Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Sam wymieniam sanki CL7

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 stefanek

stefanek
  • Forumowicz
  • 98 postów
  • Skąd:Dolny Ślàsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:4d
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:07, 04.09.2019

Hej. 

Po przepakowaniu samochodu - 450 kg towaru i podróży z tym 1000 km zaczęło mi coś szumieć z tyłu. Początkowo  myślałem, że standard zdarta opona i buczało  jeszcze camberów z tyłu nie zamontowałem i geometrii nie zrobiłem w ostatnich 7 latach latania moim CL7. Póżniej okazało się, że koło krzywo stoi. Auto do góry i patrze słucham.... a tam korozja sanki mi zjadła. 

Dzisiaj zaczynam wymianę sanek. Już się zaczęły problemy bo wiadomo stare śruby itp.

Pytania jakie już wychodzą to na co mam uważać przy wymianie?

Co za rurka czarna wchodzi w sanki?

Jakie nowe elementy zawieszenia wybrać? Jakiej firmy? 

 


  • 0

#2 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1575 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 20:58, 04.09.2019

jakiejś kosmicznej technologii tam nie ma, odkręcasz stare, wkręcasz "nowe" i to wszystko, dobrze jakbyś miał pusty zbiornik paliwa bo ogólnie trochę ciężkie to wszystko, zrób sobie konserwację podłogi ponad tym całym majdanem, masz jedyną okazję :) no i zakonserwuj sanki, szczególnie tam od góry zrób dobrze, a oprócz tego sprawdź drążki zawieszenia czy którejś gumy nie wyżarło, po wszystkim zrób geometrię, ogólnie robota prosta tyle że dużo tego bo wszystko do tych sanek jest przytwierdzone, dasz radę ;)


Użytkownik rafisz edytował ten post 21:03, 04.09.2019

  • 1

#3 Ciapatyz

Ciapatyz
  • Forumowicz
  • 459 postów
  • Skąd:Pasiecznik/Eitorf
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 05:33, 05.09.2019

Nowe sanki daj do malowania proszkowego. A wnętrza profili zakonserwuj woskiem

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
  • 1

#4 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 08:26, 05.09.2019

bez problemu samemu da sie zmienić

zwalasz wydech 

odkręcasz zaciski i wieszasz na amorach np

osłony plastikowe 

od góry odpinasz 2 węże z paliwem i kostke od wiązki

2 kostki od czujnikow ABS

4 sruby od sanek 

2 od amorów z mocowania w zwrotnicach

i sanki na glebie

aaa i spinka plastikowa od mocowania przewodów paliwowych :D


  • 1

#5 stefanek

stefanek
  • Forumowicz
  • 98 postów
  • Skąd:Dolny Ślàsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:4d
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:53, 05.09.2019

Sanki przód po ,,dzwonie,, wymieniłem z tyłu troche mnie to przeraża. ,,Nowe sanki ,, dostałem praktycznie za free i daje je do malowania proszkowego. Przy okazji tak jak piszecie zakonserwuje je od środka bo o tym nie pomyślałem. N konserwacje podłogi też czas więc chwile postoi auto na koziołkach.

Dzięki za podpowiedzi :cwaniak:


  • 0

#6 stefanek

stefanek
  • Forumowicz
  • 98 postów
  • Skąd:Dolny Ślàsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:4d
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:30, 27.09.2019

Dobra Panowie i Panewki. Sanki zdjęte. Aby rozkręcić zawieszkę potrzebowałem 4 dni,  5 lt WD40. Ogólnie tragedia. Jeszcze jeden amor siedzi i nie chce wyjść ale najważniejsze, że sanki czekają w kolejce na piaskowanie i malowanie. Cały układ wydechowy doczyszczony i pomalowany. Podwozie wyczyszczone, potraktowane środkiem do ,,zabijania,, rdzy oraz epoksydowym podkładem, 

Co polecicie do konserwacji? Zwykły środek do konserwacji czy może ,,Raptora" ?

Kolejne pytanie - w podłużnicach jest pełno otworów. Czy tam powinna być gumowa zatyczka taka jak w podłodze w aucie? 

Jakiej firmy kupić wahacze i elementy,,  zawieszki ,,na tył bo ogólnie jest problem widzę aby kupić wszystkie elementy on line?


  • 0

#7 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 16:24, 29.09.2019

Jest obszerny temat o konserwacji/środkach antykorozyjnych na forum jak i o tym jakiej firmy elementy zawieszenia stosować w Hondzie. Wystarczy użyć wyszukiwarki. Miłej lektury. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#8 stefanek

stefanek
  • Forumowicz
  • 98 postów
  • Skąd:Dolny Ślàsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:4d
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:22, 10.10.2019

Czytałem. Konserwacja zrobiona.


  • 0

#9 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 12:47, 26.11.2019

Demontaż wymaga rozpinania przewodow paliwowych, czy tylko ich odczepienia z uchwytów?
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#10 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1575 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 20:29, 26.11.2019

ja odłączałem na pompie, i raczej tak zrób bo łatwo będzie uszkodzić


  • 0

#11 stefanek

stefanek
  • Forumowicz
  • 98 postów
  • Skąd:Dolny Ślàsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:4d
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:23, 03.12.2019

Demontaż wymaga rozpinania przewodow paliwowych, czy tylko ich odczepienia z uchwytów?

 

Jak ściągałem zbiornik z sankami to odpinałem przewody. Poszło bez problema.


  • 0

#12 KRAKrad

KRAKrad
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:53, 22.07.2020

Witam wszystkich. Prosba jest. Czy w okolicy Krakowa znajda sie jakies sanki tylne do cl 7 benzyna 2.0? Czy sie ktos orientuje ma to znaczenie czy diesel czy benzyna albo kombi sedan? Prosze o pomoc bo moje sie zlamaly 😖
  • 0

#13 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1575 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 13:51, 22.07.2020

sedan 7 gen, nieważne jaki silnik, od kombi nie pasuje


  • 0

#14 KRAKrad

KRAKrad
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:47, 22.07.2020

Dziekuje
  • 0

#15 adim

adim
  • Klubowicz
  • 11 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:50, 28.08.2020

Czy sanki od anglika będą pasowały do europy?


  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...y-adim/</a></p>





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq