Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Skaczące obroty przy zmianie biegów

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#16 Lukimich

Lukimich
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Przemyśl
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:25, 19.09.2019

Nikt nie ma zadnego pomyslu?;/ Nie da sie tak agresywnie jezdzic i musze usunac ten problem 


  • 0

#17 Driver82

Driver82
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Zielona Góra
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:34, 19.09.2019

Sprawdź:

 

- zawór IAC ( tzw. silniczek krokowy przy przepustnicy ) - wypnij wtyczkę na odpalonym silniku i obserwuj czy jest zmiana w obrotach

- zawór EGR ( podmień na inny bo czyszczenie nie zawsze pomaga )

- czujnik prędkości na skrzyni biegów ( podmień na inny )

- szukaj nieszczelności w okolicach przepustnicy ( lewe powietrze )


  • 0

#18 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2722 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 36
Super

Napisano 07:26, 20.09.2019

W jego silniku egr i IACV brak.
Zawory są wyregulowane?
  • 0

#19 Lukimich

Lukimich
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Przemyśl
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:28, 20.09.2019

tak jakies 3 miesiace temu regulowane i przed regulacja i po problem byl i jest


  • 0

#20 Lukimich

Lukimich
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Przemyśl
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:09, 11.10.2019

Zostało sprawdzone wszystko co sie dalo i mechanik na koniec osadzil, ze moze to byc wina sprzegla , ze jest juz na wykonczeniu i przy zmianie  biegu puszczajac sprzeglo ono jeszcze chwile trzyma dlatego obroty wzrastaja- jest to mozliwe? Sprzeglo faktycznie bierze wysoko ale nie slizga sie i biegi wchodza bardzo dobrze.


  • 0

#21 przemkowal

przemkowal
  • Klubowicz
  • 7603 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 58
Super

Napisano 19:25, 19.10.2019

Z ciekawości możesz na pompie podregulować. To znaczy obniżyć minimalnie pedał żeby brał niżej.
Chodiz o regulacje na trzpieniu wchodzącym do pompy.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#22 Lukimich

Lukimich
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Przemyśl
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:18, 19.01.2020

Odświeżę temat, problem nadal jest oczywiście, dałem sobie spokój ale zauważyłem, ze na zimnym silniku nigdy obroty nie skaczą. Dopiero jak złapie bazowa temperaturę obroty nie opadają od razu i jest takie wrrrr i przy każdej zmianie biegu. Pomyślcie co to jeszcze może być?;/ bo na zimnym silniku jest to całkiem inne auto no ideał a jak się nagrzeje to tragedia


Użytkownik Lukimich edytował ten post 10:06, 21.01.2020

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq