Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Problem ze sterownością

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bartez88

Bartez88
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Zielona Góra
  • Silnik:2,0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:limuzyna /Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:47, 04.08.2019

Witam posiadam honde accord VII silnik 2.0 mam problem ze sterownością auta powyżej 120 km/h na ekspresówce i na autostradzie mam wrażenie jak by przód uciekał, w prawo w lewo, auto było podsterowne problem jest zauważalny tym bardziej przy obciążeniu tylnej osi mam pony z przodu 205/55/16 a z tyłu 215/55/16 z tyłu szersze bo kupiłem nowe bo stare były głośne, mam zamiar z przodu też zmienić na takie niebawem, przed tem miałem wszystkie 205/55/16 też był ten problem z przodu ale przy o wiele większych prędkościach, a i coś szumi mi w tylnym kole z lewej strony po mimo, że jestem świeżo po przeglądzie i auto niby nie ma nigdzie luzow itp łożysko też sprawdzałem i na starych kołach było to samo, felgi kupowałem nowe w zeszłym roku i u gumiarz było wszystko sprawdzane, pierścienie cw trujące i seoby są dobrze dobrane, czego to może być wina?
  • 0

#2 Bartez88

Bartez88
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Zielona Góra
  • Silnik:2,0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:limuzyna /Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:23, 04.08.2019

Wracając przed chwilą z trasy spawdxilem jeszcze raz i rzuca nawet bez obciążenia tylnej osi tak już przy 110km/h jak by taki czuć uślizg auta ale ciężko powiedzieć która cześć czy tył czy przód
  • 0

#3 mefiu

mefiu
  • Forumowicz
  • 101 postów
  • Skąd:PL,NO
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:39, 04.08.2019

Może by tak geometrię ustawić?
  • 0

#4 Godar

Godar
  • Forumowicz
  • 543 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 20:39, 04.08.2019

To może być wina tyłu i przodu . Ja bym sprawdził w pierwszej kolejności w jakim stanie są tuleje przednich górnych wahaczy . Co do szumu z tyłu to sprawdź na podniesionych kołach czy to może  łożysko czy hamulce nie dają tego szumu.


  • 0
Jak się nie ma co się lubi , to się lubi co się ma ...

#5 Bartez88

Bartez88
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Zielona Góra
  • Silnik:2,0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:limuzyna /Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:01, 04.08.2019

Myśle o geometri właśnie, bo od kiedy mam te auto to nie ustawiłem jej ale też auto,dość ładnie się trzymało drogi i nie darło opon,uślizg zaczynały się na autostradzie i to dopiero przy 180 km/h i
drobnych łukach przy starych oponach a przy tych to Już przy 110 km/h i prostej drodze. Oczywiście sprawdzę geometri kół, a co do luzów dwa tyg miałem przegląd i znajomy który pracuje tam na stacji mówił, że auto w bardzo dobrym stanie i brak luzów, może być tak, że nie wykrył czegoś? Albo trzeba w inny sposób sprawdzić? Opony które kupiłem teraz to zetex hp 2000(moze to być ich wina?), poprzednie to Michelin
  • 0

#6 mefiu

mefiu
  • Forumowicz
  • 101 postów
  • Skąd:PL,NO
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:43, 04.08.2019

Jedz do kogoś ogarniętego który sprawdzi ci luzy w zawieszeniu, mowa o tulejach, sworzniach, końcówkach drążka kierowniczego i samych drążkach, jak coś będzie do wymiany to wymień a potem ustawiać geometrię bo inaczej to bez sensu, przed geometria radzę zmienić opony na ten sam rozmiar na obu osiach. Geometrię warto od czasu do czasu skontrolować i ustawić, auta wraz z przebiegiem się zużywają przez co i geometria się zmienia. Kiedyś u mnie w civicu na nie ustawionej geometrii po wymianie praktycznie całego zawieszenia autem nie dało się jechać więcej niż 80km/h. Wiec tak jak wyżej sprawdź zawias, napraw co trzeba, zmień opony i ustaw geometrię.
  • 0

#7 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 22:36, 04.08.2019

no i sworznie dolne zwrotnic bym dopisał do listy, jako obowiązkowe sprawdzenie zgodnie ze sztuką, a nie na stacji kontroli :zoltek: jak koło bokiem stanie, to będzie klops. no i nie oszukujmy się ... te zeetexy do prędkości autostradowych to nawet nie podskoczą łysym micheline'om  :diabelgrin: jedyna zaleta tych opon, to cena, która jest atrakcyjna jedynie w ruchu miejskim  :diabelfaja:


  • 0

#8 Bartez88

Bartez88
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Zielona Góra
  • Silnik:2,0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:limuzyna /Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:00, 05.08.2019

Aha, dzięki
  • 0

#9 Bartez88

Bartez88
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Zielona Góra
  • Silnik:2,0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:limuzyna /Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:14, 13.08.2019

Wymieniłem. Opony na używane Michelin i jest wszystko jak się należy, więc wina była tanich nowych opon chińskich
  • 0

#10 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 20:52, 13.08.2019

Z tanimi oponami jest tak jak z tanimi częściami - rzadko są porządne i problemów nie przysparzają. Życie.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq