Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Dziwnie chodzi układ wspomagania

VII

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
53 odpowiedzi w tym temacie

#31 Minolta

Minolta
  • Forumowicz
  • 46 postów
  • SkÄ…d:Malbork
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:38, 25.07.2019

Tzn ?
  • 0

#32 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 13:08, 25.07.2019

wypiął się krzyżak z przegubu wewnętrznego, nie przegub ze skrzyni.

Ta guma i tak pÄ™kÅ‚a bo smar widać że wyciekÅ‚, wiÄ™c zdjąć gumÄ™, wyczyÅ›cić i zaÅ‚ożyć nowÄ… gumÄ™. 
 


  • 0

#33 Minolta

Minolta
  • Forumowicz
  • 46 postów
  • SkÄ…d:Malbork
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:56, 26.07.2019

Witam :)

 Dzisiaj biorÄ™ siÄ™ za robotÄ™ mojego lewego koÅ‚a części zamienne wszystkie sÄ… na drugÄ… stronÄ™ też . Te lewe koÅ‚o muszÄ™ z gleby zrobić bo mi nie wjedzie na podnoÅ›nik w takim stanie, a drugie koÅ‚o zrobiÄ™ z podnoÅ›nika. Jedyne co mnie przeraża to brak tego sprzÄ™tu do wypchania sworzni. I tak siÄ™ zastanawiam czym to ogarnąć ?

Pozdrawiam 

Mario 


  • 0

#34 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 12:14, 26.07.2019

Wypchnąć i zamontować można na 2 mÅ‚otki. 
O ile wywalenie go to 1 dobre walnięcie to nabicie z powrotem to już nie tak łatwo.

Jeśli zastanawiasz się jak to zrobić to zdejmij zwrotnicę i jedź do mechanika niech na prasie wprasuje.


  • 0

#35 Minolta

Minolta
  • Forumowicz
  • 46 postów
  • SkÄ…d:Malbork
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:39, 26.07.2019

Prasa jest na miejscu bo to u kolegi robię co ma prasę hydrauliczna . górne sworznie tez chce wymienić to trzeba też wyjąć i na prasę jeśli dobrze myślę ?


  • 0

#36 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1575 postów
  • SkÄ…d:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 15:26, 26.07.2019

tak, wyciągasz cały wahacz i a później to juz wiadomo, przy montażu sworznia pamietaj żeby go źle nie wprasować, z dolnym nie ma problemu i jak ci siedzie tak bedzie dobrze ale górny juz nie, jak go obrócisz o 90 stopni to szybciutko bedziesz drigi raz robił, przed wymontowaniem starego sprawdź w która stronę masz większy skok


  • 0

#37 Minolta

Minolta
  • Forumowicz
  • 46 postów
  • SkÄ…d:Malbork
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:53, 26.07.2019

Hello , chłopaki pomocy lewe koło od kierowcy w którą stronę odkręca się śruba od piasty ? W kierunku jazdy czy w przeciwnym ? Nie mogę odkręcić za Chiny ludowe, a mam zwrotnice zdjęta bo mi koło całe uciekalo.
https://m.fotosik.pl...534b483f4205232

Użytkownik Minolta edytował ten post 18:37, 26.07.2019

  • 0

#38 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 20:03, 26.07.2019

Normalnie w lewo.
Jak nie kluczem to 2 mlotki i przez jeden w drugi uderzaj

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#39 Åšlepak

Åšlepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • SkÄ…d:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 21:28, 26.07.2019

Dobry klucz, rura i pójdzie, bez " przedłóżki" solidnej ciężko będzie.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#40 Minolta

Minolta
  • Forumowicz
  • 46 postów
  • SkÄ…d:Malbork
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:20, 26.07.2019

Trzy godziny mocowania i nie poszło nic a nic. Dodam tylko że zwrotnicę mam na zewnątrz bo mi się wypieła oś i całośc wyciągnałem gdyby mi siedziała na kole to bym pewnie odkręcił. Jutro zamierzam podskoczyć z ustrojstwem do warsztatu gdzie mają klucz udarowy mam nadzieję że pójdzie, bo jak nie to wiem co zrobię?


  • 0

#41 Åšlepak

Åšlepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • SkÄ…d:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 23:23, 26.07.2019

U mnie udarem nie puściło, dopiero dobry klucz, na niego rura i wtedy poszło.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#42 Minolta

Minolta
  • Forumowicz
  • 46 postów
  • SkÄ…d:Malbork
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:10, 27.07.2019

Wszytko fajnie klucz zalozylem dobry rura 1,5 m ale problem jest ze zblokowaniem bo siÄ™ zaczyna wszystko krecic nawet w imadle.


  • 0

#43 michałWD

michałWD
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • SkÄ…d:ÅšlÄ…sk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:206
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 03:25, 27.07.2019

Przed demontażem z auta mogłeś spróbować zablokować koło hamulcem. Jeśli kluczem udarowym nie pójdzie to pozostaje Ci zamontować to na auto (stary sworzeń skręć prowizorycznie jakimś mocnym cybantem) postawić na kole i w razie czego wspomóc się hamulcem. Ja używałem tylko hamulca bo nasadka calowa 36 nie mieściła się w otworze felgi.

Użytkownik michałWD edytował ten post 03:46, 27.07.2019

  • 0

#44 Minolta

Minolta
  • Forumowicz
  • 46 postów
  • SkÄ…d:Malbork
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:30, 27.07.2019

Poszło , gościu miał dobry klucz z udarem , kilka strzałów i idealnie poluzowało i odkręciło więc ciąg dalszy to już sworzeń to wypracowania i włożenia nowego i skręcanie 😀
  • 0

#45 Minolta

Minolta
  • Forumowicz
  • 46 postów
  • SkÄ…d:Malbork
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:31, 27.07.2019

Witam zrobione kierownica wraca idealnie do położenia jazdy na wprost, przestało stukać bo wymieniłem teraz końcówki drążków kierowniczych. Dzięki wielkie za trafna dziagnozę koledze Przemkowal. To były swoznie i wsio wróciło do normy choć przyznam że narobiłem się a najgorsze było wprasować w zwrotnice sworzeń ale udało się w imadle i dwie rurki . Temat uważam za zamknięty 😀

Użytkownik Minolta edytował ten post 19:31, 27.07.2019

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq