XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 22:48, 21.09.2019
Dziwna zagwozdka w sprawie oleju. Honda F18B2, VI GEN, polift, 2002, Benz bez LPG.
Mianowicie, wszystko wskazuje na to że Honda pije olej losowo. Wymieniłem olej niedawno na Valvoline Maxlife 5w30. Po wymianie trasa Tychy-Wawa-Tychy,750km jazdy przy prędkościach po 100-120-140km i zero ubytku. Sprawdzałem na spokojnie na zimno, bo wyjeżdżałem do Chorwacji dzień po powrocie z tej trasy. Olej ideolo, ponizej górnej kropy. Po trasie na Chorwacje, 950km, oleju prawie nie widać na bagnecie, dolewka około 0,8l do stanu między kroplami. Powrót z Cro, ta sama historia, podobny pobor. Prędkość przelotowa praktycznie taka sama jak w trasie po Polsce. W aucie były wymienione uszczelnienia po obu stronach przy okazji sprzęgła i rozrządu, wyciekow nie widać. Czy mozliwe żeby piercienie puszczaly olej wedle uznania? Jakieś propozycje?
#2
Napisano 22:55, 21.09.2019
Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
#3
Napisano 08:10, 22.09.2019
Swoja droga to juz spora dolewka
Kiedys po trasie do Wilna 550km w jedna strone milo bylem zaskoczony, bo olej na bagnecie nie zmienil polozenia. Czlowiek juz w skowronkach, bo Honda oleju nie je ale niestety po trasie powrotnej rzeczywistosc zostala zweryfikowana
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
Użytkownik soul edytował ten post 08:13, 22.09.2019
#4
Napisano 08:49, 22.09.2019
#5
Napisano 13:48, 22.09.2019
Sa juz (prawie) pełnoletnie.
Użytkownik iwan edytował ten post 13:50, 22.09.2019
#6
Napisano 21:21, 22.09.2019
Poniżej normy, ledwo bagnet umoczony.
Na bagnecie w HA VI 10 minut po zatrzymaniu silnika po wyjeciu bagnetu to tak wygląda. Ponowny pomiar po wytarciu bagnetu nie zmienia obrazu. Potrzeba dokładnie się przyjrzeć i odnaleźć granicę delikatnego filmu oleju. Jutro gdy olej będzie zimny granica będzie bardzo wyraźnie zaznaczona. Cyknę zdjęcie, jak nie zapomnę. Proponuje okulary, lupa czy coś. Niektóre bagnety w zakresie pomiarowym są radełkowane, by właśnie uniknąć efektu kropli w ocenie "mierniczego".
Rano pełny stan, wieczorem poniżej minimum i rano znowu pełny stan. Cuda panie cuda.
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
#7
Napisano 00:16, 23.09.2019
Mozesz tez bagnet poszlifowac prostopadle do dł.bagnetu papierem sciernym, bedzie lepiej widac.
Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
#8
Napisano 08:29, 23.09.2019
#9
Napisano 08:59, 23.09.2019
Z foto wgląda jakby poziom oleju był o kilka dobrych litrów przelanyJest to zdjęcie z komórki i z fleszem, czyli między kropkami prześwietlone, ale gdybym się spytał jaki jest stan oleju to co?
Poniżej normy, ledwo bagnet umoczony.
Na bagnecie w HA VI 10 minut po zatrzymaniu silnika po wyjeciu bagnetu to tak wygląda. Ponowny pomiar po wytarciu bagnetu nie zmienia obrazu. Potrzeba dokładnie się przyjrzeć i odnaleźć granicę delikatnego filmu oleju. Jutro gdy olej będzie zimny granica będzie bardzo wyraźnie zaznaczona. Cyknę zdjęcie, jak nie zapomnę. Proponuje okulary, lupa czy coś. Niektóre bagnety w zakresie pomiarowym są radełkowane, by właśnie uniknąć efektu kropli w ocenie "mierniczego".
Rano pełny stan, wieczorem poniżej minimum i rano znowu pełny stan. Cuda panie cuda.
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
#10
Napisano 12:03, 29.09.2019
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
#11
Napisano 14:39, 29.09.2019
Wiem, że to zabrzmi dziwnie ale olej na bagnecie sprawdza się w japońcach i koreańcach z tej strony z której jest go mniej
#12
Napisano 15:36, 29.09.2019
Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
#13
Napisano 17:08, 29.09.2019
Zapewniam, że bierze ale nie histeryzuję.
Pali, jeździ, jak trzeba to ma "kopa" w końcu jest czerwona.
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
#14
Napisano 06:41, 30.09.2019
Ja bym dolał do maxa dla poprawy smarowania i chłodzenia.
#15
Napisano 08:28, 30.09.2019
Vogart- te silniki piją olej, wóz ma też swoje lata,mi po zakupie fachowcy zalali na pierwszy rzut Mobil 5w50 Peak life, potem zalewałem motula 5w40- nie miałem do niego szczęścia- chyba podrabianiec, śmierdziało frytkami, następny był Valvoline 5w50 vr1,jeździłem, jeździłem, zrobiłem płukanke, zalałem Eneosa 5w40 Sustine i widzę że łyka go chyba więcej niż valvo, 300-350 na 1000km, fachowiec powiedział że jest ok ale z powrotem chyba wrócę do Valvoline 5w50 vr1, dobry olej, krótsze interwały wymiany co 7tyś ale chyba był najlepszy, olej ma duże znaczenie, spróbuj na nim pojeździć, jak będzie łykał dalej, to już do środka trzeba by zajrzeć. Ciekaw jestem zachowania oleju Penrite 10tenths 5w50, miał ktoś do czynienia z nim? cena 2 x valvo. Pozdrawiam
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , wczoraj, 20:37 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych