XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Dziwne dzwieki przy skrecaniu na postoju
#16
Napisano 14:08, 21.06.2010
#17
Napisano 16:30, 23.06.2010
Ja już zamówiłem dwa sworznie CTR i niedługo będzie wymiana, przy okazji wymieni się sworznie w górnych wahaczach.
W ogóle jak kształtują się koszta wymiany sworznia?
#18
Napisano 09:51, 24.06.2010
#19
Napisano 06:40, 02.07.2010
ja obstawiam łożyska kolumny McPhersona
A niby jak te łożyska mogą strzelać skoro tam łożysk nie ma? Masz blaszke tulejke i poduszke gumową
Pierwszy raz słyszę o takim rozwiązaniu górnego mocowania amortyzatora w samochodach z kolumną Macphersona. Przecież koła są skrętne i amortyzator też musi się obracać!
Proponuję zajrzeć tutaj http://www.hondaorig...0&block_03=2285
Pozycja nr 6 to jest owe łożysko górnego mocowania amortyzatora.
A tak na marginesie to tuleja lub panewka jest też łożyskiem tylko,że ślizgowym.
Pozdro
To nie układ na zasadzie McPherson, tylko osiowa kolumna zawieszenia. Amortyzator nie jest skrętny i nie ma tam łożyska, tylko tak jak ktoś powiedział gumową poduszkę i to wszystko. Przymocowany jest do wahacza poprzecznego i nie obraca się razem ze zwrotnicą.
[ Dodano: 2010-07-02, 07:47 ]
Panowie wymieniłem dzis sworzen dolnego wachacza i to samo trzeszczy jak trzeszczało,a stary sworzen nie był najgorszy i jeszcze orginał,przy przebiegu 240 tyś to nie jest tak zle z tymi naszymi zawiechami w acco
Na takiej samej zasadzie jak dolny, może skrzypieć i górny. Powinieneś najpierw jechać do mechanika, wypiąć obydwa ze zwrotnicy i je skontrolować, dopiero brać się za wymianę. Takim sposobem jak zrobiłeś, to pół samochodu wymienisz, a skrzypieć będzie nadal. Jak ten stary był dobry, to było go nie ruszać. Oryginał jeszcze by pociągnął, a zamienniki potrafią nie przejeździć sezonu. Szczególnie te marki *cenzura*-MOTO made in China, zrobione za miseczkę ryżu
#20
Napisano 10:10, 07.03.2022
Dzięki z góry za odpowiedź
#21
Napisano 10:43, 07.03.2022
A skręcał zawieszenie na opuszczonym aucie? Bo wystarczy skręcić widełki amortyzatora na podniesionym aucie i opuścić i będą takie właśnie objawy jakby sprężyła pękała i piszę z własnego doświadczenia
#22
Napisano 09:01, 08.03.2022
A skręcał zawieszenie na opuszczonym aucie? Bo wystarczy skręcić widełki amortyzatora na podniesionym aucie i opuścić i będą takie właśnie objawy jakby sprężyła pękała i piszę z własnego doświadczenia
No i jaka tego przeskakiwania przyczyna była? Poduszka, czy coś innego? Tu by pasowało coś takiego jak piszesz, bo jak na skręconych kołach u mnie dostaje się na krawężnik to go dogniata i podobna sytuacja powstaje
#23
Napisano 09:03, 08.03.2022
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
#24
Napisano 10:30, 08.03.2022
Tuleja wahacza skręcona pod złym kątem. Wystarczyło odkręcić śrube i skręcić na opuszczonym zawieszeniu.
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Ciekawe, muszę to sprawdzić. Dzięki za podpowiedź
#25
Napisano 10:38, 08.03.2022
Ja zmieniając przegub wewnętrzny poskładałem w ten sposób - żeby do tego dojść musiałem rozebrać całość z wyjęciem półosi i rozebraniem przegubu i na koniec mnie olśnił znajomy do którego zadzwoniłem z pytaniem co można było jeszcze spier...ić
#26
Napisano 18:50, 16.03.2022
Ja zmieniając przegub wewnętrzny poskładałem w ten sposób - żeby do tego dojść musiałem rozebrać całość z wyjęciem półosi i rozebraniem przegubu i na koniec mnie olśnił znajomy do którego zadzwoniłem z pytaniem co można było jeszcze spier...ić
Honda właśnie do mnie wróciła od mechaniora. Na przeglądzie amory miesiąc temu wyszły po 75%, a ostatecznie okazało się że przyczyną wszystkich dźwięków i stuków był amorek. Wymienione zostały na nowe i jak ręką odjął, zniknęły stuki na krawolach, studzienkach itp.
Dzięki za podpowiedzi jeszcze raz.
Pozdrawiam
#27
Napisano 08:10, 17.03.2022
To poproś mechanika żeby oddał Ci amorki same i zobacz czy prawidłowo pracują czy już wystukane i nie wysuwają się. Nie żebym się czepiał ale z czystej ciekawości czy naprawdę miał racje.
#28
Napisano 18:19, 17.03.2022
To poproś mechanika żeby oddał Ci amorki same i zobacz czy prawidłowo pracują czy już wystukane i nie wysuwają się. Nie żebym się czepiał ale z czystej ciekawości czy naprawdę miał racje.
Tak zrobiłem wczoraj jak dawałem mu zielone światło na wymianę. Sprawdzałem w domu, to faktycznie jeden jest bardzo miękki i dziwnie pracuje ale luzów nie ma. Czyli założenie było trafne
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych