Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Przebicie po wimianie kierownicy - VI ES

VI ES VI Kierownica Przebicie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 netrunner3242

netrunner3242
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:35, 05.08.2019

Hej,

Po wymianie kierownicy, mam dziwne przebicie na radiu ktore zwieksza sie razem z dodawaniem gazu,

radio nie OEM ale wczesniej problemu nie bylo. Acco VI ES, pilot w kierownicy ma jakas swoja mase ktora zostala podlaczona i dalej dupa.

Zastanawiam sie czy przy sciagniu kiery nie naderwalem tasmy SRS ale checka nie wywala a tasma jest cala, ktos mial podobny problem, wie gdzie go szukać?

 

Podkresle tylko, ze radio wczesniej nie piszczalo, nic nie bylo grzebane poza zmiana kierki.

 

 

Z góry dziękuje za wszystkie sugestie!

 


  • 0

#2 dargo

dargo
  • Forumowicz
  • 545 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 10:32, 05.08.2019

Zmień spowrotem na starą i sprawdź czy to nie zbieg okoliczności.
  • 0

#3 TommyH

TommyH
  • Forumowicz
  • 284 postów
  • Skąd:Trójmiasto
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Był Sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 12:58, 05.08.2019

Zobacz czy radio nie ma jakiś wymagań jeśli chodzi o sterowanie


  • 0

#4 netrunner3242

netrunner3242
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:24, 05.08.2019

Zmień spowrotem na starą i sprawdź czy to nie zbieg okoliczności.

 

 

Zobacz czy radio nie ma jakiś wymagań jeśli chodzi o sterowanie

Stara miała kontrolery po bokoach ktore przelozylem na nowa.
Sprobuje ale nie widze tu czemu mialoby to przeszkadzac. Podmienilem sam 'szkielet' poducha zostala, tasma SRS zostala ta sama, no kurde ...


  • 0

#5 TommyH

TommyH
  • Forumowicz
  • 284 postów
  • Skąd:Trójmiasto
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Był Sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 17:46, 05.08.2019

Stara miała kontrolery po bokoach ktore przelozylem na nowa.
Sprobuje ale nie widze tu czemu mialoby to przeszkadzac. Podmienilem sam 'szkielet' poducha zostala, tasma SRS zostala ta sama, no kurde ...

Do dziwna sprawa może kwestia jest gdzie indziej , a masz też tak że np spryskwacze włączysz i jest szum czy coś ?


  • 0

#6 netrunner3242

netrunner3242
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:17, 06.08.2019

Do dziwna sprawa może kwestia jest gdzie indziej , a masz też tak że np spryskwacze włączysz i jest szum czy coś ?

No wlasnie nie : / wyciagnalem radio cos tam przewody poprawilem, i niby nie bylo przebic.

Krok po kroku jak skladalem to sprawdzalem, a jak juz zalozylem kierownice to wrocilo, ale teraz minimalnie to slychac wiec narazie to zostawie i pomysle nad tym calym filtrem.

 

Zastanawiam się tylko czy cos tam sie gdzies nie przepalilo, jakis bezpiecznik czy cos bo w sobote padl mi aku - dziwny zbieg okolicznosci.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, ES VI Kierownica Przebicie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq