Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Turbo - nowe / hybryda / regenerowane / używka do samodzielnej regeneracji

VII turbo

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
109 odpowiedzi w tym temacie

#106 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 10:14, 04.07.2022

Może intercooler się gdzieś rozszczelnil? Najlepiej to metoda dymna sprawdzić cały dolot :)
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#107 mefiu

mefiu
  • Forumowicz
  • 101 postów
  • Skąd:PL,NO
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:26, 09.07.2022

Cześć Ekipa dieslowska.

Nie dawno moje turbo zaczeło głośno świszczeć jak w 1000konnej suprze :)

Ponieważ mam custom dolot, zacząłem przeglądać wszystkie złączki elastyczne. Wg mnie są ok. Zacząłem pojedyńczo wymieniać ale nie wymieniłem jeszcze wszystkich, syczenie nadal jest

Czy coś poza łącznikami elastycznymi, które nie są standardowe może odpowiadać, za głośną pracę turbo? Głośna znaczy, że syczy, słychać, ze jest nieszczelność gdzieś. 

Nie kopci, mocy nie straciło, check się nie świeci. Syczenie tylko pod obciążeniem, na luzie nic nie idzie usłyszeć.

 

Może ktoś miał podobny problemik i wie gdzie szukać?

sprawdź szczelność do puszki z filtrem, zwłaszcza przy turbo


  • 0

#108 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 16:09, 14.08.2022

Szczelność do puszki z filtrem?
Ale tam chyba jest podciśnienie?
Ostarnio zrobiłem wakycyjnie ok 3tys km z tym syczeniem i zauważyłem że przy pełnym bucie furka dymi.
Łączniki elastyczne wymienione, Fmic sprawdzone domowym sposobem. Wg mnie jest szczelny. Przeglądnąłem różne wężyki silikonowe które które w jakiś sposób są połączone z pracą turbo i też nic nie znalazłem.
Tego odinka między filtrem a turbo jesCze nie robiłem, zobaczę co tam może być.
  • 0

#109 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 21:04, 16.08.2022

Jeśli kopci na czarno to ma za dużo paliwa. Albo ciężko zauważalna nieszczelnośc między turbo a głowica lub lejace wtryski a syczenie równie dobrze może być od padajacego turbo. Może jakieś logi by pomogły?
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#110 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 06:48, 17.08.2022

Logi to będą we wrześniu :) muszę HDS na nowo postawić bo obecny mi wali informacjami że licencja wygasła :O

Wysłane z mojego 2201116PG przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, turbo

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq