Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Odpadło mi koło

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
51 odpowiedzi w tym temacie

#46 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 18:10, 07.08.2019

To głównie w 6genie się dzieje😉
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#47 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 08:11, 08.08.2019

hehe w 7 też :) w swoim już wymieniałem i ktoś na forum oprócz mnie też robił, a przecież jesteśmy tylko wąskim gronem użytkowników accorda, gdyby wszyscy "siódemkowicze" z PL byli tu zarejestrowani to byłoby więcej takich przypadków, ale fakt że w 6 chyba częściej to gnije, tyle że tutaj koło nie odpadnie, jedynie pójdzie mocno w minus, ale sprawdzić w jakim stanie jest mocowanie górnego wahacza zawsze warto bo to tam gnije i jeżeli się ruda dobiera to albo konserwować albo wymieniać ramę jeżeli już mocno zżarte, ogólnie konstrukcja tego mocowania sprzyja zbieraniu się tam wszelkiego rodzaju syfu


  • 0

#48 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 08:54, 08.08.2019

Często po prostu błoto tam siedzi, dostaje wody i gnije.. Niestety, trzeba na to mocno zwracać uwagę..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#49 mrszozd

mrszozd
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:VII
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:50, 09.08.2019

Witam,

wczoraj odebrałem auto od mechanika.

niestety mechanik nie skonsultował ze mną nic, a miał bo tak się umówiliśmy, i wsadził sworznia firmy MOOG i tylko z tej urwanej strony ,co też to o nim spro mówi (on 555 nie znaju)

poza tym wymienił osłonę przegubu i zrobił zbieżność kół.

reszta niby ok.

Jutro odstawiam auto do chłopaków, których określono mi mianem "tych co się na hondach wychowali", którzy od razu zareagowali " aha, sworzeń, wsadzamy tylko 555".

Niech mi sprawdzą całe zawieszenie, bo strach ludziom z blbordów "mechanik samochodowy" ufać.

 

Dziękuję za dyskusję, z której sporo się nauczyłem.

Życzę bezpiecznej i komfortowej jazdy.

Pzdr


  • 0

#50 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 14:29, 09.08.2019

Montuj oem. Będziesz miał spokój do końca.
  • 0

#51 dargo

dargo
  • Forumowicz
  • 545 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 17:28, 09.08.2019

Z mojego doświadczenia OEM sworznie się zapiekają i ukręcają a CTR stukają - tak było u mnie z tym że OEM u mnie zaczął skrzypieć i od razu został wymieniony na CTR. Dzisiaj CTR wymieniałem (bo stukał) na 555.

Natomiast sworzeń górny OEM stukał a nie zapiekał się jak dolne.

pozdr


  • 0

#52 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 19:24, 09.08.2019

Gratuluję mechanika.... wymień jeszcze przewód hamulcowy!!

 

Popatrz na to zdjęcie i jak wygląda przewód.

 

post-100802-0-75716200-1565094008.jpg

 

 

Kosztuję kilka PLN a Ty już masz dość doświadczeń.

Tak jak koledzy pisali, wymień wszystkie sworznie(Góra/Dół - L i P)

Do tego dokładnie skontroluj tuleje w dolnych wahaczach (duża pozioma przednia)

Pozdrawiam.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq