Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Wysoka temperatura

VII temperatura wiatrak termostat czujnik temperatury UPG

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
56 odpowiedzi w tym temacie

#31 automobilS

automobilS
  • Forumowicz
  • 328 postów
  • Skąd:Poznań, Ck
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport+
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:20, 13.08.2019

za dużo, bo termostat ma temperaturę otwarcia  78 stopni, a przynajmniej powinien.  Taki jest w oryginale .


  • 0

#32 modlicha

modlicha
  • Forumowicz
  • 97 postów
  • Skąd:podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:29, 13.08.2019

Dziś jechałem autostradą 130-140 przy temp na zewnątrz 25C temp, na wyswietlaczu temp chłodziwa utrzymywała się 100-101C raz spadła do 96C. Po zjechaniu na zwykłą drogę przy prędkościach 60-90 temp oscylowała miedzy 92-96C. Co ciekawe na wskazówce analogowej praktycznie nie było różnicy - cały czas przed połową skali. Powiedzcie mi czy te 100-101C to nie za dużo?

 

Popatrz wcześniej, przy takiej samej temperaturze otoczenia nawet pałując 160km/h nie udało mi się przekroczyć 85st.  Na zwykłej krajówce to 78-79 st.


  • 0

#33 michałWD

michałWD
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:206
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:14, 14.08.2019

Mi to wygląda na przytkany układ chłodzenia, konkretnie chłodnicę.
  • 0

#34 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 11:11, 14.08.2019

Nagrzewnica prędzej.
Wszystkie opcje już są podane w tym temacie.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#35 michałWD

michałWD
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:206
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:29, 14.08.2019

Jeśli nie jest w stanie schłodzić płynu poniżej 90 kilku stopni to chłodnica.

Jeśli nagrzewnica była by przytkana, nie było by gorącego powietrza z nawiewu. Chyba że nie ma...?
  • 0

#36 perszing81

perszing81
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:25, 14.08.2019

Gorące powietrze leci z nawiewów, więc zostaje chłodnica? Oczywiście tylko oem za gruby hajs?
Pytanie teraz jak wrócić z Chorwacji? Ryzykować wolną jazdę z odpaloną caly czas temp na wyswietlaczu? Czy kombinować coś na miejscu?
  • 0

#37 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 22:56, 14.08.2019

jedź, ale bez szaleństw, jak będzie temp rosła to ogrzewanie na maks no i wiadomo szyby w dół bo sie usmażysz, powoli się dokulasz do do domu, najaważniejsze żeby nie prekrzaczać tych 100 stopni, widzę że z Krk jesteś więc masz w miarę niedaleko 

a co do chłodnicy - ja kupiłem najtańszy chińczyk po wizycie z zakładzie naprawiającym, gość miał na stanie nissensa, otworzył przy mnie pudełko i co się okazało - w środku chińczyk i to taki typowy śmierdzący chinami chińczyk, więc stwierdziłem ze jeleń nie jestem, na alle wyszukałem najtańszą jaka była możliwa (moja pochodziła z polkaru) i tak już chyba 3 rok jeżdżę, póki co chłodnica ma sie bardzo dobrze


  • 0

#38 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 04:34, 15.08.2019

Czytał kolega w ogóle ten temat???
Równie dobrze termostat może być czy sam czujnik temperatury.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#39 perszing81

perszing81
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 06:45, 15.08.2019

Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz, u mnie wiatraki odpalają przy 100-101C, czujnik jest wkręcony na dole chłodnicy tak? Więc jakim cudem chłodnica jest zatkana skoro włącznik termiczny wiatraków załącza się? Na chłopski rozum to włączenie wiatraków świadczy o tym że układ jest drożny.
  • 0

#40 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 08:06, 15.08.2019

Drozny będzie zawsze... Gdyby tak nie było by już dawno było po silniku... Pytanie bardziej brzmi jak przytkana jest chłodnica, o ile to ona jest winna...
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#41 perszing81

perszing81
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:21, 15.08.2019

Dzięki za pomoc, po powrocie do krk będę ogarniał temat i napiszę co było.
  • 0

#42 piasek101

piasek101
  • Forumowicz
  • 784 postów
  • Skąd:piaski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestile
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 39
Super

Napisano 19:48, 15.08.2019

Jak masz możliwość (nie wiem kiedy wracasz) to wyjmij termostat i jedź bez niego (może trzeba jego uszczelkę zostawić, bo nie wiem jak tu jest sprawa rozwiązana).
Jest też opcja powrotu nocą.
  • 0

#43 michałWD

michałWD
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:206
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:35, 16.08.2019

Jest to ciężki przypadek do z diagnozowania... Jeśli termostat zablokował by się na otwartym silnik byłby niedogrzany, jeśli na zamkniętym silnik bardzo by się przegrzewał i wentylatory by się nie włączały (tak samo jak na całkowicie zatkaniej chlodnicy). Dlatego też napisałem przytkana (nie całkowicie zatkana).
  • 0

#44 perszing81

perszing81
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:15, 16.08.2019

Hmm wentylatory się załączają, więc termostat działa, ale być może nie otwiera się do końca - nie wiem czy to jest możliwe? No i wentylatory załączają się przy 100-101C na kilkanaście sekund po czym temp spada do 96-98 stopni.
Zaczne chyba od wymiany termostatu, potem czujnik, pompa a na końcu chłodnica. Ale koszty się zrobiły... szkoda że nie da się tego jednoznacznie zdoagnozować
  • 0

#45 perszing81

perszing81
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:22, 16.08.2019

Opcja z wywaleniem termostatu dość ciekawa pytanie czy tak się da? No i jeśli to nie termostat jest problemem to nic to nie da...
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, temperatura, wiatrak, termostat, czujnik temperatury, UPG

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq