Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Prelude IV 2.0 swap h22

IV

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Marek85

Marek85
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CE2 USA
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1996
  • Nadwozie:Aerodeck
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:28, 15.09.2019

Witam... Tak wiem ,że to forum o Accordach ale akurat jestem tu zarejestrowany a zależy mi na czasie no i ogólnie Accord a Prelude w tamtych latach to praktycznie te same konstrukcje. Mam do kupienia Prelude IV 2.0 w bardzo ładnym stanie chociaż poluję na taką z fabrycznym h22 i 4ws to stan tej bardzo mnie zachęca do kupna. Teraz pytanie czy w przyszłości dużo będę miał zachodu by włożyć do niej h22? Szukałem po internetach odpowiedzi ale trafiłem chyba na 2 tematy tylko i też nie do końca było wyjaśnione tam co i jak. Silnik z osprzętem,komputer,wiązka i co dalej? Półosie? Czy trzeba jakieś łapy wstawiać dodatkowe? Czy trzeba środek wybebeszać by np jakąś wiąskę poprowadzić? Pzdr


  • 0

#2 LukasN

LukasN
  • Klubowicz
  • 222 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:h22
  • Wersja:ferio
  • KM:~200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1993
  • Nadwozie:eh9
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 17:54, 15.09.2019

Mało roboty. F seria i H seria jest p&p. Różnice są w niuansach które jak ogarniesz zawczasu to podczas swapa nie zajmie to dłużej niż wsadzenie tego samego silnika. 


  • 0

#3 Marek85

Marek85
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CE2 USA
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1996
  • Nadwozie:Aerodeck
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:21, 17.09.2019

Dziękuję za odpowiedź! Nie mogłem wcześniej odpisać. A żeby nie zakładać nowego tematu to jakiego h22 szukać? Tak by było jak najprościej zamienić z F serii. Bo wiem ,że są OBD i OBD II chyba. Nie ukrywam ,że chciałbym celować w te 200 konne. Pozdr


  • 0

#4 accord034

accord034
  • Administrator
  • 3421 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 21
Super

Napisano 18:39, 17.09.2019

Czy masz jednostkę na swapa? Widziałeś ile kosztują? Zastanów się czy warto
  • 0

#5 Marek85

Marek85
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CE2 USA
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1996
  • Nadwozie:Aerodeck
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:14, 17.09.2019

Widziałem ile kosztują. Ceny wahają się od 3 do 7 tyś. Miałem już kiedyś Preludę oraz kilka innych Hond ale żadnej z vtec. I teraz jak już mam pieniądze to chciałbym to połączyć w końcu. Czyli Preluda vtec. Niestety wszystkie oryginalne Preludy z vtec są strasznie zajechane o ile w ogóle się pojawiają na aukcjach.


  • 0

#6 rafisz

rafisz
  • Forumowicz
  • 872 postów
  • Skąd:RZE, WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exeS MT
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 09:26, 18.09.2019

no i z tymi topowymi silnikami H serii jest podobnie, większość jest zajechanych, także jak chcesz taki kupować to tylko z pewnego źródła, bo remont jest potwornie drogi, H22A7 (chyba w ten celujesz) jest na OBD2, ale robili ludzie downgrade na OBD1, tyle że po tej operacji pojawiają się problemy z wolnymi obrotami itd


  • 0

#7 kazik2_h9w3

kazik2_h9w3
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:K24
  • Wersja:CM2
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:53, 18.09.2019

W a7 na pewno jest inny krokowy ale dostepne sa redukcje by zalozyc krokowy pod obd1
  • 0

#8 accord034

accord034
  • Administrator
  • 3421 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 21
Super

Napisano 15:01, 18.09.2019

Poszukaj tematu na forum bo na pewno jest. W H22A8 jest wytrzymalszy dół jeśli dobrze pamiętam. Nie obraca panewek. Tak coś kojarzę.
  • 0

#9 Marek85

Marek85
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CE2 USA
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1996
  • Nadwozie:Aerodeck
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:21, 18.09.2019

Dziękuję za liczne odpowiedzi. Każda informacja jest na wagę złota. Spraw mechanicznych się nie boję bo mam przyjaciela mechanika więc cała przekładka czy ewentualny remont (chociaż wydaję mi się,że w tych górnych cenach idzie wyrwać coś w rozsądnym stanie) będzie zrobiony fachowo bez ściemy i będzie mnie za robociznę kosztował nic. Noooo skrzynkę piwa powiedzmy. Boję się tylko jakiś łamigłówek typu kombinacje z OBD czy jakieś pierdoły elektroniczne bo rozwiązywanie takich zabiera dużo czasu a on grafik ma strasznie napięty. Więc jak sprawnie to nie pójdzie od razu to będę odstawiony mimo wszystko na bok i będę czekał i czekał i czekał. A czekanie jak wiadomo nikomu nie służy.


  • 0

#10 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES-R
  • KM:228KM/226Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:42, 18.09.2019

http://pmperformance.pl/

Masz w poznaniu jednego z najlepszych tunerów Hondy i szukasz info na forum? Dzwoń od razu bo warto.
  • 0

#11 stanek

stanek
  • Klubowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Sieniawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Cc1
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1993
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:34, 04.10.2019

Swap z F20 na H22 to naprawdę prosty temat.

Każdy w miarę ogarnięty mechanik zrobi Ci to bez problemu.
Nawet z elektryka powinien poradzić.
Kwestia tylko tego jaki bedzie H22
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: IV

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq