Jest akcja serwisowa w stanach na nie. Maja smar ktory pod wplywem temperatury splywa w dol przez co nie jest dobrze smarowany, jesli podniesiesz auto i opuscisz ten smar znow wraca na swoje miejsce i nie stuka. Widzialem kiedys tu na forum jak ktos opublikowal ta akcje serwisowa ze stanow bylo to dokladnie wszystko opisane. Moje sworznie nie mialy zadnego luzu mam 2013 rok a stukaly tylko jak bylo powyzej 25 stopni na dworze. W haparts sa dostepne poprawione sworznie oem zalozylem je jakos 2 lata temu i od tego momentu jest cisza. I bylo tak jak pisalem jak stuka to zatrzymac sie podniesc oba kola opuscic jak przestaje to winne sa sworznie.
Tu znalazlem ten post
"Pociesze Cie to nie maglownica a dolne sworzenie - pisalem juz o tym kilka razy na forum.
Mialem identyczne objawy. Mozna z tym jezdzic ale bedzie sie coraz glosniej robilo. W skrocie zly smar jest uzyty i jak jest goraca to nie ma odpowiedniego smarowania i wali.
Mi to zajelo 2 lata aby doisc co to sie tam tlucze
Tutaj masz biuletyn z numerami czesci i procedura:
http://techinfo.hond.../SB/B12-041.pdf
Poprawiony sworzen kupowalem w UK ale z europejskiej dystrybucji takze w Polsce w ASO jak dasz numer czesci tez Ci powinni sciagnac.
Po wymianie odrazu cisza i spokoj. Jak chcesz sprawdzic na 100% czy to wina sworzni to jak jest goraca i sie tlucze podniesz auto na chwile aby kolo opadlo i rozsmarowalo smar ponownie. Powinno przestac stukac wtedy na jakis czas dopoki znowu caly nie splynie na dno."
51220-TA0-306 - sworznie poprawione
51220-TA0-A02 - sworznie standardowe jakie mamy w naszych autach.
Użytkownik Paciu edytował ten post 15:36, 23.07.2020