Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

2.0 156km czesty blad slabej mieszanki benzynowej

VIII sonda szerokopasmowa uboga mieszanka prins luzy zaworowe

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
32 odpowiedzi w tym temacie

#16 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 07:11, 17.09.2019

Pierwsza niby po 100kkm

Z praktyki wiem, że i po 50kkm jest co robić.. Ale w R-serii na pb zakres rozjezdza się do góry nie do dołu..

W R-serii z lpg reguluje zawory co 20/25kkm i nigdy nie miakem sytuacji aby zawory były mocno ciasne/podparte..

Tyle
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#17 gawronex

gawronex
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Tuttlingen
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VTEC
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:41, 26.09.2019

W zadnym ASO ponoc nie wgraja mi mapy benzyny. Ci z Leszna to wogole porazka - oni moga mi jedynie zawory wyregulowac, a aut zagazowanych staraja sie nie ruszac, poniewaz gazownicy wine zwalaja na nich w roznych przypadkach. Jak spytalem co ich zdaniem to moze byc to bylo zwykle zbywanie. Na maila nawet nie odpisali. 

Pisze sie ktos zeby jednak sprobowac to naprawic?? Jestem w stanie dojechac dosc daleko!

 

Pozdrawiam


  • 0

#18 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 09:45, 26.09.2019

zagadaj do ralfiego http://www.accordklu...x-ralfi-garage/


  • 0

#19 yunior81

yunior81
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Piotrków Tryb.
  • Silnik:1,4
  • Wersja:S
  • KM:100
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:03, 26.09.2019

 

Pisze sie ktos zeby jednak sprobowac to naprawic?? Jestem w stanie dojechac dosc daleko!

 

Pozdrawiam

 

Przecie z namiary już dostałeś ...... dzwoń, umów się.


  • 0

#20 gawronex

gawronex
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Tuttlingen
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VTEC
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:44, 26.09.2019

Przecie z namiary już dostałeś ...... dzwoń, umów się.


Owszem, skoro pisze tutaj to widocznie nie dalo rady ;)

Użytkownik gawronex edytował ten post 23:45, 26.09.2019

  • 0

#21 yunior81

yunior81
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Piotrków Tryb.
  • Silnik:1,4
  • Wersja:S
  • KM:100
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 00:36, 27.09.2019

Owszem, skoro pisze tutaj to widocznie nie dalo rady ;)


Nie wiem, którego fachowca wybrałeś ale np. tel. do Edsona mogę podrzucić na PW.
  • 0

#22 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:48, 09.10.2019

Cos jest nie tak z t instalacj, skoro po 15tkm s mocno za ciasne zawory w R serii. Sama mapa w kompie PB watpie zeby byla trafiona. Co najzwyzej podejrzewam 2 rzeczy. Albo trzeba zrobic korekte mapy paliwa, bo sie wszystko rozjechalo na skutek zuzycia i wtedy poprawa, strojenie, kalibracja nna nowo dawek pomoze. Druga opcja jest taka, ze sonda lambda pierwsza zle odczytuje mieszanke zeby to zweryfikowac trzebaby wsadzic szerokopasmowa w wydech i porownac odczyty z oem sondy i zewnetrznej. Wtedy bedzie wiadomo co dzialac. Oczywiscie problem na benzynie moze tez dotyczyc np filtra paliwa, zabrudzonej przelywki itp, co pewnie nie zostalo jeszcze zrobione. Najbardziej jednak zastanawia mnie fakt, ze przy niby prawidlowo zestrojonym LPG, luzy zaworowe zaciesniaja sie tak szybko. 


  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#23 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1285 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 11:09, 09.10.2019

U mnie po 10kkm, zawory były zbyt ciasne, afr przy pełnym obciążeniu 12.7 lub 12.4 LPG bez dotrysku benzyny
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#24 yunior81

yunior81
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Piotrków Tryb.
  • Silnik:1,4
  • Wersja:S
  • KM:100
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:30, 09.10.2019

U mnie po 10kkm, zawory były zbyt ciasne, afr przy pełnym obciążeniu 12.7 lub 12.4 LPG bez dotrysku benzyny

 

AFR powinien być identyczny jak na benzynie....


  • 0

#25 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1285 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 15:25, 09.10.2019

Na LPG nie
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#26 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:03, 09.10.2019

Potwierdzam to co pisze mlodyolek często reguluje zawory i w hondach właśnie jest tendencja po pierwszych 10-15 tyś siadają zawory na wydechu prawie do podparcia potem jest już spoko.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#27 gawronex

gawronex
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Tuttlingen
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VTEC
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:12, 10.10.2019

Potwierdzam to co pisze mlodyolek często reguluje zawory i w hondach właśnie jest tendencja po pierwszych 10-15 tyś siadają zawory na wydechu prawie do podparcia potem jest już spoko.

Czyli co- jednorazowy wyskok z ciasnymi zaworami? Potem juz moze byc normalnie co np 40 tys? Oby... tylko ze u mnie jeszcze wolne obroty z klima nie graja i jak pisalem bledty mieszanki na polskiej benzynie czasem wychodza.

 

Wlasnie Ralfi...- Edson wspominal ze na benzynie powinny sie robic luzniejsze, a one juz przed instalacja za szybko robily sie ciasne...


  • 0

#28 lenio1

lenio1
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Zambrów (Bruksela)
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Elegace
  • KM:153
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:07, 29.10.2019

Mam to samo z swoją z tym że moja tylko na benzynie.Przy pierwszym zapalaniu po nocy czy długim postoju nie łapie wszystkie cylindry (później jest normalnie) i po tym zapala się błąd P0171. pojeżdżę tak z tym błędem parę godzin i za którymś tam ponownym zapaleniu gąsię.Zawory wyregulowane. Stawiałem na cefke wiec kupiłem nowo NGK zamieniłem i to samo. Wygląda to tak jak by przy zapalaniu nie dostawała paliwa na wszystkie wtryski. Oczywiście filtr paliwa nowy zbiornik czyściutki pompa wymieniona i dalej to samo. Nie mam już pomysłu co dalej .Może ktoś miał podobny przypadek i coś podpowie co jeszcze sprawdzić.Moja to 2 L benzyna VIII


  • 0

#29 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 10:20, 29.10.2019

może któryś wtrysk nie działa poprawnie


  • 0

#30 lenio1

lenio1
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Zambrów (Bruksela)
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Elegace
  • KM:153
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:42, 30.10.2019

może któryś wtrysk nie działa poprawnie

Ale jak go sprawdzić?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, sonda szerokopasmowa, uboga mieszanka, prins, luzy zaworowe

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq