Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Urwane śruby wtrysków 2.2 CDTI

VII wtryskiwacz urwana sruba

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 slavkowsky

slavkowsky
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:25, 24.08.2019

Od jakiegoś czasu silnik szarpał więc oddałem hondę na sprawdzenie wtryskiwaczy. Niestety Pan z serwisu przy wyjmowaniu wtrysków ukręcił 3 śruby M6 które trzymają wtryski. Efekt jest taki że praktycznie cały gwint śruby został w głowicy. Ma on około 2 centymetry i urwana śruba jest około 2 centymetry wgłąb głowicy. Serwisant rozkłada ręce więc muszę jakoś temat sam załatwić.

Najlepiej byłoby wykręcić te śruby albo rozwiercić i wstawić nowe gwinty, są niby spece którzy przyjadą na miejsce i bez ściągania głowicy to naprawią z tym że usługa kosztuje 300 zł/ śruba + dojazd.

Zastanawiałem się także czy może spróbować wykorzystać te głębokie na 2 centymetry otwory i je nagwintować na M8, rozwiercić otwory na uchwytach wtrysków i zastosować krótsze śruby M8. Czy takie rozwiązanie zda Waszym zdaniem egzamin?

Załączone pliki


  • 0

#2 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2636 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 32
Super

Napisano 19:35, 25.08.2019

Zrobić M8.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, wtryskiwacz, urwana, sruba

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq