Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Accord vii 2.4 gasnie podczas jazdy.

VII

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
47 odpowiedzi w tym temacie

#16 bartox88

bartox88
  • Forumowicz
  • 139 postów
  • SkÄ…d:Knurów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:26, 27.12.2021

Niestety pierwszy raz ustawiał mi inny mechanik, który idzie w zaparte, że są dobrze ustawione. Tylko czy taki problem nie wyskoczyłby od razu, a nie po 500 km?
Dziwi także fakt, że nie wyskakuje żaden błąd.

Użytkownik bartox88 edytował ten post 21:29, 27.12.2021

  • 0

#17 5102

5102
  • Nowy
  • 6 postów
  • SkÄ…d:Å‚odź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 21:37, 27.12.2021

Niestety pierwszy raz ustawiał mi inny mechanik, który idzie w zaparte, że są dobrze ustawione. Tylko czy taki problem nie wyskoczyłby od razu, a nie po 500 km?
Dziwi także fakt, że nie wyskakuje żaden błąd.

A odpinaÅ‚eÅ› aku na kilka minut żeby sprawdzić efekt? Nauka "wolnych obrotów" teoretycznie sama idzie jak sobie troszkÄ™ pochodzi - chyba do zagrzania. 


  • 0

#18 bartox88

bartox88
  • Forumowicz
  • 139 postów
  • SkÄ…d:Knurów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:23, 27.12.2021

Jutro do niego idę i powiem żeby tak zrobił. Z tego co mówił to tak jakby nie chodził na wszystkie gary

Użytkownik bartox88 edytował ten post 22:25, 27.12.2021

  • 0

#19 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 22:29, 27.12.2021

Zapytaj go jakie luzy ustawił

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#20 bartox88

bartox88
  • Forumowicz
  • 139 postów
  • SkÄ…d:Knurów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:38, 27.12.2021

Dałem mu wytyczne jaki jest zakres i powiedział, że były trochę za ciasne
  • 0

#21 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • SkÄ…d:ÅšlÄ…sk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 23:54, 27.12.2021

Zarówno mechanika od zaworów, jak i gazownika jestem pewien, bo jedno i drugie robię co plus-minus 12-13k km, przez blisko 7 lat, ponad 130k km i cały czas u nich, więc znają jak swoje ;)
Zawsze wszystko zrobione na zicher, więc wg mnie to awaria, tylko czego?

W ostatnim czasie na wolnych obrotach było czuć gaz, więc myślałem, że to wina reduktora - może membrana przepuszcza, ale skoro gaśnie też na benzynie, to reduktor odpada?
A jak pojawił się błąd, to myślę, że winna może być sonda?
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#22 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 09:01, 28.12.2021

A test z zakręconym zaworem w butli robiłeś? Bo mi to wygląda na reduktor puszczający

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#23 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • SkÄ…d:ÅšlÄ…sk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 11:57, 28.12.2021

Ja też tak myślałem, ale jak zaczął gasnąć na benzynie, to zwątpiłem.

Zaworu nie zakręcałem.
Myślałem, że wystarczy wyłączyć LPG?
Czyli mimo, że gaz jest wyłączony, ale nie jest zakręcony zawór, to nadal może coś kiełbasić?

Jak będziesz tak dobry i opiszesz procedurę z zaworem, to sprawdzę

Zakręcam zawór - jest pod deklem w butli?
Odłączam akumulator?
I dzida na benzynie?
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#24 Åšlepak

Åšlepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • SkÄ…d:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 12:14, 28.12.2021

Nieszczelny reduktor wykluczy dopiero zakręcenie zaworu.
Tak jest na butli pod deklem.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#25 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • SkÄ…d:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:01, 28.12.2021

A ja bym obstawiał kostkę stacyjki.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perÅ‚a  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#26 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • SkÄ…d:ÅšlÄ…sk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 19:06, 28.12.2021

Dziękuję za pomoc!

Zawór zakręcony - nic nie gaśnie, nic nie faluje, błędu brak, więc reduktor do wymiany.
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#27 bartox88

bartox88
  • Forumowicz
  • 139 postów
  • SkÄ…d:Knurów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:28, 28.12.2021

To zostałem sam z problemem🤨
  • 0

#28 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • SkÄ…d:ÅšlÄ…sk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 09:51, 03.01.2022

Jednak to nie reduktor.

Jeżdżę tylko na benzynie, zawór LPG zakręcony cały czas, a mimo to - na ciepłym - na wolnych obrotach wciąż gaśnie.

Zawory regulowane 3k km temu, po nich od razu regulowany gaz - więc raczej nie zdążyły się rozregulować.

Błędów brak, szarpania/falowania również, odłączałem akumulator i nic.

Jak zgaśnie i włączę silnik ponownie, i nie dodam przynajmniej trochę gazu, to praktycznie za każdym razem znowu gaśnie.
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#29 pepedombo

pepedombo
  • Forumowicz
  • 259 postów
  • SkÄ…d:BiaÅ‚ystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 18:23, 03.01.2022

1. Powoli. LPG sie zakreca zaworem lub wyjeciem wtyczki, bo beda ci laly wtryski gazowe, w ten sposob wyklucza sie udzial LPG. Ta jest! LPG potrafi lac i bedzie be! Dlatego wyciagamy czarny kabel z butli! (tj wtyczke)

2. Przeregulowanie zaworow chyba tylko w skrajnych przypadkach sprawi, ze auto zgasnie lub bedzie swirowac, nie ma opcji, ze gasnie od zlej regulacji. Dobrze to znam, zwalanie problemow na zawory.

 

Smieszne bo znam temat z innego auta, ale chyba nie doszlo do pelnej diagnozy lub nie pamietam :) 

 

1. Pompa paliwa do sprawdzenia.

2. Czujnik halla hem hem, to takie srednie, bo nie kojarze tego ustroju w hondzie.

3. Przepustnica, o ile elektroniczna.

 

Dodatkowo, sciagnij klapke rewizyjna i sprawdz wysuniecie napinacza rozrzadu. Jak na cos wpadne to dam ps. Moze ktos na cos wpadnie, ale zlitujcie sie i zostawcie te zawory :) Kazdy wie, ze na forum ciezko ogarnac te objawy, bo to wyglada jak wszystko. Ja bym jeszcze tu gdzies miernik wsadzil, ale jeszcze nie mam pomyslu gdzie...


  • 0

#30 bartox88

bartox88
  • Forumowicz
  • 139 postów
  • SkÄ…d:Knurów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:36, 04.01.2022

U mnie zaś sytuacja patowa. Zakręcenie zaworu butli nic nie dało. Wczoraj auto nie chciało nawet odpalić, dzisiaj odpala, ale nawet jak trzyma się wciśnięty pedal gazu( gdyż bez tego zgasnie) to obroty podskakują. Mechanik podmieni przepustnice na używķę i wtedy się zobaczy.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq