Witam... Tak wiem ,że to forum o Accordach ale akurat jestem tu zarejestrowany a zależy mi na czasie no i ogólnie Accord a Prelude w tamtych latach to praktycznie te same konstrukcje. Mam do kupienia Prelude IV 2.0 w bardzo ładnym stanie chociaż poluję na taką z fabrycznym h22 i 4ws to stan tej bardzo mnie zachęca do kupna. Teraz pytanie czy w przyszłości dużo będę miał zachodu by włożyć do niej h22? Szukałem po internetach odpowiedzi ale trafiłem chyba na 2 tematy tylko i też nie do końca było wyjaśnione tam co i jak. Silnik z osprzętem,komputer,wiązka i co dalej? Półosie? Czy trzeba jakieś łapy wstawiać dodatkowe? Czy trzeba środek wybebeszać by np jakąś wiąskę poprowadzić? Pzdr
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 12:28, 15.09.2019
#2
Napisano 17:54, 15.09.2019
Mało roboty. F seria i H seria jest p&p. Różnice są w niuansach które jak ogarniesz zawczasu to podczas swapa nie zajmie to dłużej niż wsadzenie tego samego silnika.
#3
Napisano 17:21, 17.09.2019
Dziękuję za odpowiedź! Nie mogłem wcześniej odpisać. A żeby nie zakładać nowego tematu to jakiego h22 szukać? Tak by było jak najprościej zamienić z F serii. Bo wiem ,że są OBD i OBD II chyba. Nie ukrywam ,że chciałbym celować w te 200 konne. Pozdr
#4
Napisano 18:39, 17.09.2019
#5
Napisano 21:14, 17.09.2019
Widziałem ile kosztują. Ceny wahają się od 3 do 7 tyś. Miałem już kiedyś Preludę oraz kilka innych Hond ale żadnej z vtec. I teraz jak już mam pieniądze to chciałbym to połączyć w końcu. Czyli Preluda vtec. Niestety wszystkie oryginalne Preludy z vtec są strasznie zajechane o ile w ogóle się pojawiają na aukcjach.
#6
Napisano 09:26, 18.09.2019
no i z tymi topowymi silnikami H serii jest podobnie, większość jest zajechanych, także jak chcesz taki kupować to tylko z pewnego źródła, bo remont jest potwornie drogi, H22A7 (chyba w ten celujesz) jest na OBD2, ale robili ludzie downgrade na OBD1, tyle że po tej operacji pojawiają się problemy z wolnymi obrotami itd
#7
Napisano 14:53, 18.09.2019
#8
Napisano 15:01, 18.09.2019
#9
Napisano 17:21, 18.09.2019
Dziękuję za liczne odpowiedzi. Każda informacja jest na wagę złota. Spraw mechanicznych się nie boję bo mam przyjaciela mechanika więc cała przekładka czy ewentualny remont (chociaż wydaję mi się,że w tych górnych cenach idzie wyrwać coś w rozsądnym stanie) będzie zrobiony fachowo bez ściemy i będzie mnie za robociznę kosztował nic. Noooo skrzynkę piwa powiedzmy. Boję się tylko jakiś łamigłówek typu kombinacje z OBD czy jakieś pierdoły elektroniczne bo rozwiązywanie takich zabiera dużo czasu a on grafik ma strasznie napięty. Więc jak sprawnie to nie pójdzie od razu to będę odstawiony mimo wszystko na bok i będę czekał i czekał i czekał. A czekanie jak wiadomo nikomu nie służy.
#10
Napisano 18:42, 18.09.2019
Masz w poznaniu jednego z najlepszych tunerów Hondy i szukasz info na forum? Dzwoń od razu bo warto.
#11
Napisano 18:34, 04.10.2019
Każdy w miarę ogarnięty mechanik zrobi Ci to bez problemu.
Nawet z elektryka powinien poradzić.
Kwestia tylko tego jaki bedzie H22
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: IV
IV
Mechanik →
Audio / DVD / Navi / CB →
Radio Accord 4 AreodeckNapisany przez Adadix2 , 27 maj 2022 IV, Accord Aerodeck 4 radio i 1 więcej |
|
|
||
|
IV
Mechanik →
Silniki →
Zawieszające się obrotyNapisany przez gofke , 06 maj 2022 IV |
|
|
|
IV
Mechanik →
Silniki →
Kopułka elektromagnesu rozrusznikaNapisany przez pablocool , 31 mar 2021 IV |
|
|
||
IV
Mechanik →
Układ napędowy →
Terkotanie tylko przy skręcie w prawoNapisany przez Morek , 06 cze 2020 IV |
|
|
||
IV
Mechanik →
Układ elektryczny →
Zamiana aparatu TD 52uNapisany przez stanek , 04 mar 2020 IV |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych