Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Dym powyżej 4 tyś /obr

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Artu21

Artu21
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Zabrze
  • Silnik:1,8
  • Wersja:S
  • KM:136km
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:43, 31.08.2019

Witam serdecznie
Mam problem z moją Hanka,chodzi o dymienie i pobór oleju. W zeszły weekend wracałem z gór i ją troszkę przegonilem pow 4 tyś /obr i zaczął się problem, tak nagle. Wcześniej nie miałem takiego problemu,a teraz jak jadę do 3,5 k/obr to też jest ok, brak dymu i brak poboru oleju. Co może być przyczyną??? Uszkodzony zawór v-tec???
Z góry dzięki za podpowiedzi, pozdrawiam ☺ 😉
  • 0

#2 dargo

dargo
  • Forumowicz
  • 545 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 05:22, 01.09.2019

Pierścienie, uszczelniacze zaworowe. Zawór vtec nie ma tu nic do tego.
  • 0

#3 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 09:33, 04.09.2019

Jezeli problem pojawil sie nagle to za pewne palowales silnik na zbyt niskim stanie oleju silnikowego. Zawsze trzymac co najmniej max.
  • 0

#4 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 11:53, 04.09.2019

Jeśli pierścienie nie trzymają to na vtec-u bierze oleju znacznie więcej niż przy spokojnej jeździe.
  • 0

#5 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2651 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 21:33, 04.09.2019

jak padły pierścienie lub uszczelniacze to i na postoju jak przygazujesz powyżej 4000 obr to też będzie kopcił, oczywiście silnik musi byc rozgrzany.


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#6 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 22:05, 04.09.2019

Pierścienie wysiadł na 100%
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq