Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Odpadło mi koło

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
51 odpowiedzi w tym temacie

#46 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4163 postów
  • Skąd:Centrum
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Specjals
  • KM:~999
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 112
Super

Napisano 18:10, 07.08.2019

To głównie w 6genie się dzieje😉
  • 0

inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie

regulacja zaworów (wszystkie Hondy łącznie z V6- j-seria), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW

opinie ====> tu kliknij


#47 rafisz

rafisz
  • Forumowicz
  • 850 postów
  • Skąd:RZE, WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exeS MT
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 08:11, 08.08.2019

hehe w 7 też :) w swoim już wymieniałem i ktoś na forum oprócz mnie też robił, a przecież jesteśmy tylko wąskim gronem użytkowników accorda, gdyby wszyscy "siódemkowicze" z PL byli tu zarejestrowani to byłoby więcej takich przypadków, ale fakt że w 6 chyba częściej to gnije, tyle że tutaj koło nie odpadnie, jedynie pójdzie mocno w minus, ale sprawdzić w jakim stanie jest mocowanie górnego wahacza zawsze warto bo to tam gnije i jeżeli się ruda dobiera to albo konserwować albo wymieniać ramę jeżeli już mocno zżarte, ogólnie konstrukcja tego mocowania sprzyja zbieraniu się tam wszelkiego rodzaju syfu


  • 0

#48 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4163 postów
  • Skąd:Centrum
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Specjals
  • KM:~999
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 112
Super

Napisano 08:54, 08.08.2019

Często po prostu błoto tam siedzi, dostaje wody i gnije.. Niestety, trzeba na to mocno zwracać uwagę..
  • 0

inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie

regulacja zaworów (wszystkie Hondy łącznie z V6- j-seria), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW

opinie ====> tu kliknij


#49 mrszozd

mrszozd
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:VII
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:50, 09.08.2019

Witam,

wczoraj odebrałem auto od mechanika.

niestety mechanik nie skonsultował ze mną nic, a miał bo tak się umówiliśmy, i wsadził sworznia firmy MOOG i tylko z tej urwanej strony ,co też to o nim spro mówi (on 555 nie znaju)

poza tym wymienił osłonę przegubu i zrobił zbieżność kół.

reszta niby ok.

Jutro odstawiam auto do chłopaków, których określono mi mianem "tych co się na hondach wychowali", którzy od razu zareagowali " aha, sworzeń, wsadzamy tylko 555".

Niech mi sprawdzą całe zawieszenie, bo strach ludziom z blbordów "mechanik samochodowy" ufać.

 

Dziękuję za dyskusję, z której sporo się nauczyłem.

Życzę bezpiecznej i komfortowej jazdy.

Pzdr


  • 0

#50 pawlik118

pawlik118
  • Klubowicz
  • 1342 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 32
Super

Napisano 14:29, 09.08.2019

Montuj oem. Będziesz miał spokój do końca.
  • 0

#51 dargo

dargo
  • Forumowicz
  • 509 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 17:28, 09.08.2019

Z mojego doświadczenia OEM sworznie się zapiekają i ukręcają a CTR stukają - tak było u mnie z tym że OEM u mnie zaczął skrzypieć i od razu został wymieniony na CTR. Dzisiaj CTR wymieniałem (bo stukał) na 555.

Natomiast sworzeń górny OEM stukał a nie zapiekał się jak dolne.

pozdr


  • 0

#52 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 2132 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 88
Super

Napisano 19:24, 09.08.2019

Gratuluję mechanika.... wymień jeszcze przewód hamulcowy!!

 

Popatrz na to zdjęcie i jak wygląda przewód.

 

post-100802-0-75716200-1565094008.jpg

 

 

Kosztuję kilka PLN a Ty już masz dość doświadczeń.

Tak jak koledzy pisali, wymień wszystkie sworznie(Góra/Dół - L i P)

Do tego dokładnie skontroluj tuleje w dolnych wahaczach (duża pozioma przednia)

Pozdrawiam.


  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

1 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


    bartekos
IPB Skin By Virteq