklu...00/#entry443813
Jest i trzecia Honda>> LOGO http://www.accordklu...2054-honda-logo
#109
Napisano 21:04, 16.08.2022
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#110
Napisano 06:48, 17.08.2022
Wysłane z mojego 2201116PG przy użyciu Tapatalka
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, turbo
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych