Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Strzały, dławienie silnika

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Hondzina

Hondzina
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Chełm
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:27, 27.08.2019

Dodam filmik. Gdzie szukać przyczyny? Dlaczego tak kicha? Silnik 2.4 190km 2003. Dzieje się tak na benzynie jak i na gazie. Mam to auto od miesiąca przy wymianie filtra powietrza zauważyłem że w obudowie od spodu jest wycięte jakby okrąg i widać filtr nie wiem w jakim celu.
A i jakiś czas zaswiecil się check engine ale po dwóch dniach zgasł.

https://streamable.com/5ft3s

Użytkownik Hondzina edytował ten post 12:50, 27.08.2019

  • 0

#2 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2636 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 32
Super

Napisano 13:18, 27.08.2019

Kupiłeś auto z lpg.
IMO pkt. 1 to regulacja zaworów i wymiana świec-chyba że masz dowody na to że są właściwe i wymienione na czas.

Check warto odczytać - jak się pojawi to zrób to.
  • 0

#3 Hondzina

Hondzina
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Chełm
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:00, 27.08.2019

Jakie świece polecacie do gazu ile elektrodowe i jakiej firmy?
  • 0

#4 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2636 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 32
Super

Napisano 16:38, 27.08.2019

Świece dla 7gen
7e4ee6151ed3211837e0ab01478aa7d5.jpg
  • 0

#5 Hondzina

Hondzina
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Chełm
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:03, 27.08.2019

Ok dzięki, więc zacznę od świec w takim razie. Tylko co to za świece że jedna ponad 60zł 😯😯

Użytkownik Hondzina edytował ten post 17:09, 27.08.2019

  • 0

#6 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2636 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 32
Super

Napisano 17:09, 27.08.2019

To niby kichanie może być przez dziurę w filtrze. Na szrotach kup obudowę filtra powietrza i podmień.
  • 0

#7 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7206 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 66
Super

Napisano 17:38, 27.08.2019

Tam pewnie ktoś wstawił antywybuch który wywaliło.
Zmień puszkę lub zaklej dziurę, zakrec gaz i pojeździj na samej benzynie żeby zobaczyc gdzie szukać przyczyny.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#8 Hondzina

Hondzina
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Chełm
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:03, 12.09.2019

Wymieniłem puszkę od filtra przy okazji zobaczyłem że była dziura w rure dolotowej więc na chwilę obecną obkleilem taśma. Po całej tej wymianie możliwe że jest lepiej lepiej przyspiesza aczkolwiek dalej słychać takie strzały jak na filmiku tyle że ciszej bo już nie ma dziur ale te strzały pojawiają się dalej gdy przygazuje z dołu. Obroty teraz to 900 i czasami jak zejdzie z wysokich obrotów to zafaluje od 900 do 1100. Cewki odlaczalem pojedynczo w czasie pracy i wszystkie są sprawne. W czym szukać problemu dalej? Czy przez zawory by tak się działo? Jestem umówiony na regulację, gdyż słychać delikatne cykanie w silniku choć nie wiem czy to zawory. Check engin się nie świeci błędów żadnych nie ma podlaczalem elm327

Użytkownik Hondzina edytował ten post 17:05, 12.09.2019

  • 0

#9 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2231 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:12, 12.09.2019

Strzela w filtrze jak przy starych instalacjach i może dlatego wywaliło dziurę... co to za instalka?
  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#10 Hondzina

Hondzina
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Chełm
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:53, 12.09.2019

Ale to strzela też na benzynie ten filmik nawet jest gdy pracuje na niej.
Instalacja staga
reduktor AC 250,
układ sterujacy Q BOX Plus
Wtryski ACWO1

Użytkownik Hondzina edytował ten post 22:10, 12.09.2019

  • 0

#11 rafisz

rafisz
  • Forumowicz
  • 861 postów
  • Skąd:RZE, WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exeS MT
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 07:53, 13.09.2019

a któryś wtrysk ci "nie leje"? może któryś najnormalniej się nie zamyka, a jeżeli się nie zamyka to i na lpg i na pb będzie problem, zrób jak ci radzi przemkowal kilka postów wyżej - zakręć zawór na butli, wypal gaz z instalacji i pojeździj tylko i wyłącznie na benzynie, jak będzie dalej problem no to trzeba szukać problemów w benzynie


  • 0

#12 Hondzina

Hondzina
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Chełm
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:59, 13.09.2019

Z tym wtryskiem to nie wiem. Jest jakiś sposób aby to sprawdzić?
  • 0

#13 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7206 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 66
Super

Napisano 12:01, 13.09.2019

Z tym wtryskiem to nie wiem. Jest jakiś sposób aby to sprawdzić?

Podłączyć się do instalacji LPG, odpalić auto na benzynie i popatrzeć po czasach wtrysków. Jeśli któryś ma problemy to powinno być coś widać na czasach.

Powinny być równe, minimalne różnice dopuszczalne.


  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#14 rafisz

rafisz
  • Forumowicz
  • 861 postów
  • Skąd:RZE, WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exeS MT
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 12:01, 13.09.2019

na początek zakręć zawór na butli, od czegoś trzeba zacząć, a to najprostszy sposób żeby wyeliminować wpływ lpg na podstawowy układ zasilania paliwem


  • 0

#15 Hondzina

Hondzina
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Chełm
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:48, 15.09.2019

A może ktoś mi powie jakie luzy zaworowe się ustawia?
Gdzieś znalazłem
zawory ssące: 0,21 - 0,25 mm,
zawory wydechowe: 0,25 - 0,29 mm
Czy to prawda?

Użytkownik Hondzina edytował ten post 16:35, 15.09.2019

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq