Witam, mam dość głupie pytanie...:o
Mógł by mi ktoś wysłać zdj umiejscowienia wszystkich płynów w accordzie VI ( hamulcowy, wspomagania, chłodniczy itp.). Jestem zielony w tych sprawach...Z góry dzięki za pomoc.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 12:42, 18.08.2019
Witam, mam dość głupie pytanie...:o
Mógł by mi ktoś wysłać zdj umiejscowienia wszystkich płynów w accordzie VI ( hamulcowy, wspomagania, chłodniczy itp.). Jestem zielony w tych sprawach...Z góry dzięki za pomoc.
Napisano 13:25, 18.08.2019
jak stoisz przodem do komory silnika:
lewy dół - biały pojemnik obok chłodnicy - płyn chłodniczy (jest to zbiornik przelewowy - płynu leje się bezpośrednio do chłodnicy, a w zbiorniku ląduje nadmiar, lub jest z niego pobierany płyn do chłodnicy - zależy od ciśnienia w układzie)
prawa góra - mały, biały zbiornik przy kielichu z szarą zakrętką - płyn sprzęgła (hamulcowy)
prawa góra - na lewo od małego, również z szarą zakrętką - płyn hamulcowy
prawy dół - przy kielichu z czarnym lub czerwonym korkiem - płyn wspomagania
prawy dół - przy reflektorze z niebieskim korkiem - płyn do spryskiwaczy
na środku po prawej - czarny korek w kształcie zębatki - olej silnikowy
od dołu z lewej strony w skrzyni biegów znajduje się korek na płyn (olej) do skrzyń
płynu do kierunkowskazów nie potrzeba kupować, tak jak i oleju do tłumika
Użytkownik gons edytował ten post 13:26, 18.08.2019
Napisano 03:40, 30.08.2019
Napisano 05:23, 30.08.2019
Napisano 06:00, 30.08.2019
Napisano 12:38, 01.09.2019
Napisano 13:26, 01.09.2019
do tego zbiornika białego nalewasz płynu chłodniczego pomiędzy minimum, a maksimum (w sytuacji, w której jesteś pewien, że w chłodnicy jest zalany płyn chłodniczy pod metalowy korek). płyn przelewa się do niego pod ciśnieniem (jak silnik osiąga temperaturę roboczą), lub pobiera z niego płyn przy jego spadku biały zbiornik można wysunąć do góry w celu sprawdzenia poziomu płynu, bo jak siedzi sobie tak nisko, to nawet nie widać znaków, a co dopiero poziomu płynu
Napisano 14:49, 01.09.2019
Napisano 14:52, 01.09.2019
Napisano 15:03, 01.09.2019
pod korek do chłodnicy i do białego zbiornika powyżej minimum. przejedź parę km i sprawdź poziom w białym zbiorniku jak będzie poniżej minimum, dolej do białego zbiornika płynu, jak poziom się zwiększy, obserwuj, żeby nie przekroczył maksimum. jak przekroczy, odlej nadmiar i zostaw płynu pomiędzy min, a max
Napisano 15:09, 01.09.2019
Napisano 15:24, 01.09.2019
odkręcasz białą nakrętkę z wężykiem
wysuwasz zbiorniczek do góry (nie jest niczym przymocowany, siedzi w prowadnicy), dolewasz, wkładasz z powrotem i zakręcasz uważaj tylko, żeby ta długa rurka nie odczepiła się od nakrętki przy zakręcaniu
Użytkownik gons edytował ten post 15:25, 01.09.2019
Napisano 20:01, 02.09.2019
Napisano 20:48, 02.09.2019
Normalnie odkręć tą białą nakrętkę w lewo i nalej płynu do zbiorniczka między min/max
Napisano 21:24, 02.09.2019
ja zawsze wysuwam lekko zbiornik do góry i wtedy odkręcam, bo tak ciasno się zakręca. łatwo łapy pociąć o pobliskie elementy podczas odkręcania tego korka no i oczywiście rób to na wystudzonym silniku
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Pobór oleju - Accord VINapisany przez SajmonHonda , 08 kwi 2024 VI |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych