Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Wymiana paska - ominięcie sprezarki

VII Sprezarka alternator pasek Wymiana paska Zatarta sprężarka

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 paba87

paba87
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Milanówek
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Tourer
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM17
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:27, 20.09.2019

Witam, chciałbym wymienić pasek od pompy wody i alternatora z pominięciem sprężarki ponieważ już jest zatarta i łożysko głośno szumi. Czy ktoś przerabiał ten temat? Chodzi mi o wymiary tego paska, zwłaszcza długość.
Kiedyś chyba natknąłem się na ten temat, a teraz nie mogę znalesc. Dodam że silnik to 2.0 benzyna. Dzięki za pomoc.
  • 0

#2 iwan

iwan
  • Forumowicz
  • 514 postów
  • Skąd:BBłota
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Latajacy Dywan
  • KM:155 reszta pasie sie w przydrożnym rowie
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 14:02, 20.09.2019

Rocznik 2005 to już prawdopodobnie sprezarka zdycha.

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
  • 0

#3 paba87

paba87
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Milanówek
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Tourer
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM17
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:46, 22.09.2019

Rocznik 2005 to już prawdopodobnie sprezarka zdycha.

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu
Tapatalka


To że zatarta to wiem, od roku tylko teraz łożysko się odzywa i czasami słychać szumy i jest trochę opiłków żelaza.
Nie pozostaje mi pewnie nic innego jak zmierzenie po sznurku. Bo z tego co patrzyłem to nic nie powinno wadzić ani obcierać.
Jak ktoś już przerabiał ten temat to przyjmę wszystkie rady.
  • 0

#4 FullChess

FullChess
  • Klubowicz
  • 93 postów
  • Skąd:Sopot
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:13, 22.09.2019

Pasek pozwalający na ominięcie sprężarki to 7PK1400. Sprawdzone na własnym aucie.


  • 0

FullChess


#5 paba87

paba87
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Milanówek
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Tourer
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM17
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:35, 23.09.2019

Pasek pozwalający na ominięcie sprężarki to 7PK1400. Sprawdzone na własnym aucie.

Dzięki FullChess
O to właśnie mi chodziło bo z mierzeniem sznurkiem lub metrem krawieckim zawsze może wyjść jakaś różnica której się nie dociagnie.
Będę brał się są robotę, bo już najwyższa pora to zrobić.
Jeszcze mam pytanie co do wymiany: w warunkach polowych huba nie będzie dużego problemy? Wystarczy poluzować napinacz? Czy może masz jakieś jeszcze rady?

Użytkownik paba87 edytował ten post 09:36, 23.09.2019

  • 0

#6 FullChess

FullChess
  • Klubowicz
  • 93 postów
  • Skąd:Sopot
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 15:10, 23.09.2019

Nie powinno być problemów. Napinacz luzujesz za pomocą odpowiednio długiego klucza (14ki chyba) - uzyskane w ten sposób długie ramię zdecydowanie się przydaje, bo napinacz daje niezły opór. Krótszy pasek przeprowadzasz tak jak nominalny, z pominięciem koła pasowego sprężarki - tylko jedna kombinacja jest dobra ;-). Jeżeli interesuje Cię tylko wymiana paska, to więcej rad nie mam. Powodzenia.

Pozdrawiam


  • 0

FullChess






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Sprezarka, alternator, pasek, Wymiana paska, Zatarta sprężarka

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq