Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Graniczny Przebieg silnika 2.0

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#16 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 19:43, 05.02.2020

Tak do 300kkm się spotykam, że wytrzymują..nie mam na myśli jednego przypadku a kilkanaście.. Jak masz więcej, gratuluję..

Co innego R-seria.. Mam jednego klienta co już ponad 400kkm ma nalatabe bez ruszania głowicy..

Wiadomo, wszytko zależy od wystrojenia lpg..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#17 JerzykTor

JerzykTor
  • Forumowicz
  • 179 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:E
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:02, 05.02.2020

Tak do 300kkm się spotykam, że wytrzymują..nie mam na myśli jednego przypadku a kilkanaście.. Jak masz więcej, gratuluję..

Co innego R-seria.. Mam jednego klienta co już ponad 400kkm ma nalatabe bez ruszania głowicy..

Wiadomo, wszytko zależy od wystrojenia lpg..

Ja dwa miesiące (musiałem pogłębić wiedzę i zebrać dane :)) jeździłem i kombinowałem z ustawieniami sterownika LPG aż w końcu udało się zbliżyć do w miarę poprawnego odwzorowania składu mieszanki w zakresie pracy silnika jaką najczęściej używam. W całym zakresie pracy silnika jest naprawdę trudno dogodzić Hance.
  • 0

#18 korbol2007

korbol2007
  • Forumowicz
  • 170 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1,Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:24, 12.02.2020

460tys km na LPG i głowica bez remontu?

Tak, głowica bez remontu, a kiedy trzeba remontować?

Użytkownik korbol2007 edytował ten post 11:25, 12.02.2020

  • 0
maniek

#19 ŁukaszS

ŁukaszS
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Turośl
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:40, 12.02.2020

Jak skończy Ci się regulacja na zaworach :)


  • 0

#20 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer CW1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:01, 12.02.2020

w 6ce mam nalatane 450Kkm, z czego 400Kkm, przy normalnej jeździe oleju nawet nie bierze.

w 7ce 280Kkm, z czego 90Kkm na gazie. żadnych uwag


  • 0

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0


#21 korbol2007

korbol2007
  • Forumowicz
  • 170 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1,Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:48, 31.10.2020

500-700 tyś przy dbaniu i regularnej wymianie dobrego oleju. Łańcuch można skontrolować przy 400.


Brawo,
  • 0
maniek

#22 korbol2007

korbol2007
  • Forumowicz
  • 170 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1,Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:59, 31.10.2020

No to się jeszcze pochwalę... dalej jeździ 😀, nawet na wtryskach oryginalnych (gazowych oczywiście-keihin). Podobno "HONDA nie lubi gazu i zawory się wypalają" dajcie mi tego "experta". 512 TK i dalej rośnie. Pozdrawiam H♥️

Użytkownik korbol2007 edytował ten post 22:08, 31.10.2020

  • 1
maniek

#23 pio_len

pio_len
  • Forumowicz
  • 9 postów
  • Skąd:radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:s
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:29, 01.11.2020

340 tys z tego 100 tys na lpg. Brak poboru oleju, regulacja gazu i zaworów co 20 tys wymiany oleju co 12 tys.


  • 0

#24 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer CW1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 23:19, 08.11.2020

aktualizacja - 7ka ma przebieg 312Kkm, z tego 100Kkm na LPG.

od wymiany do wymiany nie dolewam oleju a na Vtecu często lata bo syn nią od marca jeździ.


  • 0

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0


#25 Emi2020

Emi2020
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:53, 09.11.2020

Czy przebieg rzędu 250 000 km jest dla silnika 2.0 155KM w acco vii przedlift przebiegiem już duzym, kiedy trzeba myśleć o wymianie łańcucha? Jaki przebieg wytrzymują te silniki bez remontu? Planuje kupić accorda z podobnym przebiegiem, zamierzam ten samochód mieć około 5-6 lat i przejechać w tym czasie około 100 000 km. Czyli jak będę wymieniał acco będzie miał 350 000 km. Jest realne bezproblemowe dobicie do takiego przebiegu?

Mój 156 kM Accord zaliczył 410.000 km, z czego ostatnich 380.000 km na  lpg. BRC plus lubryfikacja. Spala ok.1l oleju na 10.000km. Jeśli przebieg i obsługa bez zastrzeżeń to brać. Pozdrawiam


  • 0

#26 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 16:26, 09.11.2020

Graniczny przebieg w cebulandii to 200km.
Somsaidy majom tdi z 2000r z mniejszym nalotem

Wpadają do mnie Accordeony z przebiegiem 400kkm i jeżdżą bez uprzykrzania życia userom i narażania na wielkie nieplanowane koszty. Czy to R/K20/24
  • 0

#27 korbol2007

korbol2007
  • Forumowicz
  • 170 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1,Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:27, 23.01.2024

No to się jeszcze pochwalę... dalej jeździ , nawet na wtryskach oryginalnych (gazowych oczywiście-keihin). Podobno "HONDA nie lubi gazu i zawory się wypalają" dajcie mi tego "experta". 512 TK i dalej rośnie. Pozdrawiam H

Edit, 570 tyś - jeździ i ma się dobrze .

Wysłane z mojego moto g82 5G przy użyciu Tapatalka
  • 0
maniek





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq