Hej Panie i Panowie,
potrzebuję pomocy w tym samym temacie. Wczoraj po trasie znalazłem pod swoim Acc VI CG9 sporą plamę płynu wspom. Sprawdziłem zbiorniczek i ubyło dokładnie od wskaźnika MAX do MIN (nie wiem ile to dokładnie ml).
Płyn kapał spod osłon za zderzakiem kropla za kroplą jeszcze parę minut po wyłączeniu silnika.
Moja pompa się trochę poci, ale nie aż tak. Dolewałem może 50ml raz na miesiąc/dwa.
Szybko namierzyłem gdzie jest najwięcej płynu. Mam wrażenie, że to miejsca zaznaczone na schemacie, ale chciałbym, żeby ktoś obeznany rzucił okiem na to również.
Dorzucam też zdjęcie spod maski. Kółko na dole trochę niefartownie umieściłem, tak naprawdę nie chodzi o tę przyrdzewiałą rurkę tylko to co znajduje się w głębi w cieniu, tam jest drugie miejsce gdzie też jest na maxa mokro, ale nie mam jak podejść telefonem.
Czyli po mojemu wychodziło by, że walnięte:
a) rurka nr 6
b) chłodniczka (23) a dokładnie jej wyjście przy wężu nr 13
c) sparciały wąż 13
d) sparciały wąż 16
e) spinki 29
f) dowolna kombinacja powyższych
dajcie proszę znać co myślicie, bo chcę poszukać części..
dodam, że zanim się za to wezmę to wpierw muszę jakoś 100km wrócić do domu po świętach i zamierzam po drodze jechać grzecznie, powoli, kontrolować ubytek płynu na trasie i w razie potrzeby dolewać ori PSF, którego mam jeszcze litr w zapasie.. (jak nie będzie się lało jak z prosiaka to chyba jest szansa, że nie zajadę układu...?)
wielkie dzięki za pomoc!