Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Nowe sprzęgło a zgrzyty


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:21, 14.06.2010

Witam, jakieś 3-4 miesiące temu wymieniłem sprzęgło na nowe. To co mnie zaczęło dziwić to tarcie szczególnie odczuwalne przy dodawaniu gazu na 1 biegu. Poza tym sprzęgło od czasu do czasu po złej deszczowej pogodzie zaczyna piszczeć, precyzując bardziej wysprzęglik (podobno). Gdzieś wyczytałem, że musi się to wszystko dotrzeć ale zaczyna być to upierdliwe i wkurza. byłem z tym u mechanika co to wymieniał i mówi, że to na wysprzęgliku jakaś częsc nowa jest w ogóle nie smarowana a oni i tak to smarują ale najwidoczniej w moim przypadku ten smar musiał gdzieś spłynąc. Wymieniałem sprzęgło jak jeszcze było zimno a jego model to NKK. Najbardziej chodzi mi o to tarcie i mrowienie odczuwalne na pedale sprzęgła. Próbowali to trochę przesmarować z zewnątrz ale nie za dużo to dało. Stąd moje pytanie jak na to się zapatrywać?

A i tak dodatkowo to mam wrażenie, że biegi mi zaczęły gorzej chodzić po wymianie. Szczególnie przy zmianie na dwójkę jadąc. Czuć takie długie oporne przechodzenie ze zrzytem lekkim. Dziwne bo auto ma 154 tysie przejechane.
  • 0

#2 Seraphin

Seraphin
  • Forumowicz
  • 478 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:46, 14.06.2010

Wróć do tego mechanik i niech sprawdza jeszcze raz wszystko i wyrególuje sprzęgło tylko patrz mu na ręce jak robi.
Nowe sprzęgło powinno chodzić gładko i precyzyjnie bez żadnego docierania(jeżeli mowa tu o wymianie kompletnego sprzęgła).
  • 0
"Człowiek jest wolny, kiedy niczego się nie boi ani niczego nie oczekuje..."
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq