Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Płyn hamulcowy

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wojto

Wojto
  • Klubowicz
  • 402 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 19:42, 07.09.2019

Koledzy, ile płynu potrzebne do wymiany w układzie hamulcowym i w wysprzęgliku w accord 8 type s?
  • 0

#2 Driver82

Driver82
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Zielona Góra
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:54, 07.09.2019

U siebie potrzebowałem ok 800-900ml. Bańka z linku poniżej jest wystarczająca.

 

https://allegro.pl/o...y-1l-7828149285


  • 0

#3 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7206 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 66
Super

Napisano 23:06, 07.09.2019

Polecam ATE SL6.

Co do ilości - litr nie zawsze wystarczy. Jak ktoś nie zmieniał z 5 lat to kupiłbym 2 litry. 

Będziesz widział kiedy płyn będzie odpowiedniego koloru - stary będzie czarny / brązowy / ciemno żółty  w zależności od przebiegu.


  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#4 Wojto

Wojto
  • Klubowicz
  • 402 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 07:13, 08.09.2019

Ate sl6 planowałem kupić. Płyn był wymieniany dotychczas przez ASO zgodnie ze wskazaniami samochodu, czyli chyba co 3 lata, teraz też się upomina. Kupię 2 litry żeby mieć pewność. Dzięki Panowie.
  • 0

#5 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2420 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 09:52, 08.09.2019

a jeśli chodzi o samą wymianę płynu hamulcowego to podobno w układach z abs-em jest to dość skomplikowane, bo trzeba zbijać ciśnienie z pompy abs i zapłonem kręcić przy odpowietrzaniu tylnych hamulców, ktoś ma jakąś wiedzę na ten temat?


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#6 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7206 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 66
Super

Napisano 18:51, 08.09.2019

Robiłem kilka razy w ten sam sposób co w układzie bez abs - od prawego tylnego (najdalszego) do najbliższego pilnując tylko, żeby nie zapowietrzyć układu i było wszystko ok zawsze.


  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#7 Wojto

Wojto
  • Klubowicz
  • 402 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 19:00, 08.09.2019

I tak planuję zrobić, też wcześniej tak robiłem i nie było problemów...
  • 0

#8 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2420 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 21:56, 08.09.2019

spoko, patrzyłem jeszcze w serwisówce hondy VII gen to jest tak jak napisał przemkowal tylko oni zalecają zacząć od przedniego koła lewego (od kierowcy) później przednie prawe, tylne lewe i tylne prawe, ale to chyba nie ma większego znaczenia.


Użytkownik Maxell edytował ten post 21:58, 08.09.2019

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#9 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4185 postów
  • Skąd:Centrum
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Specjals
  • KM:~999
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 114
Super

Napisano 06:50, 09.09.2019

Tak, zaczynamy od koła najbliżej pompy..
  • 0

inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie

regulacja zaworów (wszystkie Hondy łącznie z V6- j-seria), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW

opinie ====> tu kliknij


#10 Seth

Seth
  • Administrator
  • 5793 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 55
Super

Napisano 07:33, 10.09.2019

Panowie

To o czym piszecie ma zastosowanie jedynie w sytuacji kiedy mamy pusty układ

W każdym innym przypadku , jesli nie doszło do zapowietrzenia pompy ABS i pompy hamulcowej nie ma znaczenia od jakiego koła zaczynamy. 

Wymieniacie płyn przelewowo, czyli odkręcacie jeden odpowietrznik, przelewacie powiedzmy dwa zbiorniki płynu , zakręcacie i lecicie dalej. Niczym się to nie różni od wymiany, odpowietrzenia jednego z zacisków- czyli jak odpowietrzacie jeden zacisk hamulcowy to co lecicie z odpowietrzeniem całego układu kolejnych 3 zacisków ??? :) 

Naprawdę nawymieniałem się w swoim życiu płynu, zacisków hebli itp w różnych juz samochodach i zawsze jest wszystko super. 

Więc jeszcze raz powtórze - nie ma znaczenia od jakiego koła zaczynamy, jeśli mamy układ szczelny i pełny


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq