Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

[VII] Zamiana PSS+NAVI przedlift na PSS przedlift

VII pss navi 6cd przedlift accord

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#16 gruca8

gruca8
  • Forumowicz
  • 485 postów
  • Skąd:Zabawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Life Style
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:41, 23.02.2020

Jakbyś próbował naprawić to byś trochę poczytałem temat nawi jest rozłożony na czynniki pierwsze jest pełno schematów zdjęć i opisów. Poza tym dostałeś prosty sposób jak to rozwiązać (podmienić miejscami 3 piny 5 min roboty i nie wydajesz zlotowki) czego potrzeba więcej

Użytkownik gruca8 edytował ten post 16:45, 23.02.2020

  • 0

#17 Djc1985

Djc1985
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Gryfice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:14, 23.02.2020

Nie rozumiem po co te przepychanki. Poprosiłem o zdjęcie płyty radia europejskiego, a dostaję krytykę lub informacje jak się pozbyć problemu na "sztukę". Jeżeli ktoś posiada takowe zdjęcie lub informacje gdzie mogę je znaleźć to będę wdzięczny za udostępnienie. Informacje o zamianie pinów nie są mi do niczego potrzebne, chcę porównać płyty czy da się przerobić ang na eu przy pomocy lutownicy i odrobiny wiedzy. Swoje radio ang narazie przerobiłem zamieniając miejscami pokrętła, jedynie wyświetlanie temp jest odwrotne, co mi nie przeszkadza, ale jeśli da się to odwrócić poprzez przelutowanie kilku oporników na płycie w inne miejsca, to tak zrobię (z czystej ciekawości i dla własnej satysfakcji, bez wydawania złotówki i poświęceniu kilku minut wolnego czasu.) Jeśli zabieg się uda to chętnym udzielę odpowiednich informacji.
  • 0

#18 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 2851 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 117
Super

Napisano 18:29, 23.02.2020

Panowie, proszę bez zbędnej przepychanki słownej. 

 

 

 

Ja z kolei poproszę o informację które to 3 piny w pięć minut należy zmienić. Bo mam radio PSS uk i głównym pokrętłem od temp. jest to z prawej strony, co prawda już się przyzwyczaiłem, ale zmieniłbym to  :diabelgrin:


  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#19 Djc1985

Djc1985
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Gryfice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:33, 23.02.2020

Jak zamienisz piny to główne pokrętło dalej będzie z prawej strony, zmieni się tylko to że będziesz sterował prawym pokrętłem prawą stronę a lewm lewą stronę.

Wg schematu kość 22pin:
8<>10
9<>22
1<>2

Użytkownik Djc1985 edytował ten post 19:00, 23.02.2020

  • 0

#20 mlodyolek

mlodyolek
  • Klubowicz
  • 596 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 22:06, 23.02.2020

A po zmianie tych pinow kręcąc lewym pokrętłem regulują się obie strony?
  • 0
Najlepiej żyć w milczeniu...

#21 Djc1985

Djc1985
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Gryfice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:57, 24.02.2020

Nie. Głównym czyli prawym. Lewym włączasz tryb dual i ustawiasz tylko lewą stronę.

Użytkownik Djc1985 edytował ten post 10:59, 24.02.2020

  • 0

#22 kruku85

kruku85
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:37, 24.02.2020

ma ktos zdjecie tej kostki. Który pin jest 1 a który 22?


  • 0

#23 Djc1985

Djc1985
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Gryfice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:54, 24.02.2020

Bardzo prosze, wyciąg ze schematu powinien wystarczyć https://drive.google...ew?usp=drivesdk
  • 0

#24 mlodyolek

mlodyolek
  • Klubowicz
  • 596 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 17:23, 24.02.2020

W takim razie Navi UK nie wymaga zmiany pinów, bo naciskając guziki od regulacji po lewej steruję lewa strona, klikając prawe prawa a główny jest po prawej, dual załącza się naciskając lewe guziki. Nie widzę sensu zmiany pinów...
  • 0
Najlepiej żyć w milczeniu...

#25 Djc1985

Djc1985
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Gryfice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:10, 24.02.2020

Nie wiem jak to jest w navi, w pss główne pokrętło steruje "stroną kierowcy" czyli radio uk w aucie eu będzie sterować prawym pokrętłem lewą stronę. Może miałeś już zamienione bo to trochę dziwne???

Użytkownik Djc1985 edytował ten post 18:16, 24.02.2020

  • 0

#26 Djc1985

Djc1985
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Gryfice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:14, 24.02.2020

Trochę się przypomnę: czy ktoś ma zdjęcia lub ma wyjęte radio pss eu i mógłby takie zdjęcia zrobić?
  • 0

#27 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 2851 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 117
Super

Napisano 21:58, 24.02.2020

To ja proszę nie pisać postu pod postem:P 

 

U mnie w RADIU PSS (nie navi) z wersji UK jest tak:

 

Lewe pokrętło temp. włącza funkcje dual i reg tem po stronie kierowcy, prawe pokrętło od temp reguluję wspólnie temp po L jak i P stronie. 

Także nie widzę tutaj sensu przekładania pinów, sądziłem że da się zrobić tak żeby "wspólnie" temp. regulowała się pokrętłem po L stronie tak jak w wersji radia EU.

 

Jakie zdjęcie Cie dokładnie interesuje bo leży mi radio PSS EU w garażu. 


  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#28 mlodyolek

mlodyolek
  • Klubowicz
  • 596 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 22:00, 24.02.2020

Nic nie miałem zamienione, w PSS też jak kręcę lewym to steruję lewa strona, prawym prawa o jest to główne. Kręcąc lewym automatycznie załącza się dual i steruję lewa strona...
  • 0
Najlepiej żyć w milczeniu...

#29 Djc1985

Djc1985
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Gryfice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:35, 24.02.2020

Interesuje mnie zdjęcie płyty z wyświetlaczem po odpięciu modułu zmieniarki i metalowej obudowy na wysokości wyświetlacza (łącznie 8 śrub).

To najwidoczniej pss navi i pss mają inne wyprowadzenia, bo ja zmieniłem navi eu na pss uk idziała tak jak napisałem.

A jeszcze dopytam bo nie wiem czy się rozumiemy, mówimy o działaniu nawiewu czy o tym z której strony się zmienia temp na wyświetlaczu??

U mnie kręcę prawym pokrętłem (głównym uk) to zmienia się temp z prawej strony na wyświetlaczu ale wieje tym z lewej strony

Użytkownik Djc1985 edytował ten post 22:40, 24.02.2020

  • 0

#30 mlodyolek

mlodyolek
  • Klubowicz
  • 596 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano wczoraj, 09:08

Co prawda nie zwracałem na to uwagi ale na wyświetlaczu się zmienia zaś rzeczywiście nawiewy działają odwrotnie czyli pasażer UK to pasażer EU
  • 0
Najlepiej żyć w milczeniu...





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, pss navi 6cd przedlift accord

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq